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242
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161
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158
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158
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146
Marketingmanagement
146
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130
United States
130
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82
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54
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52
Marketingtheorie
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52
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Aufsatzsammlung
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Einführung
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17
Homburg, Christian
12
Bruhn, Manfred
11
Adeola, Ogechi
9
Kotler, Philip
9
Spiller, Achim
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Kirchgeorg, Manfred
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Marinov, Marin A.
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Wiedmann, Klaus-Peter
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Freiling, Jörg
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Kollmann, Tobias
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Belz, Christian
5
Esch, Franz-Rudolf
5
Foroudi, Pantea
5
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Hildebrandt, Lutz
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Kaas, Klaus Peter
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Langner, Sascha
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Stauss, Bernd
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Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben und Lösungsansätze für Gründungsunternehmen
24
Zielgruppen im Konsumentenmarketing : Segmentierungsansätze - Trends - Umsetzung
20
Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Erfahrungen
17
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung : Herrn Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Heribert Meffert zum 80. Geburtstag
16
Marketing und Sales Automation : Grundlagen - Tools - Umsetzung ; Alles, was Sie wissen müssen
15
Does marketing need reform? : fresh perspectives on the future
13
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung
13
Political marketing in the United States
13
Erfolgreich mit den Großen des Marketings : [Best of Marketing]
12
Marketing and the common good : essays from Notre Dame on societal impact
12
Marketing in Forschung und Praxis : [Jubiläumsausgabe zum 40-jährigen Bestehen der Arbeitsgemeinschaft für Marketing]
12
The Routledge companion to marketing and feminism
12
The SAGE handbook of marketing ethics
12
Critical perspectives on diversity, equity, and inclusion in marketing
11
Building corporate identity, image and reputation in the digital era
10
Marketing in the emerging markets of Islamic countries
10
Sustainable marketing, branding, and reputation management : strategies for a greener future
10
Entrepreneurship marketing : principles and practice of SME marketing
9
Marktorientierte Unternehmensführung : Reflexionen - Denkanstöße - Perspektiven ; Festschrift für Heribert Meffert zum 60. Geburtstag
9
Shopper-Marketing : mit Shopper Insights zu effektiver Markenführung bis an den POS
9
Wege des Marketing : Festschrift zum 60. Geburtstag von Erwin Dichtl
9
Marketing und Marktforschung : Entwicklungen, Erweiterungen und Schnittstellen im nationalen und internationalen Kontext ; Festschrift zum 66. Geburtstag von Prof. Dr. Manfred Hüttner
8
Research at the marketing-entrepreneurship interface
8
Development of scientific marketing in the twentieth century : research for sales in the pharmaceutical industry
7
History of marketing thought ; Volume 3
7
Investitionsgüter- und High-Tech-Marketing (ITM) : erprobte Instrumentarien, Erfolgsbeispiele, Problemlösungen
7
Marketing als Schnittstellenwissenschaft und Transfertechnologie : Festschrift zum 60. Geburtstag von Hans Hörschgen
7
Marketing strategy organization and implementation
7
Nachhaltigkeitsmarketing : eine fallstudienbasierte Einführung
7
Sustainable Marketing Management : Grundlagen und Cases
7
The connected customer : the changing nature of consumer and business markets
7
The marketing : accounting interface
7
After fifty : how the baby boom will redefine the mature market ; travel & leisure, fast food, apparel/retail, technology, health, financial services
6
Changing the course of marketing : alternative paradigms for widening marketing theory
6
Developing relationships, personalization, and data herald in marketing 5.0
6
E-marketing ; Vol. 2
6
Evolving and emerging issues in marketing strategy
6
Inside marketing : practices, ideologies, devices
6
Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung : Arbeiten aus dem Institut für Marktorientierte Unternehmensführung der Universität Mannheim
6
Reconnecting marketing to markets
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Marketing
epidemics : when antibiotic promotion stimulates resistant bacteria
Ravelli, Quentin
- In:
Development of scientific marketing in the twentieth …
,
(pp. 43-62)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011620222
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2
Management leistungswirtschaftlicher Absatzrisiken
Wildemann, Horst
- In:
Integriertes Risiko- und Ertragsmanagement : Kunden- …
,
(pp. 71-95)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002620057
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3
Marketing
and Sales
Franses, Philip Hans
- In:
The Oxford handbook of economic forecasting
.
2012
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4
Corporate governance and corporate performance : a comparison of Germany, Japan and the US
Kaplan, Steven N.
- In:
Comparative corporate governance : essays and materials
,
(pp. 195-210)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001298243
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5
Disappearing clouds: weather influences on retail sales
Fris, Pieter
- In:
New operational approaches for financial modelling
,
(pp. 195-206)
.
1997
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Umsatzsteigerung durch Internet-Engagement
Kurbel, Karl
;
Teuteberg, Frank
- In:
Electronic business engineering
,
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1999
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Die Wahl zwischen Reisenden und Handelsvertretern
Albers, Sönke
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1999
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Die Umsatzschwellen für Zusammenschlüsse von gemeinschaftsweiter Bedeutung in der europäischen Fusionskontrolle und ihre Revision
Kleinmann, Werner
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Wettbewerbspolitik im Spannungsfeld nationaler und …
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1997
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9
Effective production : measuring of the sales effect using data envelopment analysis
Lee, Chia-Yen
;
Johnson, Andrew L.
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2015
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10
Team incentives and performance : evidence from a retail chain
Krüger, Miriam
;
Friebel, Guido
;
Heinz, Matthias
; …
- In:
Essays in applied economics : how changes in firm …
,
(pp. 87-118)
.
2015
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