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Congress Report
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173
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173
Handbuch
173
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Glossar enthalten
135
Glossary included
135
Festschrift
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Fallstudiensammlung
81
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80
Bibliografie
69
Nachschlagewerk
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German
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French
12
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Meffert, Heribert
17
Homburg, Christian
12
Samuels, Warren J.
12
Bruhn, Manfred
11
Adeola, Ogechi
9
Kotler, Philip
9
Spiller, Achim
9
Kirchgeorg, Manfred
8
Marinov, Marin A.
8
Wiedmann, Klaus-Peter
8
Freiling, Jörg
7
Enke, Margit
6
Kollmann, Tobias
6
Belz, Christian
5
Esch, Franz-Rudolf
5
Foroudi, Pantea
5
Gbadamosi, Ayantunji
5
Hildebrandt, Lutz
5
Hinson, Robert
5
Kaas, Klaus Peter
5
Langner, Sascha
5
Neudecker, Niels
5
Ratten, Vanessa
5
Schögel, Marcus
5
Stauss, Bernd
5
Zanger, Cornelia
5
Benkenstein, Martin
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Diller, Hermann
4
Dräger, Peter
4
Fritz, Wolfgang
4
Griese, Kai-Michael
4
Hennigs, Nadine
4
Klein, Thomas A.
4
Köhler, Richard
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Madichie, Nnamdi O.
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Mogaji, Emmanuel
4
Reinecke, Sven
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Rennhak, Carsten
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Twum, Kojo Kakra
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Voeth, Markus
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Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben und Lösungsansätze für Gründungsunternehmen
24
Zielgruppen im Konsumentenmarketing : Segmentierungsansätze - Trends - Umsetzung
20
Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Erfahrungen
17
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung : Herrn Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Heribert Meffert zum 80. Geburtstag
16
Marketing und Sales Automation : Grundlagen - Tools - Umsetzung ; Alles, was Sie wissen müssen
15
Does marketing need reform? : fresh perspectives on the future
13
Political marketing in the United States
13
Erfolgreich mit den Großen des Marketings : [Best of Marketing]
12
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung
12
Marketing and the common good : essays from Notre Dame on societal impact
12
Marketing in Forschung und Praxis : [Jubiläumsausgabe zum 40-jährigen Bestehen der Arbeitsgemeinschaft für Marketing]
12
The Routledge companion to marketing and feminism
12
The SAGE handbook of marketing ethics
12
Critical perspectives on diversity, equity, and inclusion in marketing
11
Building corporate identity, image and reputation in the digital era
10
Marketing in the emerging markets of Islamic countries
10
Sustainable marketing, branding, and reputation management : strategies for a greener future
10
Entrepreneurship marketing : principles and practice of SME marketing
9
Marktorientierte Unternehmensführung : Reflexionen - Denkanstöße - Perspektiven ; Festschrift für Heribert Meffert zum 60. Geburtstag
9
Shopper-Marketing : mit Shopper Insights zu effektiver Markenführung bis an den POS
9
Wege des Marketing : Festschrift zum 60. Geburtstag von Erwin Dichtl
9
Documents from F. Taylor Ostrander
8
Marketing und Marktforschung : Entwicklungen, Erweiterungen und Schnittstellen im nationalen und internationalen Kontext ; Festschrift zum 66. Geburtstag von Prof. Dr. Manfred Hüttner
8
Research at the marketing-entrepreneurship interface
8
Development of scientific marketing in the twentieth century : research for sales in the pharmaceutical industry
7
History of marketing thought ; Volume 3
7
Investitionsgüter- und High-Tech-Marketing (ITM) : erprobte Instrumentarien, Erfolgsbeispiele, Problemlösungen
7
Marketing als Schnittstellenwissenschaft und Transfertechnologie : Festschrift zum 60. Geburtstag von Hans Hörschgen
7
Marketing strategy organization and implementation
7
Nachhaltigkeitsmarketing : eine fallstudienbasierte Einführung
7
Sustainable Marketing Management : Grundlagen und Cases
7
The connected customer : the changing nature of consumer and business markets
7
The marketing : accounting interface
7
After fifty : how the baby boom will redefine the mature market ; travel & leisure, fast food, apparel/retail, technology, health, financial services
6
Changing the course of marketing : alternative paradigms for widening marketing theory
6
Developing relationships, personalization, and data herald in marketing 5.0
6
E-marketing ; Vol. 2
6
Evolving and emerging issues in marketing strategy
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Inside marketing : practices, ideologies, devices
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Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung : Arbeiten aus dem Institut für Marktorientierte Unternehmensführung der Universität Mannheim
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Simulated pedagogies and autoethnographic reflections
McWha, Madelene
- In:
The study of food, tourism, hospitality and events : …
,
(pp. 245-254)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011950497
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2
Tales from academia : the MAD set
Laing, Michelle
;
Lawless, Aileen
;
Humphreys, Deborah
- In:
Positive ageing and human resource development
,
(pp. 150-163)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011960631
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3
Tracking disasters : researching at the edge of chaos
Gephart, Robert
- In:
Research in times of crisis : research methods in the …
,
(pp. 13-26)
.
2021
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4
Searching the seven seas : investigating Western Australia's Cape Naturaliste surfing tribe as a surf-tourism paradigm
Holt, Robert A.
- In:
Consumer tribes in tourism : contemporary perspectives …
,
(pp. 219-239)
.
2021
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5
Entrepreneurship in China : autoethnographic insights into a pulsating entrepreneurial society
Scheu, Maximilian
;
Kuckertz, Andreas
- In:
The Clash of Entrepreneurial Cultures? : …
,
(pp. 15-23)
.
2022
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013281387
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6
Image, imperatives, and ideology in the innovation industry
Rehn, Alf
- In:
Debating innovation : perspectives and paradoxes of an …
,
(pp. 77-99)
.
2023
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Against social innovation
Srinivas, Nidhi
- In:
Debating innovation : perspectives and paradoxes of an …
,
(pp. 163-180)
.
2023
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8
Moralisches Organisationslernen als Antwort auf das lern- und bildungstheoretische Defizit der Wirtschafts- und Unternehmensethik
Geißler, Harald
- In:
Unternehmensethik, Managementverantwortung und Weiterbildung
,
(pp. 165-222)
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1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001296089
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9
Kurzinformationen zu ausgewählten auf dem Gebiet der Bildung im afrikanischen Raum wirkenden Organisationen, Institutionen und Projekten
Marek, Michael
- In:
Ausgewählte nationale, regionale und internationale …
,
(pp. 211-238)
.
1985
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001309549
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10
Stoffstrukturen und didaktische Kategorien zur Gegenstandsbestimmung ökonomischer Bildung
Kruber, Klaus-Peter
- In:
Konzeptionelle Ansätze ökonomischer Bildung : [Tagung …
,
(pp. 55-74)
.
1997
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