Showing 1 - 10 of 3,570
"In this book, Mats Alvesson aims to demystify some popular and upbeat claims about a range of phenomena, including the knowledge society, consumption, branding, higher education, organizational change, professionalization, and leadership. He contends that a culture of grandiosity is leading to...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010189644
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004711489
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004605191
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004926456
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000679800
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011299298
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010234073
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010338209
Diese Einführung in die Wirtschafts- und Industriesoziologie stellt zentrale Fragestellungen und Themenbereiche der Wirtschafts- und Industriesoziologie zusammenfassend dar und unternimmt dabei den Versuch, aus den in der Regel disziplinär getrennten Themen der Wirtschafts- und der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002485202