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Germany
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Type of publication (narrower categories)
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Graue Literatur
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Working Paper
9,292
Arbeitspapier
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Hochschulschrift
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Collection of articles of several authors
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Sammelwerk
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Aufsatzsammlung
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Fallstudie
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Konferenzschrift
1,004
Conference paper
808
Konferenzbeitrag
808
Bibliografie enthalten
699
Bibliography included
699
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
655
Lehrbuch
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Amtsdruckschrift
542
Government document
542
Textbook
517
Conference proceedings
512
Collection of articles written by one author
419
Sammlung
419
Ratgeber
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Guidebook
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Reprint
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267
Statistik
263
Handbook
219
Handbuch
219
Statistics
195
Glossar enthalten
146
Glossary included
146
Forschungsbericht
129
Market information
120
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Language
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791
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460
French
5
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Bruhn, Manfred
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Homburg, Christian
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Reichwald, Ralf
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Swoboda, Bernhard
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Töpfer, Armin
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Springer Fachmedien Wiesbaden
12
Ecademy CH
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Springer International Publishing
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Springer-Verlag GmbH
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epubli GmbH
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International Conference on Halal Development <1., 2020, Malang>
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Nomos Verlagsgesellschaft
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RWTH Aachen
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Verlag Franz Vahlen
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Akademie für Technikfolgenabschätzung in Baden-Württemberg
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Bertelsmann Stiftung
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Bundesverband Materialwirtschaft, Einkauf und Logistik
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Chartered Institute of Logistics and Transport in the UK
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Deutsche Verkehrswissenschaftliche Gesellschaft
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Deutschland / Bundesministerium für Verkehr, Bau- und Wohnungswesen
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Dänemark / Erhvervs- og Byggestyrelsen
1
EHP Edition Humanistische Psychologie
1
Erich-Schmidt-Verlag <Berlin>
1
Ernst-Moritz-Arndt-Universität Greifswald
1
Europäische Kommission / Generaldirektion Binnenmarkt und Finanzdienste
1
Europäische Kommission / Generaldirektion Binnenmarkt, Industrie, Unternehmertum und KMU
1
Europäischer Wirtschafts- und Sozialausschuss
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Gesellschaft für Ökologische Kommunikation mbH
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Gottlieb-Duttweiler-Institut für Wirtschaft und Gesellschaft
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Imagining South Asia in 2030: Emerging Trends, Challenges and Alternatives <Veranstaltung> <2016, Pondicherry>
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International Conference on E-Business <5, 2006, Wuhan>
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Kogan Page Ltd. <London>
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MITP Verlags-GmbH & Co. KG
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Rheinwerk Verlag
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Technologieorientiertes Besuchs- und Informationsprogramm
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Uni-Edition GmbH
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Universität Mannheim
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Universität Paderborn / Betriebswirtschaftliche Informationssysteme
1
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Gabler Edition Wissenschaft
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Handbuch Kundenmanagement : Anforderungen, Prozesse, Zufriedenheit, Bindung und Wert von Kunden
14
Premier reference source
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Total quality management & business excellence : an official journal of the European Society for Organisational Excellence
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HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
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Harvard business review : HBR
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Reihe Electronic Commerce
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Best Practice in Marketing : Erfolgsbeispiele zu den vier Kernaufgaben im Marketing
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Global business and organizational excellence : a review of research & best practices
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International journal of electronic commerce : IJEC
5
International journal of retail & distribution management
5
Research
5
Social Branding : Strategien - Praxisbeispiele - Perspektiven
5
TCW Wissenschaft und Praxis
5
Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
4
Building corporate identity, image and reputation in the digital era
4
Controlling im Handel : innovative Ansätze und Praxisbeispiele
4
Digital Controlling & Simple Finance : die Zukunft der Unternehmenssteuerung
4
Digitalisierung des Handels mit ePace : innovative E-Commerce-Geschäftsmodelle und digitale Zeitvorteile
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Emergent strategies for e-business processes, services, and implications : advancing corporate frameworks
4
Ethics in marketing : international cases and perspectives
4
Europäische Hochschulschriften / 5
4
Handbuch Vertriebs-Exzellenz im Asset Management : institutionelle Anleger gewinnen und binden
4
International journal of electronic business
4
International journal of quality and service sciences
4
International journal of services and operations management
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Journal of hospitality & tourism research : JHTR ; the professional journal of the Council on Hotel, Restaurant, and Institutional Education
4
Journal of travel and tourism marketing
4
Management for professionals
4
Marketing von Solutions : innovative Ansätze und Best Practices
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Multi-channel marketing, branding and retail design : new challenges and opportunities
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Bedingungen und Folgen der Kundenorientierung im persönlichen Verkauf
Horsmann, Claes
-
2005
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003042102
Saved in:
2
Competing through logistics management : studies on e-retailing in China
Lu, Yaqiong
;
Liu, Zheng
;
Ma, Lei
- In:
E-retailing challenges and opportunities in the global …
,
(pp. 256-275)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011506301
Saved in:
3
Relationship between customer satisfaction and loyalty on the internet
Castañeda, José Alberto
- In:
Journal of business and psychology
26
(
2011
)
3
,
pp. 371-383
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009301991
Saved in:
4
E-commerce : a platform for integrated marketing ; case study on U.S. retailing
Schmidt, Inga D.
;
Döbler, Thomas
;
Schenk, Michael
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001448721
Saved in:
5
Consumer responses to virtual- and real-world retail environment convergence : implications for design-based interventions
Harwood, Tracy
;
Jones, Martin
- In:
Multi-channel marketing, branding and retail design : …
,
(pp. 219-246)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011582619
Saved in:
6
Cases on consumer-centric marketing management
Jham, Vimi
(
contributor
);
Puri, Sandeep
(
contributor
)
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009782412
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7
Retail Business in Deutschland : Perspektiven, Strategien, Erfolgsmuster ; mit Berichten und Fallstudien von Aldi, Conley's, DocMorris, Lush, Metro und Zara
Riekhof, Hans-Christian
(
ed.
)
-
2004
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001851238
Saved in:
8
Developing online customer satisfaction strategic maps : with Iranian online retailing case studies
Tabaei, Zahra
;
Fathian, Mohammad
- In:
International journal of electronic customer …
6
(
2012
)
1
,
pp. 87-112
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009578908
Saved in:
9
A hybrid data mining approach for credit card usage behavior analysis
Tsai, Chieh-Yuan
- In:
E-business and telecommunications : 4th international …
,
(pp. 85-97)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003802876
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10
The use of integrated method of the Fishbein's attitude model and customer-oriented requirements to improve e-customer behavior and attitue (case study : automobile vending system...
Sanayei, Ali
;
Shafeai, Reza
- In:
Journal of international marketing and marketing research
34
(
2009
)
3
,
pp. 115-128
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003887282
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1
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