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Ukraine
586
Handelsmarke
145
Store brand
145
Economic transition
118
Systemtransformation
118
Russia
84
Russland
84
Brand management
65
Markenführung
65
Deutschland
51
Germany
51
EU countries
50
EU-Staaten
50
Theorie
48
Theory
48
Brand
47
Markenartikel
47
Consumer behaviour
36
Konsumentenverhalten
36
Agriculture
35
Landwirtschaft
35
International economic relations
33
Internationale Wirtschaftsbeziehungen
33
Estimation
30
Schätzung
30
Auslandsinvestition
29
Einzelhandel
29
Foreign investment
29
Retail trade
29
Poland
28
Polen
28
Belarus
26
Food retailing
24
Lebensmitteleinzelhandel
24
EU membership
22
EU-Mitgliedschaft
22
Welt
21
World
21
International competition
20
Internationaler Wettbewerb
20
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less ...
Online availability
All
Undetermined
60
Free
30
Type of publication
All
Article
733
Type of publication (narrower categories)
All
Book section
Article in journal
3,591
Aufsatz in Zeitschrift
3,591
Graue Literatur
2,941
Non-commercial literature
2,941
Working Paper
1,017
Arbeitspapier
834
Aufsatz im Buch
733
Collection of articles of several authors
715
Sammelwerk
715
Konferenzschrift
318
Amtsdruckschrift
276
Government document
276
Conference proceedings
248
Statistik
248
Hochschulschrift
232
Statistics
209
Thesis
172
Aufsatzsammlung
152
No longer published / No longer aquired
104
Research Report
98
Article
97
Mehrbändiges Werk
65
Multi-volume publication
65
Amtliche Publikation
50
Bibliografie enthalten
44
Bibliography included
44
Conference paper
43
Konferenzbeitrag
43
Case study
42
Fallstudie
42
Lehrbuch
42
Country report
40
Länderbericht
40
Textbook
38
Abstract
33
Advisory report
31
Gutachten
31
Gesetz
26
Law
26
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Language
All
English
507
German
218
Russian
4
French
2
Italian
1
Ukrainian
1
Author
All
Cramon-Taubadel, Stephan von
22
Striewe, Ludwig
11
Zorya, Sergiy I.
11
Olbrich, Rainer
9
Ahlert, Dieter
6
Hirschhausen, Christian R. von
6
Möllers, Felicitas
6
Trillenberg, Galyna
6
Isakova, Nina
5
Perekhozhuk, Oleksandr
5
Savelyev, Yevhen
5
Vincentz, Volkhart
5
Yegorov, Igor
5
Dolud, Lena
4
Gagalyuk, Taras
4
Hanf, Jon
4
Kenning, Peter
4
Koester, Ulrich
4
Kuryliak, Vitalina
4
Thießen, Ulrich
4
Åslund, Anders
4
Akimova, Iryna
3
Bilan, Olena
3
Braun, Daniela
3
Bruhn, Manfred
3
Brümmer, Bernhard
3
Burmann, Christoph
3
Clement, Hermann
3
Dean, James W.
3
Galushko, Viktoriya
3
Geise, Fabian A.
3
Geise, Wolfgang
3
Gerasymenko, Sergiy
3
Glauben, Thomas
3
Grings, Michael
3
Gros, Daniel
3
Havlik, Peter
3
Havrylyshyn, Oleh
3
Johnson, Simon
3
Jurij, Serhij Illič
3
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less ...
Institution
All
Oesterreichische Nationalbank
1
Published in...
