Showing 1 - 10 of 12,778
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001215423
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000992357
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001137141
This article examines the relationship between observed claim frequencies in the automobile insurance line and the evolution of selected economic magnitudes. From a variety of economic variables, we aim to identify the main factors affec - ting claim frequencies, while controlling for other...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012268143
Klappentext: Sponsoring zählt zu den etablierten Instrumenten der Markenkommunikation. Angesichts der Kostenexplosion in vielen Bereichen ist die Kontrolle der Sponsoringeffektivität eine dringliche Aufgabe. Bisherige Forschungsarbeiten sind allerdings häufig undifferenziert und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516653
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013500739
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014446050
Klappentext: Sponsoring zählt zu den etablierten Instrumenten der Markenkommunikation. Angesichts der Kostenexplosion in vielen Bereichen ist die Kontrolle der Sponsoringeffektivität eine dringliche Aufgabe. Bisherige Forschungsarbeiten sind allerdings häufig undifferenziert und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003398401
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003592868
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000710451