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Aufsatz im Buch
8,652
Graue Literatur
3,681
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Lehrbuch
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Collection of articles of several authors
2,631
Sammelwerk
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Textbook
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Hochschulschrift
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Thesis
2,081
Working Paper
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Arbeitspapier
1,712
Aufsatzsammlung
1,578
Case study
1,455
Fallstudie
1,455
Bibliografie enthalten
863
Bibliography included
863
Konferenzschrift
845
Conference proceedings
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Dissertation u.a. Prüfungsschriften
442
Ratgeber
355
Guidebook
332
Handbook
297
Handbuch
297
Glossar enthalten
268
Glossary included
268
Reprint
261
Conference paper
257
Konferenzbeitrag
257
Article
214
Festschrift
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Nachschlagewerk
162
Reference book
162
Amtsdruckschrift
149
Government document
149
Bibliografie
147
Wörterbuch
138
Mehrbändiges Werk
134
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Language
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English
5,012
German
3,604
French
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Italian
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Dutch
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Author
All
Esch, Franz-Rudolf
65
Brewster, Chris
49
Budhwar, Pawan S.
39
Sparrow, Paul R.
36
Schuler, Randall S.
32
Baumgarth, Carsten
30
Burmann, Christoph
30
Mayrhofer, Wolfgang
27
Scholz, Christian
27
De Cieri, Helen
21
Meffert, Heribert
21
Rowley, Chris
20
Cooke, Fang Lee
18
Festing, Marion
18
Oechsler, Walter A.
17
Jackson, Susan E.
16
Wagner, Dieter
16
Keller, Kevin Lane
15
Wright, Patrick M.
15
Ahlert, Dieter
14
Nissen, Volker
14
Rump, Jutta
14
Strödter, Kristina
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Weber, Wolfgang
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Bauer, Hans H.
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Dowling, Peter J.
13
Fischer, Alexander
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Meyer, Anton
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Paauwe, Jaap
13
Bruhn, Manfred
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Burke, Ronald J.
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Eilers, Silke
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Scullion, Hugh
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Albach, Horst
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Björkman, Ingmar
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Collings, David G.
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Kaiser, Stephan
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Nienhüser, Werner
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Nufer, Gerd
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Institution
All
Sanofi-Aventis Deutschland GmbH <Frankfurt am Main>
2
Centre national de la recherche scientifique
1
Deutsches Zentrum für Altersfragen
1
Eidgenössisches Institut für Geistiges Eigentum
1
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All
Marke und digitale Medien : der Wandel des Markenkonzepts im 21. Jahrhundert
44
The Oxford handbook of management consulting
38
Handbook of research in international human resource management
37
The future of human resource management : 64 thought leaders explore the critical HR issues of today and tomorrow
36
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
35
The Oxford handbook of corporate reputation
35
The Routledge companion to contemporary brand management
32
The SAGE handbook of human resource management
31
Global human resource management casebook
27
Human resource management : a critical approach
27
International human resource management
26
Behavioral Branding : wie Mitarbeiterverhalten die Marke stärkt
25
The Oxford handbook of human resource management
24
The Routledge companion to strategic human resource management
23
Handbuch Markenkommunikation : Grundlagen, Konzepte, Fallbeispiele
21
Innovative Markenführung und -implementierung
21
Marken und Sport : aktuelle Aspekte der Markenführung im Sport und mit Sport
21
Strong brands, strong relationships
21
Brand Content : die Marke als Medienereignis
20
Brand Planning : starke Strategien für Marken und Kampagnen
20
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
20
Reputation Management
20
Strategic human resource management
20
Advances in consulting research : recent findings and practical cases
19
Corporate brand and corporate reputation
18
Erfolgreiche Markendifferenzierung : Strategie und Praxis professioneller Markenprofilierung
18
Global talent management
18
HRM defined and in organizational context
18
Human resource information systems : basics, applications, and future directions
18
Innovative Personal-Organisation : Center-Modelle für Wertschöpfung, Strategie, Intelligenz und Virtualisierung
18
Kellogg on branding : the marketing faculty of the Kellogg School of Management
18
Praxishandbuch Relaunch : Potenziale vorhandener Marken richtig ausschöpfen
18
Strategische Unternehmensberatung : Konzeptionen - Prozesse - Methoden
18
The development of human resource management across nations : unity and diversity
18
The evolution of brands : from signals of quality to storehouses of trust
18
B-to-B-Markenführung : Grundlagen, Konzepte, Best Practice
17
Brand management in emerging markets : theories and practice
17
Corporate Reputation Management : wirksame Strategien für den Unternehmenserfolg
17
Decoding the socio-economic approach to management : results of the second SEAM Conference in the United States
17
Employer Branding : Arbeitgeber positionieren und präsentieren
17
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Nonprofit brands and brand management
Laidler-Kylander, Nathalie
- In:
Human resource management in the nonprofit sector : …
,
(pp. 160-177)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009748896
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2
The role of employer branding and employee branding in the multinationals
Sharma, Mala
;
Verma, Pratibha
- In:
Technology, management and business : evolving perspectives
,
(pp. 71-77)
.
2023
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014342185
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3
Dynamic analysis of brand and regional reputation : the case of wine
Schamel, Günter
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011868052
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4
Powerbrands: resurrecting a magic concept
Horn, Sierk A.
- In:
Organizational development and leadership
,
(pp. 33-57)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001671920
Saved in:
5
Defining brand and reputational value
Low, Jonathan
;
Cohen Kalafut, Pam
- In:
Business power : creating new wealth from IP assets
,
(pp. 189-200)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003792378
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6
TV-Markenführung : Besonderheiten, Strategie und Instrumente
Förster, Kati
- In:
Strategien erfolgreicher TV-Marken : eine …
,
(pp. 9-30)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008907121
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7
United Values of Brand Design : mehr Entscheidungssicherheit, Einzigartigkeit und Markenwert durch wertorientiertes Markendesign auf internationaler Ebene
Schäfer, Julian
- In:
Internationalisierung deutscher Unternehmen : …
,
(pp. 331-349)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009162187
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8
Nachhaltige Markenentwicklung im B2B-Bereich am Beispiel eines familiengeführten Polymerspezialisten
Wagner, Veit
- In:
Das Diktat der Markenführung : 11 Thesen zur …
,
(pp. 287-297)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003873056
Saved in:
9
United Values of Brand Design : mehr Entscheidungssicherheit, Einzigartigkeit und Markenwert durch wertorientiertes Markendesign auf internationaler Ebene
Schäfer, Julian
- In:
Internationalisierung deutscher Unternehmen : …
,
(pp. 247-265)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003874562
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10
Corporate social responsibility and brand development in emerging markets : lessons from the COVID-19 interventions in Nigeria
Ogbu, Silk Ugwu
- In:
Marketing Communications and Brand Development in …
,
(pp. 157-179)
.
2022
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013280194
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