Showing 1 - 10 of 12,739
Klappentext: Sponsoring zählt zu den etablierten Instrumenten der Markenkommunikation. Angesichts der Kostenexplosion in vielen Bereichen ist die Kontrolle der Sponsoringeffektivität eine dringliche Aufgabe. Bisherige Forschungsarbeiten sind allerdings häufig undifferenziert und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003398401
Klappentext: Sponsoring zählt zu den etablierten Instrumenten der Markenkommunikation. Angesichts der Kostenexplosion in vielen Bereichen ist die Kontrolle der Sponsoringeffektivität eine dringliche Aufgabe. Bisherige Forschungsarbeiten sind allerdings häufig undifferenziert und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516653
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011653528
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001697832
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013360877
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003414544
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001215423
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000992357
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001137141
This article examines the relationship between observed claim frequencies in the automobile insurance line and the evolution of selected economic magnitudes. From a variety of economic variables, we aim to identify the main factors affec - ting claim frequencies, while controlling for other...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012268143