All
Ukraine at the crossroads : economic reforms in international perspective; with 52 tables
19
Östliches Europa und Visionen paneuropäischer Entwicklung : Aspekte internationaler Wirtschaftsbeziehungen ; Weltwirtschaft und Ukraine ; Konferenzbeiträge der Internationalen Wissenschaftskonferenz der Nationalen Wirtschaftsuniversität Ternopil (Ukraine) in Antalya (Türkei) vom 15. bis 22. September 2007
17
Policies and agricultural development in Ukraine
16
Globale und länderspezifische sozio-ökonomische Effekte
15
Platzbestimmung Osteuropas in der sozio-ökonomischen Globalisierung
14
Rebuilding Ukraine: principles and policies
14
Labour market reforms and economic growth in Ukraine : linkages and policies
13
Advances in National Brand and Private Label Marketing : Fifth International Conference, 2018
12
Analysen und Ansichten zur Wirtschaftsentwicklung in der Ukraine : eine Sicht ukrainischer Forscher zu Theorie und Praxis
12
Aufbruch in die Marktwirtschaft : Reformen in der Ukraine von innen betrachtet
12
Die Transformation der Landwirtschaft in der Ukraine : ein weites Feld
12
Supporting Ukraine: more critical than ever
12
Ukraine on the road to Europe : with 30 tables
11
Ukraine unter Entscheidungszwang : Veränderungen in Wirtschaftszweigen
11
Fostering sustainable growth in Ukraine : with 56 tables
10
The world economy : global and country-specific aspects
10
Economic restructuring and integration in Eastern Europe : experiences and policy implications
9
Regionen unter den Bedingungen tektonischer Verschiebungen im europäischen Wirtschaftsraum
9
Konferenzband "Compliance und Nachhaltigkeit in der GUS" : 13. - 15.09.2012 ; Odessa, Ukraine
8
World economy : problems and processes
8
Neue Ansätze in Markenforschung und Markenführung
7
Advances in National Brand and Private Label Marketing : Ninth International Conference, 2022
6
Perspektiven der europäischen Agrar- und Ernährungswirtschaft nach der Osterweiterung der Europäischen Union : 42. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e.V. vom 30. September bis 02. Oktober 2002
6
Deutschland - Polen im vereinigten Europa und ihre ökonomische Verantwortung
5
Dynamische Prozesse in der europäischen Wirtschaftslandschaft
5
EU enlargement, region building and shifting borders of inclusion and exclusion
5
Economic issues: theory and application with reference to Ukraine
5
Handelsmarken : Entwicklungstendenzen und Zukunftsperspektiven der Handelsmarkenpolitik
5
Handelsmarken : Zukunftsperspektiven der Handelsmarkenpolitik
5
Improving marketing strategies for private label products
5
In the grip of transition : economic and social consequences of restructuring in Russia and Ukraine
5
Advances in National Brand and Private Label Marketing : 10th International Conference, 2023
4
Conference proceedings, september 16 - 17, 2010 / International Conference Global Challenges for Economic Theory and Practice in Central and Eastern European Countries
4
Die aktuelle Wirtschaftslage der Ukraine : Erfolge und Herausforderungen für die Regierung Timoschenko
4
Large farm management
4
New arrangements of socio-economic links in Central and Eastern Europe
4
Strategien und Trends im Handelsmanagement : disziplinenübergreifende Herausforderungen und Lösungsansätze ; Festschrift für Professor Dr. Dr. h.c. Erich Greipl
4
Agriculture in the face of changing markets, institutions and policies : challenges and strategies
3
Analysis and international comparisons of social consequences of transformation processes in post communist countries : proceedings of the 7th Slovak-Polish-Ukrainian-Czech scientific seminar ; (Svätý Jur, november 15 - 18, 2000)
3
Bilanz und Perspektiven der Transformation in Osteuropa : [Ergebnisse der VII. Jahreswirtschaftstagung des Instituts für Weltwirtschaft und Internationales Management der Universität Bremen]
3
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ECONIS (ZBW)
733
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1
Die Funktionen der
Handelsmarke
und ihr Schutz durch das Markenrecht
Treis, Bartho
- In:
Handelsmarken : Entwicklungstendenzen und …
,
(pp. 215-233)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001297654
Saved in:
2
Ökologische Eigenmarken im Handel
Funck, Dirk
- In:
Handelsmarken : Entwicklungstendenzen und …
,
(pp. 199-214)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001297655
Saved in:
3
Handelsmarke
oder Herstellermarke? : Überlegungen zur ökonomischen Effizienz
Müller-Hagedorn, Lothar
- In:
Handelsmarken : Entwicklungstendenzen und …
,
(pp. 153-166)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001297656
Saved in:
4
Funktionen, Erfolgsbedingungen und Psychostrategie von Handels- und Gattungsmarken
Schenk, Hans-Otto
- In:
Handelsmarken : Entwicklungstendenzen und …
,
(pp. 71-96)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001297658
Saved in:
5
Identitätsorientierte Markenführung : Konsequenzen für die
Handelsmarke
Meffert, Heribert
- In:
Handelsmarken : Entwicklungstendenzen und …
,
(pp. 49-69)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001297659
Saved in:
6
Handelsmarken als strategische Option im Wettbewerb
Bruhn, Manfred
- In:
Distribution im Aufbruch : Bestandsaufnahme und Perspektiven
,
(pp. 787-801)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001363848
Saved in:
7
Channel coordination in the presence of two sided asymmetric information
Desiraju, Ramarao
- In:
Dynamic competitive analysis in marketing : proceedings …
,
(pp. 138-157)
.
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001319631
Saved in:
8
Auf dem Weg zur Dominanz der
Handelsmarke
?
Eisenmann, Holger
- In:
Trends im Handel : Analysen und Fakten zur aktuellen …
,
(pp. 203-225)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001320036
Saved in:
9
A new era of brand warfare : preventing private label inroads
Jain, Subhash C.
- In:
Business reengineering : effizientes Neugestalten von …
,
(pp. 89-102)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001320636
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10
Building powerful private label brands in creating effective communication processes : Turkish Ironman as case Sstudy in scope of linear communication approach
Genel, Zeynep
- In:
Improving marketing strategies for private label products
,
(pp. 39-60)
.
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012125516
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1
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