Showing 1 - 10 of 27,611
PurposeThis paper aims to identify the dimensions of a firm's service innovation competence. This paper also aims to establish the relationship between a firm's service innovation competence dimensions and customer-oriented service innovation configurations and customer adoption. This study...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012948258
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013485060
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013531065
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009157526
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010476951
Konzeptualisierung, Einflussgrößen und Wirkungen des wahrgenommenen Werts der anbieter- und der kundengesteuerten Dienstleistungsindividualisierung -- Empirisch-quantitative Überprüfung und Vergleich der Konzeptualisierungen und Untersuchungsmodelle in unterschiedlichen Bewertungskontexten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018359
The future of consumer service. Introduction -- 1. Factories or theaters? The future of service -- 2. The industrialization of services -- 3. High tech vs. high touch: the role of human intermediation in information intensive services.- 4. Connecting factory to theater: lessons from a case study...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020411