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Arbeitspapier
43
Hochschulschrift
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Lehrbuch
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Collection of articles of several authors
23
Sammelwerk
23
Thesis
23
Aufsatzsammlung
22
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Handbook
13
Handbuch
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Rezension
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2
Amtliche Publikation
1
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Language
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German
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Homburg, Christian
121
Homburg, Carsten
27
Wieseke, Jan
10
Bornemann, Torsten
8
Fürst, Andreas
8
Klarmann, Martin
8
Artz, Martin
6
Hohenberg, Sebastian
6
Koschate, Nicole
6
Krohmer, Harley
6
Kuehnl, Christina
6
Stephan, Joerg
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Totzek, Dirk
5
Vomberg, Arnd
5
Garbe, Bernd
4
Hahn, Alexander
4
Jensen, Ove
4
Luo, Xueming
4
Prigge, Jana-Kristin
4
Weiss, Matthias
4
Faßnacht, Martin
3
Lorenz, Michael
3
Stock, Ruth
3
Stock-Homburg, Ruth
3
Werner, Harald
3
Bonenkamp, Ute
2
Günther, Christof
2
Hering, Thomas
2
Hoyer, Wayne D.
2
Jozic, Danijel
2
Kiedaisch, Ingo
2
Kieser, Alfred
2
Kuester, Sabine
2
Kühlborn, Sven
2
Kühnl, Christina
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Lukas, Bryan A.
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Müller, Michael
2
Nasev, Julia
2
Nicolai, Alexander
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Rajab, Thomas
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Die Betriebswirtschaft : DBW
20
Journal of marketing
19
Journal of the Academy of Marketing Science
19
Journal of business economics : JBE
17
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
7
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
6
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
6
Marketing : ZFP ; journal of research and management
6
Controlling & management review : Zeitschrift für Controlling & Management
4
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
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Journal of marketing research : JMR
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Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
4
Journal of business research : JBR
3
Review of quantitative finance and accounting
3
Der Betrieb
2
Journal of international marketing
2
Psychology & marketing
2
The journal of product innovation management : an international publication of the Product Development & Management Association
2
Accounting, organizations and society : an international journal devoted to the behavioural, organizational and social aspects of accounting
1
British journal of management : BJM
1
Contemporary accounting research : a journal of the Canadian Academic Accounting Association
1
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung
1
Entrepreneurship theory and practice : ET&P
1
European accounting review
1
European journal of operational research : EJOR
1
GfK marketing intelligence review : Marketingforschung für die Praxis
1
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
1
Journal of business finance & accounting : JBFA
1
Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
1
Journal of economic behavior & organization : JEBO
1
Journal of management accounting research : JMAR
1
Journal of marketing research
1
Journal of personal selling & sales management
1
Management accounting research
1
Marktforschung & Management : M & M ; Zeitschrift für marktorientierte Unternehmenspolitik
1
Strategic management journal
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Zeitschrift für Planung : ZP
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1
Der Zusammenhang zwischen Kundenzufriedenheit und Kundenbildung
Homburg, Christian
;
Giering, Annette
;
Hentschel, Frederike
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
59
(
1999
)
2
,
pp. 174-195
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001373740
Saved in:
2
Die Rolle der deutschen Betriebswirtschaftslehre im internationalen Vergleich
Homburg, Christian
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
27
(
1998
)
8
,
pp. 386-393
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001244638
Saved in:
3
Die Kausalanalyse : eine Einführung
Homburg, Christian
- In:
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; …
21
(
1992
)
10
,
pp. 499-508
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001129607
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4
Der Selbstfindungsprozess des Controlling : einige Randbemerkungen aus der Marketing-Perspektive
Homburg, Christian
- In:
Die Unternehmung : Swiss journal of business research …
55
(
2001
)
6
,
pp. 425-430
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001633731
Saved in:
5
[Rezension von: Nicolai, Alexander T., Die Strategie-Industrie, systemtheoretische Analyse des Zusammenspiels von Wissenschaft, Praxis und Unternehmensberatung]
Homburg, Christian
- In:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche …
56
(
2004
)
1
,
pp. 91-93
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001916060
Saved in:
6
Industrielle Dienstleistungen: Auswirkungen auf die Geschäftsbeziehungen und Faktoren für ein erfolgreiches Management
Homburg, Christian
;
Garbe, Bernd
- In:
Journal of business economics : JBE
69
(
1999
)
8
,
pp. 847-865
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001402346
Saved in:
7
Die Qualität internationaler Geschäftsbeziehungen : theoretische Überlegungen und empirische Befunde
Homburg, Christian
;
Kiedaisch, Ingo
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
59
(
1999
)
1
,
pp. 22-43
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001352990
Saved in:
8
Strategische Gruppen : ein Survey
Homburg, Christian
- In:
Journal of business economics : JBE
62
(
1992
)
6
,
pp. 635-662
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001125657
Saved in:
9
Kausalmodelle in der Marketingforschung : EQS als Alternative zu LISREL?
Homburg, Christian
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
12
(
1990
)
3
,
pp. 181-192
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001093777
Saved in:
10
Ansehen, Karriere oder Sicherheit? : Entscheidungskriterien bei der Stellenwahl von Führungsnachwuchs in Großunternehmen
Böckenholt, Ingo
- In:
Journal of business economics : JBE
60
(
1990
)
11
,
pp. 1159-1181
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001094440
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