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Service quality
1,063
Deutschland
1,016
Germany
1,015
Emotion
864
Theorie
833
Theory
833
Kundenzufriedenheit
797
Customer satisfaction
796
Consumer behaviour
620
Konsumentenverhalten
620
USA
507
United States
507
KMU
494
SME
494
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351
Strategisches Management
350
Business start-up
337
Unternehmensgründung
337
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Marketing management
293
Marketingmanagement
293
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251
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251
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Entrepreneurship approach
241
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Success factor
236
Quality management
231
Qualitätsmanagement
231
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All
Article
8,857
Book / Working Paper
1
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Article in journal
63,312
Aufsatz in Zeitschrift
63,312
Book section
8,858
Graue Literatur
8,699
Non-commercial literature
8,699
Working Paper
7,682
Arbeitspapier
7,027
Hochschulschrift
3,844
Thesis
2,949
research-article
2,425
Collection of articles of several authors
1,683
Sammelwerk
1,683
Case study
1,138
Fallstudie
1,138
Aufsatzsammlung
1,022
Conference paper
570
Konferenzbeitrag
570
Konferenzschrift
476
Article
473
Ratgeber
371
Bibliografie enthalten
351
Bibliography included
351
Guidebook
335
Collection of articles written by one author
316
Sammlung
316
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
305
Conference proceedings
282
Lehrbuch
241
Textbook
209
Amtsdruckschrift
196
Government document
196
Reprint
195
conceptual-paper
194
review-article
173
case-report
172
Handbook
160
Handbuch
160
review
109
Systematic review
103
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Language
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English
5,824
German
2,987
French
36
Italian
8
Estonian
1
Norwegian
1
Russian
1
Swedish
1
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Author
All
Bruhn, Manfred
56
Homburg, Christian
33
Stauss, Bernd
32
Töpfer, Armin
29
Meyer, Anton
23
Georgi, Dominik
20
Bauer, Hans H.
18
Hippner, Hajo
18
Hadwich, Karsten
17
Huber, Frank
16
Reichwald, Ralf
16
Wilde, Klaus D.
16
Helmke, Stefan
15
Herrmann, Andreas
15
Matzler, Kurt
15
Ratten, Vanessa
14
Uebel, Matthias
14
Ahlert, Dieter
13
Benkenstein, Martin
13
Krafft, Manfred
13
Piller, Frank T.
13
Stock-Homburg, Ruth
13
Link, Jörg
12
Martin, Joe
12
Ashkanasy, Neal M.
11
Diller, Hermann
11
Günter, Bernd
11
Hennig-Thurau, Thorsten
11
Meffert, Heribert
11
Reinartz, Werner J.
11
Rennhak, Carsten
11
Silberer, Günter
11
Büttgen, Marion
10
Gouthier, Matthias H. J.
10
Keuper, Frank
10
Kleinaltenkamp, Michael
10
Kumar, V.
10
Nerdinger, Friedemann W.
10
Nufer, Gerd
10
Schmitz, Gertrud
10
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Institution
All
Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG
1
RheinEnergie AG
1
Published in...
All
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
65
Handbook of research on European business and entrepreneurship : towards a theory of internationalization
41
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation
40
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
36
Research companion to emotion in organizations
36
Handbuch Kundenmanagement : Anforderungen, Prozesse, Zufriedenheit, Bindung und Wert von Kunden
34
Grundlagen des CRM : Strategie, Geschäftsprozesse und IT-Unterstützung
27
Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung - Kundenzufriedenheit - Kundenbindung
25
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente, Einführungskonzepte, Organisation
24
Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovationen - Branchen ; Bernd Stauss zum 60. Geburtstag
23
The second automobile revolution : trajectories of the world carmakers in the 21st century
23
Customer Relationship Management : the ultimate guide to efficient use of CRM
21
Customer-centric marketing strategies : tools for building organizational performance
20
The Cambridge handbook of workplace affect
20
Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie
19
Kundenorientierung im Touristikmanagement
19
Modern analysis of customer surveys : with applications using R
19
Serviceorientierung im Unternehmen : Forum Dienstleistungsmanagement
19
Entrepreneurship, industrial location and economic growth : [... were presented at the "Workshop on Firm Demography and Industrial Location" held at the Rovira i Virgili University in November 2005 ...]
