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Type of publication (narrower categories)
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Aufsatz im Buch
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Aufsatz in Zeitschrift
19,450
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Graue Literatur
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Hochschulschrift
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Arbeitspapier
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Sammelwerk
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Fallstudie
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Lehrbuch
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Aufsatzsammlung
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Bibliografie enthalten
593
Bibliography included
593
Konferenzschrift
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Ratgeber
278
Guidebook
262
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
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Reprint
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Conference paper
204
Konferenzbeitrag
204
Conference proceedings
186
Handbook
121
Handbuch
121
Glossar enthalten
110
Glossary included
110
Collection of articles written by one author
88
Sammlung
88
Article
61
Fallstudiensammlung
56
Festschrift
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Interview
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Übersichtsarbeit
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Bibliografie
45
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10
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Esch, Franz-Rudolf
63
Bruhn, Manfred
29
Burmann, Christoph
29
Meffert, Heribert
29
Baumgarth, Carsten
26
Ahlert, Dieter
18
Bauer, Hans H.
18
Kirchgeorg, Manfred
15
Keller, Kevin Lane
14
Strödter, Kristina
13
Berndt, Ralph
12
Adeola, Ogechi
11
Calder, Bobby J.
11
Homburg, Christian
11
Meyer, Anton
11
Wiedmann, Klaus-Peter
11
Zanger, Cornelia
11
Kotler, Philip
10
Michael, Bernd M.
10
Nufer, Gerd
10
Binckebanck, Lars
9
Carpenter, Gregory S.
9
Fischer, Alexander
9
Langner, Tobias
9
Spiller, Achim
9
Trommsdorff, Volker
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Woisetschläger, David
9
Cova, Bernard
8
Fournier, Susan
8
Hartmann, Kerstin
8
Hinson, Robert
8
Kleinaltenkamp, Michael
8
Köhler, Richard
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Park, C. Whan
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Tomczak, Torsten
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Tybout, Alice M.
8
Bald, Thorsten
7
Belz, Christian
7
Brunner, Christian Boris
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Fantapié Altobelli, Claudia
7
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Institution
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Bundesministerium für Bildung und Forschung
1
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All
Marke und digitale Medien : der Wandel des Markenkonzepts im 21. Jahrhundert
41
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
31
The Routledge companion to contemporary brand management
29
Handbuch Kommunikation : Grundlagen, innovative Ansätze, praktische Umsetzungen
25
Product experience
25
Kellogg on marketing : the marketing faculty of the kellog school of management
23
Brand Content : die Marke als Medienereignis
20
Brand Planning : starke Strategien für Marken und Kampagnen
20
Exzellentes Sponsoring : innovative Ansätze und Best Practices für das Markenmanagement
20
Handbuch Markenkommunikation : Grundlagen, Konzepte, Fallbeispiele
20
Innovative Markenführung und -implementierung
20
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
19
Kellogg on branding : the marketing faculty of the Kellogg School of Management
19
Kellogg on marketing
19
Praxishandbuch Relaunch : Potenziale vorhandener Marken richtig ausschöpfen
19
Erfolgreiche Markendifferenzierung : Strategie und Praxis professioneller Markenprofilierung
18
Schauplätze dreidimensionaler Markeninszenierung : innovative Strategien und Erfolgsmodelle erlebnisorientierter Begegnungskommunikation ; Brand Parks, Museen, Flagship Stores, Messen, Events, Roadshows
18
Brand management in emerging markets : theories and practice
17
Brands and branding
16
Das Diktat der Markenführung : 11 Thesen zur nachhaltigen Markenführung und -implementierung ; mit einem umfassenden Fallbeispiel der Loewe AG
16
Employer Branding : Arbeitgeber positionieren und präsentieren
16
Marken und Sport : aktuelle Aspekte der Markenführung im Sport und mit Sport
16
Market orientation : transforming food and agribusiness around the customer
16
Measuring and managing brands
16
The Routledge companion to strategic marketing
16
The definitive book of branding
16
B-to-B-Markenführung : Grundlagen, Konzepte, Best Practice
15
Behavioral Branding : wie Mitarbeiterverhalten die Marke stärkt
15
Best practice der Markenführung
15
Brands : interdisciplinary perspectives
15
Handbook on brand and experience management
15
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung
15
Mit der Marke zum Erfolg : Markenmanagement in Hotellerie und Gastronomie
15
Strong brands, strong relationships
15
The brand challenge : adapting branding to sectorial imperatives
15
Wie Marken wirken : Impulse aus der Neuroökonomie für die Markenführung
15
Cases on branding strategies and product development : successes and pitfalls
14
Corporate brand and corporate reputation
14
Investitionsgüter- und High-Tech-Marketing (ITM) : erprobte Instrumentarien, Erfolgsbeispiele, Problemlösungen
14
Management internationaler Dienstleistungsmarken : Konzepte und Methoden für einen nachhaltigen Internationalisierungserfolg
14
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How "American" are "all-American" brands? : a case of Gap, Inc. as "Made in America" brand
Wycoff, Eulalia
;
Sooreea, Rajeev
- In:
International business realisms : globalizing locally …
,
(pp. 66-84)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011418003
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2
Twitter - What's happening? : Herausforderungen des Microblogging für das Web-Marketing
Fischer, Tim E.
- In:
Web-Exzellenz im E-Commerce : Innovation und …
,
(pp. 135-155)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003955854
Saved in:
3
Business-Kunden als Zielgruppe von Hochschulen : Theorie, Ergebnisse eines Eyetracking-Experimentes und Implikationen zur Gestaltung des Hochschul-Web-Auftrittes
Lackus, Manuela
;
Siems, Florian
;
Grund, Justyna
- In:
Evolution der Informationsgesellschaft : …
,
(pp. 197-218)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009303881
Saved in:
4
Brand prominence in advergames : effects on children's explicit and implicit memory
Reijmersdal, Eva A. van
;
Rozendaal, Esther
;
Buijzen, Moniek
- In:
Current insights and future trends : [extended versions …
,
(pp. 321-329)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009748089
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5
The scent of innovation : towards an integrated management framework for innovation communication
Pfeffermann, Nicole
- In:
Strategy and communication for innovation
,
(pp. 205-224)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010246336
Saved in:
6
The scent of innovation : towards an integrated management concept for visual and scent communication of innovation
Pfeffermann, Nicole
- In:
Strategies and communications for innovations : an …
,
(pp. 163-181)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008987526
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7
Olfaktorische Reize in der Kommunikation
Rempel, Jan Eric
;
Esch, Franz-Rudolf
- In:
Handbuch Kommunikation : Grundlagen, innovative …
,
(pp. 775-791)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003766176
Saved in:
8
Haptische Reize in der Kommunikation
Nickel, Oliver
- In:
Handbuch Kommunikation : Grundlagen, innovative …
,
(pp. 793-818)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003766181
Saved in:
9
Developing scale to measure perceived brand literacy of consumer products : an empirical experiment
Rajagopal, Ananya§
- In:
Innovation, technology, and market ecosystems : …
,
(pp. 307-332)
.
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012121361
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10
Cultural perspectives on advertising perceptions and brand trustworthiness
Danbury, Annie
;
Palazzo, Maria
;
Mortimer, Kathleen
; …
- In:
Analyzing the cultural diversity of consumers in the …
,
(pp. 207-226)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011396929
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