Showing 1 - 10 of 4,213
Die steigende Informationsflut erschwert es dem Marketing zunehmend zum Unternehmenserfolg beizutragen. Das Pharmamarketing unterliegt dabei zusätzlichen Einschränkungen. Indirect Marketing (IM) stellt als Bestandteil des Leistungsschalenmodells eine vielversprechende Möglichkeit zur...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010256206
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010359575
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013417686
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011298979
"Some two decades will shortly have passed since the WTO's Trade Related Aspects of Intellectual Property Rights agreement came into force in 1995. TRIPS is widely considered to have had a negative impact on access to medicines through its rules on pharmaceutical patents. This volume is the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009793209
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009690800
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003911016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010461738
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012198906
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003829207