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The handbook of crisis communication
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Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
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Erfolgreiche Markendifferenzierung : Strategie und Praxis professioneller Markenprofilierung
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Praxishandbuch Relaunch : Potenziale vorhandener Marken richtig ausschöpfen
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The definitive book of branding
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Brand management in emerging markets : theories and practice
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Das Diktat der Markenführung : 11 Thesen zur nachhaltigen Markenführung und -implementierung ; mit einem umfassenden Fallbeispiel der Loewe AG
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Employer Branding : Arbeitgeber positionieren und präsentieren
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Krisen-PR : Krisen erkennen, meistern und vorbeugen - ein Handbuch von Profis für Profis
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Advancing crisis communication effectiveness : integrating public relations scholarship with practice
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Behavioral Branding : wie Mitarbeiterverhalten die Marke stärkt
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Memes everywhere : the effect of social media memes on consumers' attitude towards brands and their purchase intention
Pilavcioglu, Burak
;
Hodeck, Alexander
;
Nagel, Niels
; …
- In:
Zukunft des Marketings
,
(pp. 37-55)
.
2023
the advertisement, towards the
brand
and on their purchase intention. Results of an empirical study indicate that ads with …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014516159
Saved in:
2
Live demonstrations as means of services marketing and
brand
communication towards security authorities
Bourdache, Kaci
;
Aro, Mari
- In:
Conference proceedings trends in business communication 2016
,
(pp. 3-10)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011619553
Saved in:
3
Managing brands at risk : the case of Turkey
Okan, Elif Yolbulan
- In:
Brand management in emerging markets : theories and practice
,
(pp. 177-190)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010417722
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4
Loewe : Aufbau einer Premium-Position in technik- und preisgetriebenem Marktumfeld
Rutenbeck, Henrik
;
Bald, Thorsten
;
Kindervater, Jürgen
; …
- In:
Das Diktat der Markenführung : 11 Thesen zur …
,
(pp. 3-38)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003872063
Saved in:
5
Krisensituationen als Herausforderung an die Unternehmens- und Markenführung : das Beispiel Nokia
Meffert, Heribert
;
Lepp, Hanna Lena
- In:
Erfolgreich mit den Großen des Marketings : [Best of …
,
(pp. 246-258)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003885285
Saved in:
6
Managing the unthinkable : what to do when a scandal hits your
brand
Roehm, Michelle
;
Tybout, Alice M.
- In:
Kellogg on advertising & media : the Kellogg School of …
,
(pp. 159-177)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003755910
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7
Case 3: pivoting in the pandemic : how blewminds adapted to the Covid-19 pandemic?
Revata Karunasundera
;
Sumit Malik
- In:
Marketing Case Studies in Emerging Markets : …
,
(pp. 33-49)
.
2024
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014528091
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8
Handelsmarke oder Herstellermarke? : Überlegungen zur ökonomischen Effizienz
Müller-Hagedorn, Lothar
- In:
Handelsmarken : Entwicklungstendenzen und …
,
(pp. 153-166)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001297656
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9
How customers engage with brands : a new framework
Maslowska, Ewa
;
Malthouse, Edward C.
;
Collinger, Tom
- In:
Bridging the gap between advertising academia and practice
,
(pp. 231-243)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011540381
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10
Marketing decisions in China : positioning, branding, marketing mix
Prange, Christiane
- In:
Market entry in China : case studies on strategy, …
,
(pp. 17-25)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011483006
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