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Germany
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23
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13
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Store brand
10
Theorie
10
Theory
10
Business model
9
Digitization
9
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Online availability
All
Undetermined
53
Free
5
Type of publication
All
Book / Working Paper
162
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatzsammlung
Article in journal
8,048
Aufsatz in Zeitschrift
8,048
Graue Literatur
1,625
Non-commercial literature
1,625
Aufsatz im Buch
1,186
Book section
1,186
Working Paper
1,124
Arbeitspapier
1,042
Hochschulschrift
689
Thesis
444
Collection of articles of several authors
291
Sammelwerk
291
Bibliografie enthalten
154
Bibliography included
154
Case study
151
Fallstudie
151
Amtsdruckschrift
144
Government document
144
Statistik
136
Conference paper
107
Konferenzbeitrag
107
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
105
Konferenzschrift
101
Statistics
89
Conference proceedings
55
Market information
49
Marktinformation
49
Article
47
Lehrbuch
47
Textbook
43
Collection of articles written by one author
32
Sammlung
32
Advisory report
28
Gutachten
28
No longer published / No longer aquired
28
Ratgeber
20
Forschungsbericht
18
Glossar enthalten
17
Glossary included
17
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Language
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English
88
German
75
Polish
2
Author
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Riekhof, Hans-Christian
8
Stobart, Jon
7
Gehrckens, H. Mathias
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Heinemann, Gerrit
4
Krafft, Manfred
4
Schramm-Klein, Hanna
4
Zentes, Joachim
4
Agrawal, Narendra
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Ahlert, Dieter
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Dawson, John A.
3
Kamath, Narasimha
3
Morschett, Dirk
3
Rudolph, Thomas
3
Saurav, Swapnil
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Swoboda, Bernhard
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Trommsdorff, Volker
3
Achen, Matthias
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Bosah, Genevieve
2
Brooksworth, Frederica
2
Brusset, Xavier
2
Bátiz-Lazo, Bernardo
2
Dawson, John
2
Efthymiou, Leonidas
2
Everling, Oliver
2
Fernie, John
2
Gómez-Suárez, Mónica
2
Howard, Vicki
2
Jürgens, Ulrich
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Rappaport, Erika Diane
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Schnedlitz, Peter
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Sparks, Leigh
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Täuber, Thomas
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Wolters, Uly J.
2
Adeola, Ogechi
1
Akter, Shahriar
1
Alderson, Wroe
1
Allimuthu, Udayakumar
1
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Institution
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Forschungsstelle für den Handel Berlin
6
Springer Fachmedien Wiesbaden
3
Accenture GmbH <Kronberg im Taunus>
1
Akademie für Raumforschung und Landesplanung
1
American Marketing Association
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Berlin / Senatsverwaltung für Wirtschaft und Betriebe
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Books on Demand GmbH <Norderstedt>
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Brookings Institution / Task Force on the Internet
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ECE-Projektmanagement GmbH
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Ernst & Young GmbH, Wirtschaftsprüfungsgesellschaft <Stuttgart>
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Harvard Graduate School of Business Administration
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Ifo-Institut für Wirtschaftsforschung
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Institut für Arbeits- und Konsumforschung (WE) <Bremen>
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International Federation of Grocers' Associations
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NetLibrary, Inc
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Springer-Verlag GmbH
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Symposion Publishing Verlag <Düsseldorf>
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Universität Bayreuth
1
Universität Bremen / Fachbereich Arbeits- und Bildungswissenschaften
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Verband der Geographen an Deutschen Hochschulen
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Verband der Geographen an Deutschen Hochschulen / Arbeitskreis Geographische Handelsforschung
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Verlag Dr. Kovač
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Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung / Abteilung Organisation und Beschäftigung
1
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SpringerLink / Bücher
12
Geographische Handelsforschung : Schriftenreihe des Arbeitskreises Geographische Handelsforschung in der Deutschen Gesellschaft für Geographie ...
6
The cultural history series
6
Handelsforschung
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International journal of retail and distribution management
5
Springer eBook Collection / Business and Economics
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Advances in logistics, operations, and management science (ALOMS) book series
3
Advances in marketing, customer relationship management , and e-services (AMCRMES) book series
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History of retailing and consumption
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International Series in Operations Research & Management Science
2
Journal of retailing
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Journal of strategic marketing
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Palgrave Studies of Marketing in Emerging Economies
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Springer eBook Collection
2
Zukunft im Handel : Studien für die Praxis
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Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
1
Advances in religious and cultural studies (ARCS) book series
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Arbeitsmaterial der ARL
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Arbeitsmaterialien zur Raumordnung und Raumplanung
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Beiträge zur Arbeits- und Konsumforschung
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Difu-Beiträge zur Stadtforschung
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Dissertations Abstracts International
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EBSCOhost eBook Collection
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ECON PhD dissertations
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International series in operations research & management science
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Jahrbuch Handelsmanagement
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Aspekte der Entwicklungen im
Einzelhandel
und in der Nahrungsmittelindustrie
Fischer, Wolfgang Chr.
(
ed.
);
Backeberg, Cord
(
contributor
); …
-
1991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000508249
Saved in:
2
Entwicklung des Handels in den neuen Bundesländern : Stand und Probleme der Systemtransformation im Gross- und
Einzelhandel
sowie in der Handelsvermittlung
Lachner, Josef
(
ed.
);
Nassua, Thomas
(
contributor
)
-
1995
Die Prozesse der Umstrukturierung und der Transformation im Groß- und
Einzelhandel
sowie in der Handelsvermittlung in …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000533251
Saved in:
3
Electronic mall : banking und shopping in globalen Netzen
Schmid, Beat
(
contributor
)
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000533280
Saved in:
4
Entwicklungstendenzen im Handel : Gegenwartsprobleme und Perspektiven von Groß- und
Einzelhandel
aus schweizerischer Sicht
Krulis-Randa, Jan S.
(
ed.
)
-
1979
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000063264
Saved in:
5
Einzelhandel
und Stadtentwicklung : Vorträge und Ergebnisse einer Fachtagung
Grabow, Busso
(
ed.
);
Löhr, Rolf-Peter
(
contributor
)
-
1991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000088253
Saved in:
6
Business strategy and retailing
Johnson, Gerry
(
ed.
)
-
1987
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000711708
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7
Distribution im Aufbruch : Bestandsaufnahme und Perspektiven
Beisheim, Otto
(
ed.
)
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000681945
Saved in:
8
Handel im integrierten Europa
Trommsdorff, Volker
(
ed.
)
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000374438
Saved in:
9
Erfolgsfaktoren und Strategien
Trommsdorff, Volker
(
ed.
)
-
1992
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000666455
Saved in:
10
Schwerpunktthema: Standortfragen
1988
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000666526
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1
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