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Theory
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208
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United States
161
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135
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Vergleich
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France
120
Frankreich
120
Arbeitsmarktpolitik
109
Labour market policy
109
Business start-up
100
Unternehmensgründung
100
Innovation
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Estimation
87
Qualitative Methode
87
Qualitative method
87
Schätzung
87
Belgien
81
Belgium
81
Beziehungsmarketing
78
Relationship marketing
78
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EU-Staaten
77
Schweden
77
Sweden
77
Arbeitsmarkt
75
Labour market
75
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All
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Aufsatz in Zeitschrift
10,646
Graue Literatur
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Non-commercial literature
7,884
Working Paper
5,122
Arbeitspapier
4,515
Aufsatz im Buch
3,356
Hochschulschrift
2,172
Thesis
1,356
Amtsdruckschrift
1,276
Government document
1,276
Collection of articles of several authors
1,068
Sammelwerk
1,068
Konferenzschrift
559
Aufsatzsammlung
496
Statistik
448
Bibliografie enthalten
383
Bibliography included
383
No longer published / No longer aquired
366
Lehrbuch
345
Case study
333
Fallstudie
333
Statistics
321
Conference proceedings
292
Textbook
281
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
276
Business report
94
Geschäftsbericht
94
Mehrbändiges Werk
91
Multi-volume publication
91
Bibliografie
85
Conference paper
85
Handbook
85
Handbuch
85
Konferenzbeitrag
85
Forschungsbericht
82
Reprint
79
Amtliche Publikation
68
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68
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921
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103
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29
Undetermined
2
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1
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Author
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Salverda, Wiemer
18
Nijkamp, Peter
17
Dijk, Jouke van
11
Hildebrandt, Lutz
11
Homburg, Christian
11
Kapteyn, Arie
11
Els, Peter J. van
10
Geenhuizen, Marina S. van
10
Paridon, Cornelis W. A. M. van
10
Schettkat, Ronald
10
Bovenberg, Ary Lans
9
Buber, Renate
8
Butter, Frank A. G. den
8
Kalwij, Adriaan S.
8
Kam, Flip de
8
Malhotra, Naresh K.
8
Rietveld, Piet
8
Silberer, Günter
8
Vos, Klaas de
8
Baier, Daniel
7
Bosch, Jessica van den
7
Klarmann, Martin
7
Koning, Jaap de
7
Nelissen, Jan H. M.
7
Oort, Frank van
7
Pepels, Werner
7
Werner, Heinz
7
Zanden, Jan Luiten van
7
Bauer, Hans H.
6
Bikker, Jacob A.
6
Bos, Frits
6
Decker, Reinhold
6
Gradus, Raymond
6
Hemerijck, Anton
6
Herrmann, Andreas
6
Huber, Frank
6
Hulsink, Willem
6
Janssen, Manfred
6
Kemp, René
6
Laudel, Grit
6
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Institution
All
Brookdale Institute of Gerontology and Human Development
2
Commissie Lange Termijn Ontwikkelingen Milieubeleid
1
Niederlande / Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid
1
OECD
1
OECD Centre for Co-Operation with Non-Members
1
Organisation for Economic Co-Operation and Development
1
Published in...