18
Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnen
18
Handbook of research on Asian business
18
Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich
18
Management von Kundenbeziehungen : Perspektiven - Analysen - Strategien - Instrumente : Manfred Bruhn zum 60. Geburtstag
18
Science and technology based regional entrepreneurship : global experience in policy and program development
18
Handbook of research on customer equity in marketing
17
Handbook of research on customer engagement
16
Small and medium sized enterprises in East Asia : sectoral and regional dimensions
16
Understanding digital industry : proceedings of the Conference on Managing Digital Industry, Technology and Entrepreneurship (CoMDITE 2019), July 10-11, 2019, Bandung, Indonesia
16
Interaktionen im Dienstleistungsbereich
15
Kundenabwanderung : Früherkennung, Prävention, Kundenrückgewinnung ; mit erfolgreichen Praxisbeispielen aus verschiedenen Branchen
15
Customer engagement : contemporary issues and challenges
14
How to succeed in the digital age : strategies from 17 top managers
14
Kundenorientierung und Kundenservice in der Touristik : Reisende an allen Touchpoints begeistern und Urlaub zum ganzheitlichen Erlebnis machen
14
Change in SMEs : towards a new European capitalism? ; [based on a conference of the Collaborative Research Center 580, German Research Association that took place at the Friedrich-Schiller-University of Jena in 2007]
13
Electronic Services
13
Emerging clusters : theoretical, empirical and political perspectives on the initial stage of cluster evolution
13
Erfolgsfaktor Kundenorientierung : aktuelle Ansätze in der Vermögensberatung aus Sicht unterschiedlicher Marktteilnehmer
13
Experiencing and managing emotions in the workplace : [contributions to the 2010 International Conference on Emotion and Organizational Life held in Montreal, Canada]/ ed. by Neal M. Ashkanasy ...
13
Keeping it in the family : international perspectives on succession and retirement on family farms
13
Relationship marketing : gaining competitive advantage through customer satisfaction and customer retention
13
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ECONIS (ZBW)
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Analyse der Service-Profit-Chain bei Unternehmensberatungen
Höck, Michael
;
Ringle, Christian M.
- In:
Produkt- und Prozessinnovationen in …
,
(pp. 181-196)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003713514
Saved in:
2
Die Bedeutung Prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des Kunden
Coenen, Christian
- In:
Positives Management : zentrale Konzepte und Ideen des …
,
(pp. 167-185)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008778447
Saved in:
3
Service quality grounded in customer experiences, affect and relationships
Edvardsson, Bo
;
Friman, Margareta
;
Roos, Inger
- In:
Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - …
,
(pp. 271-285)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003595978
Saved in:
4
Stolze Mitarbeiter, exzellente Dienstleistungen : empirische Ergebnisse zum Zusammenhang zwischen Mitarbeiterstolz und Service Excellence
Gouthier, Matthias H. J.
;
Krämer, Tobias
;
Eitelberg, …
- In:
Dialogmarketing-Perspektiven 2011/2012 : Tagungsband ; …
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(pp. 209-230)
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2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009559273
Saved in:
5
Text analytics of service customer reviews and feedback : understanding customers' emotions and cognition in the hospitality industry
Zhang, Jie
;
Han, Spring H.
;
Verma, Rohit
- In:
Research handbook on services management
,
(pp. 275-294)
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2022
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014452656
Saved in:
6
An optimisation framework of the triad : service capabilities, customer satisfaction, and performance
Athanassopoulos, Antreas D.
- In:
Performance of financial institutions : efficiency, …
,
(pp. 312-335)
.
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001559688
Saved in:
7
Service competence and firm performance : towards a concept for strategic differentiation for small and medium-sized enterprises
Fueglistaller, Urs
;
Schrettle, Thomas
- In:
Innovation, competitiveness, growth and tradition in …
,
(pp. 1-8)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003769952
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8
Der Zusammenhang zwischen Kundennähe,
Kundenzufriedenheit
und Kundenbindung sowie deren Erfolgswirkungen
Krafft, Manfred
;
Götz, Oliver
- In:
Grundlagen des CRM : Strategie, Geschäftsprozesse und …
,
(pp. 213-246)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008857601
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9
Markterfolg durch differenzierte kundenwunschspezifische Leistungen
Jugel, Albert
- In:
Führungsverantwortung - bewährte oder innovative …
,
(pp. 411-438)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003611727
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10
Kundenorientierte Unternehmensführung als Managementherausforderung
Greve, Goetz
- In:
Kundenorientierte Unternehmensführung : Konzept und …
,
(pp. 3-32)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003981023
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