Showing 1 - 10 of 8,923
verlassen Inteligo erschließt neue Adresspotenziale in Polen -- 3 Internationaler Dialog für die erfolgreiche Neukundengewinnung … EU-Mitglieder -- 1 Polen -- 2 Slowakei -- 3 Tschechien -- 4 Ungarn -- Europa und USA -- 5 Belgien -- 6 Dänemark -- 7 … Deutschland -- 8 Finnland -- 9 Frankreich -- 10 Großbritannien -- 11 Italien -- 12 Niederlande -- 13 Norwegen -- 14 Österreich …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018991
Entwicklung und Grundlagen des internationalen Direktmarketing Nationales versus internationales Direktmarketing Prozesse und Rahmenbedingungen des internationalen Direktmarketing Internationale Direktmarketingstrategien von Unternehmen Erfolgsfaktoren des internationalen Direktmarketing Neue...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002493684
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010348927
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001815333
This dissertation examines the perception of and the attitude towards Bavarian food products in a national and international context. At the international level, the influence of normative and socio-demographic factors on the complexity of consumers’ cognitive structures is examined. At the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011475694
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002109992
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003224191
Objective: The purpose of this paper is to identify the understanding and strategic importance of the country of origin (COO) and its dimensions from the perspective of the emerging market firms. Methods: A qualitative approach was applied using in-depth interviews with 11 informants from owners...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012171675
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003742254
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003765470