Showing 1 - 10 of 12,788
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001697832
Sponsoring im Zeitverlauf und mit der Methode des Growth Mixture Modelling, die erstmals im Marketing-Kontext eingesetzt wird …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516653
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013360877
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003414544
Sponsoring im Zeitverlauf und mit der Methode des Growth Mixture Modelling, die erstmals im Marketing-Kontext eingesetzt wird …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003398401
Response Models for Marketing Management -- Markets, Data, and Sales Drivers -- Market Response in Stationary Markets … Response in Evolving Markets -- Single Marketing Time Series -- Multiple Marketing Time Series -- Solving Marketing Problems … with ETS -- Empirical Findings and Managerial Insights -- Making Marketing Plans and Sales Forecasts -- Conclusion …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013523155
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000823522
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003869004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003552624
threshold models. It is demonstrated how simulated decision maps help in classifying observed time series. The maps process the …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009725486