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, die Beziehungen zwischen Mitarbeiterzufriedenheit (MiZu) und Kundenzufriedenheit (KuZu) statistisch für insgesamt 52 …
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This study aims to investigate, through the development and operationalized constructs of service quality, service charge, perceived value, and customer satisfaction; customer satisfaction and its determinants of the banking industry in Bangladesh. An exploratory factor analysis and structural...
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Basically, relationship marketing focuses more on creating customer value through interaction with customers to get information regarding evaluation of customer needs and expectations on an ongoing basis. Interaction with customers must be conducted, because customer involvement can increase...
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Im August und Oktober 2016 stellte das ifo Institut den am ifo Konjunkturtest teilnehmenden Einzelhändlern einige Sonderfragen zum Online-Handel. Gefragt wurde u.a., wie die teilnehmenden Händler den Einfluss des Online-Handels auf ihr Geschäft einschätzen. Viele Händler klagen über einen...
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Im Bekleidungseinzelhandel gewinnt der Online-Handel immer höhere Marktanteile. Dabei entwickeln sich die etablierten Online-Händler zunehmend von Marktteilnehmern zu Marktanbietern. Diese Marktstrategie eröffnet dem stationären Handel neues Geschäftspotenzial. Denn einem beträchtlichen...
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The sensory experience is the initial step in creating memorable dining experiences for consumers in traditional restaurants. However, the question remains as to how managers should best combine the five senses to satisfy customers. More research is needed to determine how sensory cues can be...
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The Virtual Reality (VR) and Augmented Reality (AR) economic impact is expected to hit US$ 29.5 billion in 2020. Brands (Volvo / L'Oréal) and retailers (Carrefour / Lowe's) have built on-site VR facilities which offer more attractive shopping experiences than traditional environments. The...
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Das Internet stellt für immer mehr Konsumenten eine neue Möglichkeit des Kaufs von Produkten dar. Während der Onlinekauf von Bekleidung, Büchern oder Elektroartikeln verstärkt zu beobachten ist, werden Lebensmittel noch relativ selten im Internet gekauft. Zum Kauf von Lebensmitteln im...
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In a highly competitive e-retailing world, service provision fulfilling the customer's expectations plays a crucial role in survival and sustainability of buyer-seller relationship. However, service failure could result in negative outcomes due to destruction of this relationship. From...
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Considerable research on merchandise returns has looked at marketing elements of the sales process (e.g., product display) and how they influence returns. However, marketing and order fulfillment processes are temporally decoupled in remote purchase situations such as online retail. While both...
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