All
Qualitative Marktforschung : Konzepte - Methoden - Analysen
47
Qualitative Marktforschung in Theorie und Praxis : Grundlagen, Methoden, Anwendungen
36
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
32
Handbuch der Marktforschung
30
Organisation und praktische Anwendung
21
Market research handbook
20
Fundamentals of marketing research ; Vol. 2
19
The handbook of marketing research : uses, misuses, and future advances
19
Verfahren, Datenauswertung, Ergebnisdarstellung
18
Kapitaal, ondernemerschap en beleid : studies over economie en politiek in Nederland, Europa en Azie͏̈ van 1500 tot heden ; afscheidsbundel voor prof. dr. P. W. Klein
15
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
15
Marktforschung der Zukunft - Mensch oder Maschine? : Bewährte Kompetenzen in neuem Kontext
15
Zukunft der Marktforschung : Entwicklungschancen in Zeiten von Social Media und Big Data
15
Aanpassing onder druk? : Nederland en de gevolgen van de internationalisering
13
Market research best practice : 30 visions for the future ; a compilation of discussion papers, case studied and methodologies from ESOMAR
13
Fundamentals of marketing research ; Vol. 1
12
Marketing und Marktforschung : Entwicklungen, Erweiterungen und Schnittstellen im nationalen und internationalen Kontext ; Festschrift zum 66. Geburtstag von Prof. Dr. Manfred Hüttner
12
Web-Monitoring : Gewinnung und Analyse von Daten über das Kommunikationsverhalten im Internet
12
Conjoint measurement : methods and applications
11
Fundamentals of marketing research ; Vol. 6
11
Statistical essays / Centraal Bureau voor de Statistiek
11
Costs and benefits of collective pension systems : with 28 tables
10
The Oxford handbook of entrepreneurship
10
The nature and scope of marketing research
10
Economie en beleid
9
Fundamentals of marketing research ; Vol. 4
9
In banen geleid : nieuwe vormen van sturing op de arbeidsmarkt in Belgie͏̈ en Nederland
9
Marketingprobleme : innovative Lösungsansätze aus Forschung und Praxis
9
Probleme und Trends in der Marketing-Forschung : Festschrift für Professor Dr. Peter Hammann zum 60. Geburtstag
9
Product innovation and eco-efficiency : twenty-three industry efforts to reach the Factor 4
9
Solidarity of generations ; 1
9
Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken
8
Alternative market research methods : market sensing
8
Child care and female labour supply in the Netherlands : facts, analyses, policies
8
Cultural uniqueness and regional economy : [The articles are based on presentations that were given at the third CURE conference in November 2000]
8
Developmental challenges in marketing research
8
Fundamentals of marketing research ; Vol. 3
8
International advertising and communication : current insights and empirical findings
8
Managing social issues : a public values perspective
8
Qualitative marketing research : approaches, techniques and analysis
8
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ECONIS (ZBW)
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1
Achieving service quality through the application of importance-performance analysis
Govers, Robert
;
Go, Frank M.
- In:
Service quality and management
,
(pp. 161-185)
.
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001407690
Saved in:
2
Post-project market review as a tool for stimulating commercialisation of knowledge creation projects
Bout, Liesbeth Y.
;
Lombaers, Jaap H. M.
; …
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003942054
Saved in:
3
How to make good dough : revitalizing your product portfolio by understanding consumer needs
Wit, Pia de
;
Twomey, Sinéad
- In:
Market research best practice : 30 visions for the …
,
(pp. 527-538)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003551938
Saved in:
4
The effects of alternative methods of collecting similarity data for multidimensional scaling
Bijmolt, Tammo H. A.
;
Wedel, Michel
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003541421
Saved in:
5
Künstliche Konkurrenz? : der Kampf der Landwirtschaft gegen die
Margarine
bis zum Ersten Weltkrieg
Hierholzer, Vera
- In:
Moderner Kapitalismus : wirtschafts- und …
,
(pp. 265-282)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012214651
Saved in:
6
Une source pour l'approvisionnement et la consommation de Paris sous l'Ancien Regime : les lettres de voiture
Poncet, Fabrice
- In:
Consommateurs & consommation : XVIIe-XXIe siècle : …
,
(pp. 127-147)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011495877
Saved in:
7
Case study on molasses and gur with special reference to Bangladesh and India
Ahmed, Mustaque
- In:
Towards greater sub-regionl economic cooperation : …
,
(pp. 301-322)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001738139
Saved in:
8
Preistransmission für Konsummilch und Butter in den verschiedenen Distributionskanälen des Lebensmitteleinzelhandels
Holm, Thore
;
Steinhagen, Carsten
;
Loy, Jens-Peter
- In:
Möglichkeiten und Grenzen der wissenschaftlichen …
,
(pp. 163-174)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009509853
Saved in:
9
Maßnahmen zur Sicherstellung und Erhaltung der Wettbewerbsfähigkeit deutscher Milchprodukte gegenüber ausländischen Produkten und Imitationserzeugnissen
Müller, Andreas
- In:
Land- und Ernährungswirtschaft im europäischen …
,
(pp. 229-235)
.
1991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001311243
Saved in:
10
Zur Anpassung von Lagerhaltungs- und Aussenhandelsstrategien bei interner und externer Liberalisierung des polnischen Agrarmarktes : am Beispiel des Buttermarktes in Polen
Nuppenau, Ernst-August
- In:
Strukturanpassungen der Land- und Ernährungswirtschaft …
,
(pp. 417-428)
.
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001313627
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1
2
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