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Theory
119
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Deutschland
78
Germany
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Statistical theory
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Marketing management
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Undetermined
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Book / Working Paper
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Journal
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Aufsatzsammlung
Statistik
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Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
4,096
Graue Literatur
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Amtsdruckschrift
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Aufsatz im Buch
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Book section
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No longer published / No longer aquired
1,137
Working Paper
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Arbeitspapier
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Lehrbuch
1,023
Hochschulschrift
948
Textbook
803
Thesis
663
Collection of articles of several authors
632
Sammelwerk
632
Konferenzschrift
435
Bibliografie enthalten
354
Bibliography included
354
Conference proceedings
224
Einführung
150
Handbook
141
Handbuch
141
Bibliografie
108
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
105
Festschrift
100
Case study
97
Fallstudie
97
Market information
79
Marktinformation
79
Mehrbändiges Werk
75
Multi-volume publication
75
Glossar enthalten
66
Glossary included
66
Reprint
65
Aufgabensammlung
59
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Language
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English
186
German
149
Polish
6
French
2
Russian
1
Ukrainian
1
Undetermined
1
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Albers, Sönke
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Herrmann, Andreas
7
Günter, Bernd
6
Helm, Sabrina
6
Buber, Renate
5
Gustafsson, Anders
5
Theobald, Axel
5
Dreyer, Marcus
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Holzmüller, Hartmut H.
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Huber, Frank
4
Keller, Bernhard
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Klein, Hans-Werner
4
Pepels, Werner
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Starsetzki, Thomas
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Tuschl, Stefan
4
Zellner, Arnold
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Hildebrandt, Lutz
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Homburg, Christian
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Klapper, Daniel
3
Konradt, Udo
3
Menges, Günter
3
Strecker, Heinrich
3
Walter, Achim
3
Wind, Yoram
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Wolf, Joachim
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Aeberhard, Marc
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Bauer, Hans H.
2
Beckmann, Martin J.
2
Beckmann, Martin Josef
2
Bruch, Julia
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Conrady, Roland
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Day, Ralph L.
2
Diamantopoulos, Adamantios
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Erichson, Bernd
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Esposito Vinzi, Vincenzo
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Fahrmeir, Ludwig
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Fritz, Wolfgang
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Fürst, Gerhard
2
Halfmann, Marion
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Henn, Rudolf
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Springer Fachmedien Wiesbaden
4
Deutsche Statistische Gesellschaft
3
Deutschland / Statistisches Bundesamt
2
Forschungsgruppe Konsum und Verhalten
2
Springer International Publishing
2
Akademia Ekonomiczna Imienia Oskara Langego we Wrocławiu
1
American Marketing Association
1
Anglo-German Statistical Meeting <1, 1982, Dortmund>
1
Berliner Wissenschafts-Verlag
1
Betriebswirtschaftlichen Institut der Technischen Hochschule Stuttgart
1
Bundesverband der Deutschen Industrie / Arbeitskreis Kartellgesetz
1
Central European University
1
Conference on the Political Economy of National Statistics <1983, Washington, DC>
1
Deutsche Gesellschaft für Operations-Research / Arbeitsgruppe Prognoseverfahren im Marketing
1
Deutsche Gesellschaft für Psychologie
1
Deutsche Werbewissenschaftliche Gesellschaft
1
Deutsches Historisches Institut Washington DC
1
Deutschland / Bundesamt für Bauwesen und Raumordnung
1
Deutschland <Bundesrepublik> / Statistisches Bundesamt
1
Edward Elgar Publishing
1
Europäische Zentralbank
1
Fachtagung Business Geographics <2000, Salzburg>
1
Forschungsstelle für den Handel Berlin
1
Franz Steiner Verlag
1
Hanser Publications
1
Indian Econometric Society
1
Institute of Mathematical Statistics
1
International Conference on Ernest Dichter and Motivation Research <1, 2005, Wien>
1
International Institute for Applied Systems Analysis
