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consumers' choices of beer and wine. Two Discrete Choice Experiments were built for wine and beer and two Latent Class choice …' choices for wine and beer are influenced by framing, design and visibility of warnings. In both countries, the acceptance of … warnings is higher for beer than for wine and in both cases consumers show higher utility for a logo on the front label: on the …
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Das deutsche Brauereigewerbe ist zwar eine noch überwiegend mittelständisch geprägte Branche mit regionaler Vielfalt, aber in den letzten Jahren findet auch dort ein starker Konzentrationsprozess statt: Etwa 50 Großbrauereien mit über 500 000 Hektoliter Jahresproduktion halten inzwischen...
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Im Jahr 2004 ist die Bierproduktion weltweit im Vergleich zum Vorjahr um 4,8% angestiegen, in Europa verlief das Wachstum mit 2,5% unterdurchschnittlich, und in Deutschland wurde ein Rückgang um 1,2% beobachtet. Gewachsen ist der Bierausstoß vornehmlich in den osteuropäischen Staaten.
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Nachdem für den Mai 2010 noch gemeldet wurde, dass der Bierabsatz in Deutschland auf den niedrigsten Maiwert seit 1993 gesunken sei, konnte das Brauereigewerbe in den Folgemonaten aufatmen. Die Begeisterung über die Fußball-Weltmeisterschaft in Südafrika und der außergewöhnlich heiße...
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Hektoliter Bier ausgeschenkt. Der Oktoberfestkonsum ist beachtlich, stellt aber nur einen Bruchteil des weltweiten Verbrauchs von …
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Die Craft-Bierbewegung ist inzwischen auch in Deutschland angekommen. Viele Brauer hoffen auf eine ähnlich dynamische und nachhaltige Entwicklung der deutschen Craft-Bierszene wie in den USA.
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Within the area of Behavioral game theory, we focus on a specific context, namely, on a game we called the Alternative traveler's dilemma. In this context, we observe that participants tend to choose strictly dominated strategies. In order to explain similar tendencies in other games,...
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This paper studies various approaches to the equilibrium real effective exchange rate estimation, including structural and direct estimation approaches. It shows their strengths and weaknesses with application to the case of Latvia. Despite the approaches differing considerably in terms of their...
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The current paper investigates consumers' consumption behavior and preferences for craft beer. More specifically, it … uncovers consumers' consumption habits and perception about craft beer, as well as their preferences for 13 beer attributes … consumers. Best-Worst Scaling was used to detect consumers' preferences towards the 13 craft beer attributes. The latter were …
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The beer industry is one of the businesses affected during the COVID-19 pandemic. Despite the exponential growth of the … beer industry throughout the years, this aspect of the beverage industry has gained limited attention and has been … underexplored. This study aimed to provide a better and up-to-date understanding of Philippine-beer consumers to speed up its …
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