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Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
22,682
Book section
5,047
Graue Literatur
2,419
Non-commercial literature
2,419
Hochschulschrift
2,123
Working Paper
1,750
Arbeitspapier
1,717
Thesis
1,698
Case study
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Fallstudie
949
Collection of articles of several authors
799
Sammelwerk
799
Aufsatzsammlung
492
Bibliografie enthalten
248
Bibliography included
248
Conference paper
246
Konferenzbeitrag
246
Konferenzschrift
207
Lehrbuch
179
Reprint
179
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
167
Ratgeber
152
Guidebook
143
Textbook
143
Conference proceedings
136
Handbook
85
Handbuch
85
Collection of articles written by one author
78
Sammlung
78
Article
45
Interview
40
Amtsdruckschrift
39
Government document
39
Systematic review
39
Übersichtsarbeit
39
Elektronischer Datenträger
28
Fallstudiensammlung
27
Mehrbändiges Werk
26
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2,178
French
19
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1
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1
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1
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Author
All
Esch, Franz-Rudolf
64
Burmann, Christoph
32
Baumgarth, Carsten
26
Meffert, Heribert
20
Ahlert, Dieter
19
Keller, Kevin Lane
15
Spiller, Achim
15
Zentes, Joachim
15
Bauer, Hans H.
14
Bruhn, Manfred
14
Strödter, Kristina
14
Fischer, Alexander
13
Hanf, Jon
13
Beimborn, Daniel
12
Kleinaltenkamp, Michael
12
Backhaus, Klaus
11
Meyer, Anton
11
Willcocks, Leslie
11
Michael, Bernd M.
10
Woisetschläger, David
10
Binckebanck, Lars
9
Langner, Tobias
9
Pepels, Werner
9
Schiefer, Gerhard W.
9
Schmitt, Bernd
9
Stölzle, Wolfgang
9
Tomczak, Torsten
9
Arnold, Ulli
8
Calder, Bobby J.
8
Freiling, Jörg
8
Hartmann, Kerstin
8
Nufer, Gerd
8
Park, C. Whan
8
Reiß, Michael
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Voeth, Markus
8
Wiesinger, Anna
8
Wildemann, Horst
8
Adeola, Ogechi
7
Bald, Thorsten
7
Eßig, Michael
7
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Institution
All
Eidgenössisches Institut für Geistiges Eigentum
1
Published in...
All
Marke und digitale Medien : der Wandel des Markenkonzepts im 21. Jahrhundert
43
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
35
The Routledge companion to contemporary brand management
32
System dynamics and innovation in food networks 2009 : Proceedings of the 3rd International European Forum on System Dynamics and Innovation in Food Networks, organized by International Center for Food Chain and Network Research, University of Bonn, Germany ; officially endorsed by the EAAE (European Association of Agricultural Economists) ....
25
Vertical relationships and coordination in the food system : with 94 tables ; [papers presented at the Conference "Vertical Relationships and Coordination in the Food System" held in Piacenza, Italy, on June 12-13, 1997]
24
Behavioral Branding : wie Mitarbeiterverhalten die Marke stärkt
23
Handbuch Markenkommunikation : Grundlagen, Konzepte, Fallbeispiele
21
Innovative Markenführung und -implementierung
21
Marken und Sport : aktuelle Aspekte der Markenführung im Sport und mit Sport
21
Relational and functional integration
21
Strong brands, strong relationships
21
Brand Content : die Marke als Medienereignis
20
Brand Planning : starke Strategien für Marken und Kampagnen
20
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
19
Erfolgreiche Markendifferenzierung : Strategie und Praxis professioneller Markenprofilierung
18
Kellogg on branding : the marketing faculty of the Kellogg School of Management
18
Praxishandbuch Relaunch : Potenziale vorhandener Marken richtig ausschöpfen
18
The evolution of brands : from signals of quality to storehouses of trust
18
Brand management in emerging markets : theories and practice
17
Handbook on brand and experience management
17
Marktstrategische Veränderungen in der Hersteller-Handels-Dyade
17
Mit der Marke zum Erfolg : Markenmanagement in Hotellerie und Gastronomie
17