1
International Potato Centre
1
Internationales Arbeitsamt
1
J.-B.-Metzlersche Verlagsbuchhandlung und Carl-Ernst-Poeschel-Verlag
1
Joint Committee on the Curriculum in Statistics and Probability
1
Lincoln Institute of Land Policy
1
Market Research Council
1
National Research Council <USA> / Panel on Conceptual, Measurement, and Other Statistical Issues in Developing Cost-of-Living Indexes
1
National Seminar on Data-Base for Poverty Studies <1989, Ahmedabad>
1
Pabst Science Publishers
1
Polen / Główny Urząd Statystyczny
1
RWTH Aachen
1
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SpringerLink / Bücher
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Springer eBook Collection / Business and Economics
8
Allgemeines statistisches Archiv / Sonderhefte : Organ d. Deutschen Statistischen Gesellschaft
4
Lehrbuch
4
SAGE library in marketing
3
Acta Universitatis Lodziensis / Folia oeconomica
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Acta Universitatis Wratislaviensis : AUW
2
Angewandte Statistik und Ökonometrie
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Ekonomiska studier
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Entrepreneurship, Marketing, Innovation
2
FOCUS-Jahrbuch : Beiträge zu Werbe- und Mediaplanung, Markt-, Kommunikations- und Mediaforschung
2
Gabler Edition Wissenschaft
2
Holt, Rinehart and Winston marketing series
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Lecture notes in economics and mathematical systems : LNEMS
2
Probability and mathematical statistics
2
Springer eBook Collection
2
Springer eBooks / Economics and Finance
2
Springer handbooks of computational statistics
2
Statistics : textbooks and monographs
2
Statistics in practice
2
Tourism, hospitality & event management
2
University of North Carolina monograph series in probability and statistics
2
Wiley marketing series
2
Zeitschrift für Betriebswirtschaft / Ergänzungsheft : ZfB
2
Zeszyty naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
2
A Wiley Interscience publication
1
Absatzwirtschaft
1
Absatzwirtschaft : Zeitschrift für Marketing ; Wirtschaft und Werbung, industrielle Werbung, Verkaufspraxis
1
Academic Press rapid manuscript reproduction
1
Advanced studies in theoretical and applied econometrics : ASTA
1
Advanced texts in econometrics
1
Advances in Environmental Engineering and Green Technologies (AEEGT) book series
1
Advances in econometrics
1
Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
1
Advances in spatial science
1
An Applied Econometrics Association volume
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Arnold applications of statistics series
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Berichte & Studien / Hanns-Seidel-Stiftung
1
Berichte aus dem Institut für Statistik und Versicherungsmathematik und aus dem Institut für Angewandte Statistik der Freien Universität Berlin
1
Berichte und Studien der Hans-Seidel-Stiftung
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Grundlagen und Methoden der Verbrauchsstatistiken und der Konsumforschung
Euler, M.
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Meseberg, D.
;
Eichmann, W.
;
Hansen, G.
-
1978
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013351435
Saved in:
2
Konsumentenforschung : gewidmet Werner Kroeber-Riel zum 60. Geburtstag
Kroeber-Riel, Werner
(
honouree
)
-
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000507908
Saved in:
3
Marktforschung
Tomczak, Torsten
(
ed.
); …
-
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000508465
Saved in:
4
Behavioral models for market analysis : foundations for marketing action
Nicosia, Francesco M.
(
contributor
);
Wind, Yoram
(
contributor
)
-
1977
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000053321
Saved in:
5
Innovative
Marktforschung
1983
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000054961
Saved in:
6
Kooperative Marktinformation : kartellrechtliche, verfassungsrechtliche und ökonomische Würdigung
Hefermehl, Wolfgang
(
contributor
); …
-
1967
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000055752
Saved in:
7
Frauen-Welten : Marketing in der postmodernen Gesellschaft - ein interdisziplinärer Forschungsansatz
Reigber, Dieter
(
ed.
);
Alftermann, Dorothee
(
contributor
); …
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000347219
Saved in:
8
Agrarmärkte & [und] Agrarmarketing : Strategien im grünen Markt. Hrsg. zum 60. Geburtstag von Helmut Fahrnschon
Beck, Paul
(
contributor
);
Fahrnschon, Helmut
(
honouree
); …
-
1983
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000120420
Saved in:
9
Psychologische Marktanalyse
Bergler, Reinhold
(
ed.
);
Beck, Waldemar
(
contributor
)
-
1965
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000091588
Saved in:
10
Angewandte Prognoseverfahren
Schwarze, Jochen
(
ed.
);
Backert, Klaus
(
contributor
)
-
1980
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000091921
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1
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4
5
6
7
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