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Kenning, Peter
1
Koppert, Wolfgang
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Möll, Thorsten
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Ordabayeva, Nailya
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Plassmann, Hilke
1
Raab, Gerhard
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Schilke, Oliver
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Schneider, Bernd
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Strombach, Tina
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Die Betriebswirtschaft : DBW
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Journal of business economics : JBE
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Journal of consumer psychology : JCP : the official journal of the Society for Consumer Psychology
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NeuroPsychoEconomics
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Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
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Gyeong sang non chong
1
Journal of agricultural & food industrial organization
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Journal of behavioral decision making
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Journal of consumer policy : consumer issues in law, economics and behavioural sciences
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Mannheimer Berichte : aus Forschung und Lehre an der Universität Mannheim
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Mitteilungen / Gesellschaft der Freunde der Universität Mannheim e.V.
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Psychology & marketing
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Schwerpunkt Außenwirtschaft ...
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Wirtschaftsdienst : Zeitschrift für Wirtschaftspolitik
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Climate innovation for future : the chances of new global markets for clean tech
Weber, Bernd
- In:
Schwerpunkt Außenwirtschaft ...
(
2021/2022
),
pp. 309-311
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013545691
Saved in:
2
Marketing placebo effects : from behavioral effects to behavior change?
Enax, Laura
;
Weber, Bernd
- In:
Journal of agricultural & food industrial organization
13
(
2015
)
1
,
pp. 15-31
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011415784
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3
Preiswahrnehmung aus neurowissenschaftlicher Sicht : was passiert im Gehirn?
Weber, Bernd
;
Gier, Nadine
- In:
Wirtschaftsdienst : Zeitschrift für Wirtschaftspolitik
96
(
2016
)
12
,
pp. 878-880
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011585565
Saved in:
4
Individual differences in marketing placebo effects : evidence from brain imaging and behavioral experiments
Plassmann, Hilke
;
Weber, Bernd
- In:
Journal of marketing research : JMR
52
(
2015
)
4
,
pp. 493-510
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011337507
Saved in:
5
Neurophysiologische Korrelate von Kaufentscheidungs- und Bewertungsprozessen
Weber, Bernd
;
Franke, Marie-Kristin
;
Aholt, Andreas
; …
- In:
NeuroPsychoEconomics
4
(
2009
)
1
,
pp. 7-18
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003828649
Saved in:
6
Relative versus absolute income, joy of winning, and gender : brain imaging evidence
Dohmen, Thomas
;
Falk, Armin
;
Fliessbach, Klaus
;
Sunde, Uwe
- In:
Journal of public economics
95
(
2011
)
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,
pp. 279-285
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009270795
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7
A neurological study of compulsive buying behaviour
Raab, Gerhard
;
Elger, Christian Erich
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Neuner, Michael
; …
- In:
Journal of consumer policy : consumer issues in law, …
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2011
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Charity begins at home : cultural differences in social discounting and generosity
Strombach, Tina
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Jin, Jia
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Kenning, Peter
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Journal of behavioral decision making
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The acuity of vice : attitude ambivalence improves visual sensitivity to increasing portion sizes
Cornil, Yann
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Kaiser, Ulrike
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Journal of consumer psychology : JCP : the official …
24
(
2014
)
2
,
pp. 177-187
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010366304
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10
Functional magnetic resonance imaging in consumer research : a review and application
Reimann, Martin
;
Schilke, Oliver
;
Weber, Bernd
; …
- In:
Psychology & marketing
28
(
2011
)
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pp. 608-637
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