Showing 1 - 10 of 13,442
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000992357
Klappentext: Sponsoring zählt zu den etablierten Instrumenten der Markenkommunikation. Angesichts der Kostenexplosion in vielen Bereichen ist die Kontrolle der Sponsoringeffektivität eine dringliche Aufgabe. Bisherige Forschungsarbeiten sind allerdings häufig undifferenziert und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516653
Klappentext: Sponsoring zählt zu den etablierten Instrumenten der Markenkommunikation. Angesichts der Kostenexplosion in vielen Bereichen ist die Kontrolle der Sponsoringeffektivität eine dringliche Aufgabe. Bisherige Forschungsarbeiten sind allerdings häufig undifferenziert und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003398401
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001215423
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001137141
This article examines the relationship between observed claim frequencies in the automobile insurance line and the evolution of selected economic magnitudes. From a variety of economic variables, we aim to identify the main factors affec - ting claim frequencies, while controlling for other...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012268143
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013500739
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014446050
This paper studies the smooth transition regression model where regressors are I(1) and errors are I(0). The regressors and errors are assumed to be dependent both serially and contemporaneously. Using the triangular array asymptotics, the nonlinear least squares estimator is shown to be...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009612025
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001987871