System dynamics and innovation in food networks 2008 : Proceedings of the 2nd International European Forum on System Dynamics and Innovation in Food Networks, organized by International Center for Food Chain and Network Research, University of Bonn, Germany ; officially endorsed by the European Association of Agricultural Economists (EAAE) as 110th EAAE-Seminar, february 18-22, 2008, Innsbruck-Igls, Austria
17
Brands and branding
16
Corporate brand and corporate reputation
16
Das Diktat der Markenführung : 11 Thesen zur nachhaltigen Markenführung und -implementierung ; mit einem umfassenden Fallbeispiel der Loewe AG
16
Employer Branding : Arbeitgeber positionieren und präsentieren
16
The definitive book of branding
16
B-to-B-Markenführung : Grundlagen, Konzepte, Best Practice
15
Best practice der Markenführung
15
Brands : interdisciplinary perspectives
15
The brand challenge : adapting branding to sectorial imperatives
15
Trust and risk in business networks : proceedings of the 99th seminar of the European Association of Agricultural Economists (EAAE), February 8-10, 2006, Bonn, Germany
15
Brand management ; Vol. 3
14
Cases on branding strategies and product development : successes and pitfalls
14
Perspectives on supplier innovation : theories, concepts and empirical insights on open innovation and the integration of suppliers
14
Schauplätze dreidimensionaler Markeninszenierung : innovative Strategien und Erfolgsmodelle erlebnisorientierter Begegnungskommunikation ; Brand Parks, Museen, Flagship Stores, Messen, Events, Roadshows
14
Wie Marken wirken : Impulse aus der Neuroökonomie für die Markenführung
14
Brand management ; Vol. 2
13
Brand research : [an outcome of the second International Conference on Brand Management]
13
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Analysis of the role of brand orientation in brand performance in B2B firms
Retno, S. L.
- In:
Understanding digital industry : proceedings of the …
,
(pp. 24-26)
.
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012224744
Saved in:
2
Erfolgsmessung von Ingredient Brands
Pförtsch, Waldemar A.
;
Linder, Christian
- In:
Aufbruch : Ingredient Branding schafft Werte
,
(pp. 446-477)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003894431
Saved in:
3
An application of Keller's brand equity model in a B2B context
Kuhn, Kerri-Ann L.
;
Alpert, Frank
;
Pope, Nigel K. Ll.
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003922786
Saved in:
4
Analyzing the B2B brand value chain
Glynn, Mark S.
- In:
Business-to-business marketing management : strategies, …
,
(pp. 245-261)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009532706
Saved in:
5
Ansätze der Markenführung von B2B-Unternehmen
Pick, Doreén
;
Griese, Ilka
- In:
Innovative Markenführung und -implementierung
,
(pp. 51-82)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009349245
Saved in:
6
Nachhaltige Markenentwicklung im B2B-Bereich am Beispiel eines familiengeführten Polymerspezialisten
Wagner, Veit
- In:
Das Diktat der Markenführung : 11 Thesen zur …
,
(pp. 287-297)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003873056
Saved in:
7
Markenwert von B-to-B-Marken
Baumgarth, Carsten
- In:
Marktorientierte Unternehmensführung : Grundkonzepte, …
,
(pp. 77 - 96)
.
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014555117
Saved in:
8
Big data in humanitarian supply chain networks : a resource dependence perspective
Prasad, Sameer
;
Zakaria, Rimi
;
Altay, Nezih
- In:
Big data analytics in operations and supply chain management
,
(pp. 383-413)
.
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011965487
Saved in:
9
Competencies of reconfiguration in product development : the case of convenience food
Voigt, Tim
;
Kühl, Rainer W.
- In:
System dynamics and innovation in food networks 2008 : …
,
(pp. 507-517)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003906031
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10
The political economy of transactions : the praxis of portfolio management in buyer and supplier exchange
Cox, Andrew W.
- In:
The SAGE handbook of strategic supply management
,
(pp. 241-260)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009707610
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