Showing 1 - 10 of 1,063
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011446255
Chapter 1 Weak brands end up in outlet stores -- Chapter 2 It’s never too early: Selling the value of digital services -- Chapter 3 International sales – an opportunity for SMEs -- Chapter 4 Market segmentation: Create a clear focus for your sales activities -- Chapter 5 The G.E.I.S.T....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014375045
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000164960
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003904027
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009512373
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002151530
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012438377
Contents: Part I. Measurement of financial-sector competition -- 1. Market power: competition among measures / Sherrill Shaffer and Laura Spierdijk -- 2. The Panzar-Rosse revenue test and market power in banking: an empirical illustration / Sherrill Shaffer and Laura Spierdijk -- 3. Adapting...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012251712
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011722730
Das strategische Marketing zielt - im Gegensatz zum operativen - auf die Gewinnung und Erhaltung dauerhafter Wettbewerbsvorteile. In einem sehr dynamischen Wettbewerbsumfeld, getrieben von immer stärker individualisierten Kundenbedürfnissen, lassen sich Wettbewerbsvorteile nur noch erzielen,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012138685