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1
Type of publication (narrower categories)
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Aufsatz im Buch
Article in journal
36,188
Aufsatz in Zeitschrift
36,188
Book section
10,339
Graue Literatur
8,473
Non-commercial literature
8,473
Working Paper
4,156
Arbeitspapier
4,154
Hochschulschrift
3,912
Thesis
2,949
Collection of articles of several authors
2,540
Sammelwerk
2,540
Amtsdruckschrift
1,415
Government document
1,415
Case study
1,344
Fallstudie
1,344
Aufsatzsammlung
1,231
Konferenzschrift
1,013
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
878
Bibliografie enthalten
748
Bibliography included
748
Conference proceedings
634
Ratgeber
585
Guidebook
519
Conference paper
361
Konferenzbeitrag
361
Lehrbuch
304
Handbook
277
Handbuch
277
Textbook
271
Statistik
229
Statistics
181
Forschungsbericht
178
Advisory report
167
Gutachten
167
Mehrbändiges Werk
150
Multi-volume publication
150
Reprint
146
Collection of articles written by one author
145
Sammlung
145
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2
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1
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1
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1
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1
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Author
All
Bruhn, Manfred
42
Homburg, Christian
31
Töpfer, Armin
24
Stauss, Bernd
23
Bergmann, Lars
20
Crespo, Isabel
20
Ratten, Vanessa
20
Schulz, Anja
19
Welter, Friederike
19
Georgi, Dominik
18
Meyer, Anton
18
Reichwald, Ralf
18
Hippner, Hajo
17
Smallbone, David
17
Ahlert, Dieter
16
Matzler, Kurt
16
Storey, David J.
16
Wilde, Klaus D.
16
Helmke, Stefan
15
Freiling, Jörg
14
Keuper, Frank
14
Kraus, Sascha
14
Schmidt, Karl-Heinz
14
Uebel, Matthias
14
Hadwich, Karsten
13
Huber, Frank
13
Krafft, Manfred
13
Link, Jörg
13
Piller, Frank T.
13
Pleschak, Franz
13
Rößl, Dietmar
13
Saarenketo, Sami
13
Stock-Homburg, Ruth
13
Zanger, Cornelia
13
Bauer, Hans H.
12
Bouncken, Ricarda B.
12
Müller, Stefan
12
Torkkeli, Lasse
12
Ulrich, Patrick
12
Audretsch, David B.
11
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Institution
All
USA / Small Business Administration / Office of Advocacy
2
Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG
1
Institut für Mittelstandsforschung Bonn
1
Laboratorio di Politica Industriale <Bologna>
1
UNCTAD
1
Published in...
All
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
46
Handbook of research on European business and entrepreneurship : towards a theory of internationalization
41
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation
40
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
36
SMEs in East Asia in the aftermath of the Asian financial crisis : SMEs in a Global Economy Conference, 16 - 17 June 2000, Wollongong, Australia ; proceedings
35
Controlling für kleine und mittlere Unternehmen
34
Internationalisierung deutscher Unternehmen : Strategien, Instrumente und Konzepte für den Mittelstand
34
Mittelstand hat Zukunft : Praxishandbuch für eine erfolgreiche Unternehmenspolitik
34
Handbuch Kundenmanagement : Anforderungen, Prozesse, Zufriedenheit, Bindung und Wert von Kunden
31
Wissensmanagement im Mittelstand : Grundlagen - Lösungen - Praxisbeispiele
28
Entrepreneurship marketing : principles and practice of SME marketing
27
Grundlagen des CRM : Strategie, Geschäftsprozesse und IT-Unterstützung
27
Modernisierung kleiner und mittlerer Unternehmen : ein ganzheitliches Konzept
27
Planung in kleinen und mittleren Unternehmen
27
Die Stars im Mittelstand : Führung und Umsetzung entscheiden
25
Management kleiner und mittlerer Unternehmen : Stand und Perspektiven der KMU-Forschung
25
Umbruch der Welt : KMU vor Höhenflug oder Absturz? : will SMEs soar or crash?
