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Management information : a quantitative accent
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The Columbia journal of world business : publ. quarterly by the Columbia University Graduate School of Business
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The antitrust bulletin : the journal of American and foreign antitrust and trade regulation
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The quarterly journal of economics
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Absatzpolitik und Distribution : Karl Christian Behrens zum 60. Geburtstag
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Annales de sciences économiques appliquées
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California management review
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Issues in American economic history : selected readings
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Issues in advertising : the economics of persuasion ; [a conference spons. by the American Enterprise Institute for Public Policy Research]
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Journal of political economy
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Journal of small business management : JSBM ; a joint publ. 4 times a year of the International Council for Small Business and the West Virginia University Bureau of Business Research
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Management decision : MD
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1
Methoden zur Bestimmung des Werbebudgets in kritischer Sicht
Korndörfer, Wolfgang
- In:
Wirtschaftsdienst : Zeitschrift für Wirtschaftspolitik
47
(
1967
)
8
,
pp. 421-426
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011497378
Saved in:
2
Marktforschung und Werbebudgetierung
Korndörfer, Wolfgang
- In:
Wirtschaftsdienst : Zeitschrift für Wirtschaftspolitik
48
(
1968
)
2
,
pp. 102-108
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011497499
Saved in:
3
Antizyklisches oder prozyklisches Werben? : vermag die Werbung den Verbraucher zu manipulieren?
Bender, Ulrich
- In:
Wirtschaftsdienst : Zeitschrift für Wirtschaftspolitik
52
(
1972
)
9
,
pp. 494-497
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011505587
Saved in:
4
Absatzwirtschaftliche Investitionen und Bilanzierung
Alewell, Karl
- In:
Wirtschaftsdienst : Zeitschrift für Wirtschaftspolitik
45
(
1965
)
6
,
pp. 322-326
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011388868
Saved in:
5
Bivariate normal distribution to calculate media exposure
Benson, Purnell H.
- In:
Journal of advertising research
9
(
1969
)
3
,
pp. 41-47
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001900296
Saved in:
6
Individual exposure to advertising and changes in brands bought
Benson, Purnell H.
- In:
Journal of advertising research
7
(
1967
)
4
,
pp. 27-31
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001900309
Saved in:
7
Antizyklisches oder prozyklisches Werben? : vermag die Werbung den Verbraucher zu manipulieren?
Bender, Ulrich
- In:
Wirtschaftsdienst : Zeitschrift für Wirtschaftspolitik
52
(
1972
)
9
,
pp. 494-497
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001901069
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8
Operative Werbeplanung : wie stellt sich die Werbung auf eine aggressivere Marketingstrategie und zunehmenden Kostendruck ein?
Berghäuser, Bernt
- In:
Harvard-Manager : Periodikum zu Theorie u. Praxis d. …
(
1981
)
3
,
pp. 92-99
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001907734
Saved in:
9
Ethnic images in Guyanese advertising
Bickerton, Y. J.
- In:
Caribbean studies : a quarterly journal
11
(
1971
)
2
,
pp. 90-97
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001909358
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10
The ʺcorrective advertisingʺ remedy of the FTC : an experimental evaluation
Dyer, Robert F.
;
Kuehl, Philip G.
- In:
Journal of marketing
38
(
1974
)
1
,
pp. 48-54
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002104404
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