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Bibliographie
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Amtsdruckschrift
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Government document
583
Ratgeber
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Dissertation u.a. Prüfungsschriften
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Guidebook
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Handbook
422
Handbuch
422
Article
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Glossar enthalten
320
Glossary included
320
Festschrift
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Statistik
314
Conference paper
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Konferenzbeitrag
298
Statistics
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1
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Author
All
Bruhn, Manfred
54
Homburg, Christian
34
Reichwald, Ralf
32
Stauss, Bernd
29
Töpfer, Armin
26
Ahlert, Dieter
20
Meffert, Heribert
19
Meyer, Anton
19
Georgi, Dominik
18
Freiling, Jörg
17
Hippner, Hajo
17
Wilde, Klaus D.
16
Becker, Jörg
15
Corsten, Hans
15
Hadwich, Karsten
15
Helmke, Stefan
15
Herrmann, Andreas
15
Huber, Frank
15
Piller, Frank T.
15
Bauer, Hans H.
14
Stock-Homburg, Ruth
14
Uebel, Matthias
14
Diller, Hermann
13
Evanschitzky, Heiner
13
Knackstedt, Ralf
13
Krafft, Manfred
13
Krcmar, Helmut
13
Ratten, Vanessa
13
Reiß, Michael
13
Edvardsson, Bo
12
Ganz, Walter
12
Hinterhuber, Hans H.
12
Link, Jörg
12
Miles, Ian D.
12
Rowley, Chris
12
Schmitz, Gertrud
12
Thomas, Oliver
12
Woratschek, Herbert
12
Büttgen, Marion
11
Gallouj, Fai͏̈z
11
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Institution
All
Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG
1
Forschungsprojekt Dienstleistung 2000plus / Beirat
1
Tsūshō-Sangyō-Chōsakai <Tokio>
1
Published in...
All
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
46
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation
40
The Oxford handbook of management theorists
37
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
36
Handbuch Kundenmanagement : Anforderungen, Prozesse, Zufriedenheit, Bindung und Wert von Kunden
30
Grundlagen des CRM : Strategie, Geschäftsprozesse und IT-Unterstützung
27
Handbook on international corporate governance : country analyses
26
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente, Einführungskonzepte, Organisation
24
Customer Relationship Management : the ultimate guide to efficient use of CRM
22
Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich
20
Peter Drucker - der Mann, der das Management geprägt hat : Erinnerungen und Ausblick zum 100. Geburtstag
20
Policy, finance & management for public-private partnership
20
Customer Relationship Management : neue CRM-Best-Practice-Fallstudien und -Konzepte zu Prozessen, Organisation, Mitarbeiterführung und Technologie
19
Customer-centric marketing strategies : tools for building organizational performance
19
Innovationsmanagement in der Serviceindustrie : Grundlagen, Praxisbeispiele und Perspektiven
19
Internationales Management : Forschung, Lehre, Praxis
19
Management von Kundenbeziehungen : Perspektiven - Analysen - Strategien - Instrumente : Manfred Bruhn zum 60. Geburtstag
19
Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovationen - Branchen ; Bernd Stauss zum 60. Geburtstag
19
The future of business schools : scenarios and strategies for 2020
19
Interaktionen im Dienstleistungsbereich
18
Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung - Kundenzufriedenheit - Kundenbindung
18
Kundenorientierung im Touristikmanagement
18
The handbook of innovation and services : a multi-disciplinary perspective
18
International handbook of public management reform
17
Marketing von Solutions : innovative Ansätze und Best Practices
17
Challenges and controversies in management research
16
Dienstleistungsnetzwerke
16
Disaster management handbook
16
Handbook of research on customer engagement
16
Handbook of research on customer equity in marketing
16
Policy and strategic behaviour in water resource management
16
The business of sport management
16
Business services in European economic growth
15
Electronic Services
15
Globalization, management control and ideology : local and multinational perspectives
15
Kundenabwanderung : Früherkennung, Prävention, Kundenrückgewinnung ; mit erfolgreichen Praxisbeispielen aus verschiedenen Branchen
15
Customer engagement : contemporary issues and challenges
14
Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnen
14
How to succeed in the digital age : strategies from 17 top managers
14
At your service? : Comparative perspectives on employment and labour relations in the European private sector services
13
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1
Mass Customization im Dienstleistungsbereich - theoretische Fundierung und praktische Umsetzung eines Konzeptes zur Erlangung hybrider Wettbewerbsvorteile
Büttgen, Marion
- In:
Neue Entwicklungen im Dienstleistungsmarketing : …
,
(pp. 257-285)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001662792
Saved in:
2
Mass customization: balancing customer desires with operational reality
Ismail, Hossam
(
contributor
)
- In:
Mass customization : challenges and solutions
,
(pp. 85-109)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003375762
Saved in:
3
Mass customization
Piller, Frank T.
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003667441
Saved in:
4
Mass customization of products - the case of Alpina
Kopač, Agata
- In:
Medium-sized firms and economic growth
,
(pp. 241-252)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003127612
Saved in:
5
Mass Customization im Kontext des Electronic Business : empirische Untersuchung der Erfolgswirksamkeit
Grasmugg, Stefan L.
;
Schoder, Detlef
- In:
E-Commerce : Netze, Märkte, Technologien ; mit 33 Tabellen
,
(pp. 129-142)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001701561
Saved in:
6
Integrierte Wertschöpfungsnetzwerke für Mass Customization
Piller, Frank T.
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001691062
Saved in:
7
Von der
Massenproduktion
zur Mass Customization
Schenk, Michael
;
Seelmann-Eggebert, Ralph
- In:
Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, …
,
(pp. 249-269)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001679205
Saved in:
8
Measuring component commonality in mass customization
Blecker, Thorsten
;
Abdelkafi, Nizar
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010207486
Saved in:
9
Interorganizational enablers of mass customization : a literature review
Sandrin, Enrico
- In:
Mass Customization and Customer Centricity : In Honor …
,
(pp. 85-100)
.
2023
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014321992
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10
Quality Function Deployment für gebündelte Dienstleistungen
Möhrle, Martin G.
;
Hartung, Knud
;
Spilgies, Wulf-Dieter
- In:
Innovationsmanagement in der Serviceindustrie : …
,
(pp. 139-160)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003605712
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1
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