25
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente, Einführungskonzepte, Organisation
24
Management-Instrumente in kleinen und mittleren Unternehmen
24
Mittelstand : Schlüsselakteur im deutschen Innovationssystem
23
Marketing in kleinen und mittleren Unternehmen
22
Unternehmer und Unternehmensperspektiven für Klein- und Mittelunternehmen : Festschrift für Hans Jobst Pleitner
22
Customer Relationship Management : the ultimate guide to efficient use of CRM
21
Globalisierung und Wirtschaftswachstum mittelständischer Unternehmungen : XV. Betriebswirtschaftliche Tage zu Schwerin ; 27. und 28. Oktober 2005, Crowne Plaza Hotel Schwerin
21
Management-Kompetenz in kleinen und mittleren Unternehmen
21
Strategien von kleinen und mittleren Unternehmen
21
Customer-centric marketing strategies : tools for building organizational performance
20
Enterprise information systems for business integration in SMEs : technological, organizational, and social dimensions
20
Innovation, competitiveness, growth and tradition in SMEs : Rencontres de St-Gall 2008
20
Kleine und mittlere Unternehmen in neuen Märkten : Aufbruch und Wachstum
20
Unternehmungswandel und Zukunftsperspektiven im Mittelstand : XIII. Betriebswirtschaftliche Tage zu Schwerin ; 23. und 24. Oktober 2003, Crowne Plaza Hotel Schwerin
20
Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie
19
Integrating small and medium-sized enterprises in transformation countries into European trade flows and co-operation schemes : discussion papers ; Phare
19
Personalmanagement in kleinen und mittleren Unternehmen
19
Small business and entrepreneurship ; Vol. 4
19
Contemporary microenterprise : concepts and cases
18
Effective human resources management in small and medium enterprises : global perspectives
18
Herausforderung Reorganisation : ein Leitfaden zur Einführung ganzheitlicher Geschäftsmodelle in kleinen und mittleren Unternehmen
18
Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich
18
Kundenorientierung im Touristikmanagement
18
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ECONIS (ZBW)
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Beziehungspromotoren in europäischen Geschäftsbeziehungen
Gemünden, Hans Georg
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001328915
Saved in:
2
Communication issues for small and medium enterprises : provider and customer perspectives
Stojanovic, Mirjana D.
;
Acimovic-Raspopovic, Vladanka S.
- In:
Enterprise information systems for business integration …
,
(pp. 230-251)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011478168
Saved in:
3
Study of intentions to use cloud CRM within Saudi SMEs : integrating TAM and TPB frameworks
Mezghani, Karim
;
Almansour, Mohammed AbdulAziz
- In:
Handbook of research on business transformations in the …
,
(pp. 33-50)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011981827
Saved in:
4
Customer involvement and innovation in the Small to Medium-Sized (SMES) enterprises of Cyprus
Efstathiades, Andreas
;
Papageorgiou, George
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011987538
Saved in:
5
Exploring tourist satisfaction and destination loyalty
Artal Tur, Andrés
;
Sánchez-Casado, Noelia
- In:
Tourist destination management : instruments, products, …
,
(pp. 75-99)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012027691
Saved in:
6
Adoption of facebook for customer relationship management for SMEs : exploring the underlying motivations
Abedin, Babak
- In:
Strategic customer relationship management in the age …
,
(pp. 60-71)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011399129
Saved in:
7
Electronic customer relationship management (e-CRM) practices of micro, small, and medium scale enterprises in Ghana
Baah-Ofori, Rebecca
;
Amoako, George
- In:
Strategic customer relationship management in the age …
,
(pp. 72-94)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011399133
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8
Qualitätsmanagement für wissensintensive Geschäftsprozesse
Gronau, Norbert
;
Heinze, Priscilla
- In:
Wissensarbeit : zwischen strengen Prozessen und …
,
(pp. 325-343)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010429410
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9
Success factors in small enterprises : evidence from Germany ; (customer orientation, quality, personal input and financial security)
Klöppel, Reinhard
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011931370
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10
Loyalty program as a prerequisite to competitiveness of small and medium-sized businesses
Šachovskaja, L. S.
;
Arakelova, Irina
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011928236
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