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Advertising theory
31
The advertising and consumer culture reader
19
Explorations in critical studies of advertising
18
Werbung im internationalen Vergleich : Zustand und Entwicklung
16
Grow East : Wachstumsstrategien in CEE ; von Beiersdorf bis Henkel, von Hipp bis Erste Bank
14
The Sage handbook of advertising
14
Advertising in developing and emerging countries : the economic, political and social context
13
Advertising worldwide : advertising conditions in selected countries
12
Führung von Vertriebsorganisationen : Strategie - Koordination - Umsetzung
12
Challenges in an age of dis-engagement
11
Designing and communicating experience
11
Handbook of research on effective advertising strategies in the social media age
10
Wert und Werte der Marketing-Kommunikation
10
Sales management : a multinational perspective
9
Science parks and innovation centres : their economic and social impact; proceedings of the conference held in Berlin, 13 - 15 February 1985
9
The Oxford handbook of strategic sales and sales management
9
The advertising handbook
9
Competitiveness through technology : what business needs from government
8
Wissen schaf(f)t Werbung : [in Gedenken an Marianne Hammerl]
8
Development of scientific marketing in the twentieth century : research for sales in the pharmaceutical industry
7
High technology, space, and society
7
Low-tech innovation in the knowledge economy
7
Selling modernity : advertising in twentieth-century Germany
7
Strategic sales and strategic marketing
7
Werbung für alle Sinne : multimodale Kommunikationsstrategien
7
Cutting edge international research
6
Handbook of research on international advertising
6
Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken
5
Advertising in a multimedia age
5
Advertising in new formats and media : current research and implications for marketers
5
Advertising, promotion, and new media
5
Bringing technology to market: trends, cases, solutions
5
Green advertising and the reluctant consumer
5
Intellectual capital, smart technologies and digitalization : emerging issues and opportunities
5
International marketing ; Vol. 2
5
Kellogg on marketing
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Public relations and advertising theories : concepts and practices
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Testimonial advertising in the American marketplace : emulation, identity, community
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Theoretical and empirical perspectives in critical marketing studies
5
Breaking new ground in theory and practice
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Sales Technology
Hunter, Gary K.
- In:
The Oxford handbook of strategic sales and sales management
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012885340
Saved in:
2
Operatives Marketing : der Einsatz und die Gestaltung der Marketinginstrumente im Reisebüro
Schrand, Axel
- In:
Reisebüro-Management : Gestaltung der …
,
(pp. 247-269)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003746935
Saved in:
3
Role of technology in online persuasion : a MAIN model perspective
Sundar, S. Shyam
;
Xu, Qian
;
Dou, Xue
- In:
Advertising theory
,
(pp. 355-372)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009524031
Saved in:
4
Das Arbeiten mit Fällen in der betriebswirtschaftlichen Hochschulausbildung
Schoenheit, Ingo
- In:
Dienstleistungsorientierung in der universitären …
,
(pp. 213-233)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001403350
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5
Traditionsunternehmen in der Digitalisierung : wie kann der Transformationsprozess erfolgreich gemeistert werden?
Werner, Katja
;
Tietz, Stephanie
;
Breßler, Julia
; …
- In:
Wissensökonomie und Digitalisierung : Geschichte und …
,
(pp. 167-182)
.
2020
Transformation und Geschäftsmodellen basiert. Darauf aufbauend wird eine Untersuchung in Form einer
Fallstudie
vorgenommen. Dabei …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012238019
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Die Einzelfallstudie
Goode, William J.
;
Hatt, Panek
- In:
Beobachtung und Experiment in der Sozialforschung
,
(pp. 299-337)
.
1956
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003561798
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7
Ansiedelung von Einzelhandelsgroßprojekten aus governance-analytischer Perspektive : Nutzungskonflikte, institutionelle Lösungen und deren Blockadeanfälligkeit
Dose, Nicolai
- In:
Koordination raumwirksamer Politik : mehr Effizienz und …
,
(pp. 174-192)
.
2015
Eine räumlich ungleiche Verteilung von Kosten und Nutzen einer Gewerbeansiedelung ist immer wieder zu beobachten. Am Beispiel der Ansiedelung eines Ikea-Möbelhauses im Münchener Süden wird ein solcher Fall genauer analysiert. Während bei standardmäßig durchgeführten Studien dabei Fragen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011473296
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8
Kundennähe als Wettbewerbsstrategie und Führungsherausforderung
Simon, Hermann
- In:
Unternehmensdynamik : Horst Albach zum 60. Geburtstag
,
(pp. 253-273)
.
1991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001279758
Saved in:
9
Strategische Allianzen im Systemgeschäft
Goette, Thomas
- In:
Marketingfocus: Produktmanagement : [Hans Knoblich zum …
,
(pp. 189-213)
.
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001282638
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10
Helpware : allgemeine Grundlagen und marketingpolitische Funktionen
Roth, Georg
- In:
Software-Marketing : Grundlagen, Konzepte, Hintergründe
,
(pp. 191-204)
.
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001283623
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