Showing 1 - 10 of 2,651
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008663311
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000682567
Multisensory Experiences in Digital Media -- A Good Product Name in the Semantic Network: Implicit Methods for Naming -- Applying Neuromarketing to Redesign a Travel Brand: The Implicit Journey to Create a New Corporate Design -- Neuromarketing Beyond the Posttest: fMRI Can Predict the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814731
Contents: 1. Introduction to a research agenda for event management / Erik Lundberg, Tommy D. Andersson and John Armbrecht -- Part I: Events in society -- 2. Re-thinking event sustainability / Judith Mair -- 3. The past, present and future of event safety research / Morten Thanning Vendelø --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012294418
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012587901
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014011797
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515940
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008902050
Klappentext: Wann und wie lernen und verändern sich gesellschaftliche Akteure in Richtung einer nachhaltigen Entwicklung? Welche Bedingungen sind hierfür erforderlich und welche hinderlich? Welche Rolle können Unternehmen und Konsument/innen dabei übernehmen? Diesen Fragen geht das Buch...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003440491