Showing 1 - 10 of 25,578
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001584601
Ziel dieser Arbeit ist es, den Stellenwert des Konsums in der Geschichte der Moderne, d.h. in der "großen Transformation" der westlichen Gesellschaft herauszuarbeiten, die industrielle Revolution mit der zeitgleich stattfindenden Konsumrevolution in einen engen Zusammenhang zu bringen und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011401908
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000655144
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000980229
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000678052
Scientific knowledge and practical advice are combined in this book. Leading scientists present their latest research results in the area of product and price bundling, with respect to optimization as well as to behavioral bundling approaches. In addition the reader will learn how to implement...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000682179
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003868173
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008746828
Gerhard Scherhorn ist Ordinarius des in Deutschland einzigen Lehrstuhls für Konsumtheorie und Verbraucherpolitik an der Universität Hohenheim. Aus Anlaß seiner Emeritierung im Frühjahr 1998 haben ihm seine Schülerinnen und Schüler diese Schrift gewidmet. -- In den Arbeiten von Gerhard...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011401915