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Fischer, Marc
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Bauer, Hans H.
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Albers, Sönke
10
Clement, Michel
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Schollmeyer, Thomas
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Himme, Alexander
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Frie, Monika
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Herrmann, Andreas
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Huber, Frank
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Sattler, Henrik
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Wagner, Nils
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Freundt, Tjark
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Leeflang, Peter
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Marnette, Werner
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Meffert, Heribert
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Pfahlert, Volker
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Sauer, Nicola E.
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Shankar, Venkatesh
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Voelckner, Franziska
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Edeling, Alexander
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Fischer, Andreas
1
Gassen, Joachim
1
Gehrig, Thomas
1
Hanssens, Dominique M.
1
Hornig, Tobias
1
Hutzschenreuter, Thomas
1
Krafft, Manfred
1
Kroemer, Hans
1
Lennartz, Eric M.
1
MacInturff, Yvonne
1
Minner, Stefan
1
Moser, Günter
1
Peters, Kay
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Shin, Hyun
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Spann, Martin
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Stich, Christoph
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Storn, Arne
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Journal of business economics : JBE
10
MSI reports : working paper series
8
Die Betriebswirtschaft : DBW
6
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
5
Journal of marketing research : JMR
4
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
4
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
4
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
3
Interfaces : the INFORMS journal on the practice of operations research
2
Journal für Betriebswirtschaft : management review quarterly
2
Kostenrechnungs-Praxis : krp ; Zeitschrift für Controlling, Accounting & System-Anwendungen
2
Marketing : ZFP ; journal of research and management
2
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
2
Betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis : BFuP
1
Business Research
1
Controlling & management review : Zeitschrift für Controlling & Management
1
Handbuch Strategisches Management
1
Handbuch Technologie- und Innovationsmanagement : Strategie - Umsetzung - Controlling
1
Handbuch strategisches Management
1
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
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Innovation and marketing in the pharmaceutical industry : emerging practices, research, and policies
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International Business Review
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International business review : the official journal of the European International Business Academy
1
Journal of marketing
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M & A review : Mergers & acquisitions ; Beteiligungen, Allianzen, Restrukturierungen, Divestments, Private equity
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Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
1
Marketing Science
1
Marketing-Controlling
1
Quantitative Marketing and Economics
1
Quantitative marketing and economics : QME
1
Schmalenbach business review : sbr
1
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen
1
Vielfalt und Einheit in der Marketingwissenschaft : ein Spannungsverhältnis ; Hans H. Bauer zum 60. Geburtstag
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1
Ein Ansatz zur Messung des finanziellen Werts versunkener Marken
Fischer, Marc
;
Schollmeyer, Thomas
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
62
(
2010
)
6
,
pp. 598-624
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008650562
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2
The role of culture for pricing luxury fashion brands
Hornig, Tobias
;
Fischer, Marc
;
Schollmeyer, Thomas
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
35
(
2013
)
2
,
pp. 118-130
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009750435
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3
Ein Ansatz zur Messung des finanziellen Werts versunkener Marken
Fischer, Marc
;
Schollmeyer, Thomas
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
62
(
2010
),
pp. 598-625
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008638711
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4
Messung und Wirkung von Netzeffekten in der ökonomischen Forschung
Clement, Michel
;
Schollmeyer, Thomas
- In:
Journal für Betriebswirtschaft : management review …
58
(
2008
)
4
,
pp. 173-208
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008175810
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5
Messung und Wirkung von Netzeffekten in der ökonomischen Forschung
Clement, Michel
;
Schollmeyer, Thomas
- In:
Journal für Betriebswirtschaft : management review …
58
(
2008/09
)
4
,
pp. 173-207
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003817373
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6
Agency-Theorie
Fischer, Marc
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
24
(
1995
)
6
,
pp. 320-322
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001183273
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7
Die Theorie der Transaktionskosten
Fischer, Marc
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
23
(
1994
)
11
,
pp. 582-584
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001175337
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8
Practice prize paper-managing advertising campaigns for new product launches : an application at Mercedes-Benz
Fischer, Marc
- In:
Marketing science : the marketing journal of the …
38
(
2019
)
2
,
pp. 343-359
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012022546
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9
Die Bedeutung der Wettbewerbsdynamik für den Lebenszyklusverlauf von Produkten
Fischer, Marc
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
61
(
2001
)
4
,
pp. 443-461
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001605283
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10
Marketing spending models
Fischer, Marc
- In:
Innovation and marketing in the pharmaceutical industry …
,
(pp. 557-589)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010353472
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