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Digitale Medien im Unternehmen : Perspektiven des betrieblichen Einsatzes von neuen Medien
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Complex business models : Pacorini at the edge of chaos
Battistella, Cinzia
;
De Toni, Alberto F.
- In:
Strategic change
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(
2018
)
4
,
pp. 379-393
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011973375
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2
Chaos Theory and recessional business environments : case studies of operational health of service and manufacturing organisations
Smith, Alan D.
- In:
International journal of services and operations management
8
(
2011
)
2
,
pp. 191-221
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008907215
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Orientation and adaption case studies toward chaotic systems in an economic downturn
Smith, Alan D.
- In:
International journal of procurement management
4
(
2011
)
1
,
pp. 72-86
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008933462
Saved in:
4
Chaos against leadership in the Seljuks era : the case of Isfahan
Yazar, Nurullah
- In:
Chaos, complexity and leadership 2012
,
(pp. 355-360)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010242869
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Working with chaos and complexity : an OD practitioner's perspective
Smith, Andy
- In:
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,
(pp. 77-109)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010415822
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6
Internet technologies and innovation : framework based on study of Brazilian companies
Grützmann, André
;
Zambalde, André Luiz
;
Souza …
- In:
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,
(pp. 256-273)
.
2015
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Zusammenarbeiten im Netz : Praktiken und Institutionen internetbasierter Kooperation
Pentzold, Christian
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2016
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Social media marketing : theories & applications
Dahl, Stephan
-
2018
-
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Entscheidungsfindung im Enterprise 2.0 : Erkenntnisse über die Nutzung von Corporate Social Software bei der Entscheidungsfindung in Unternehmen ; eine empirische Betrachtung aus e...
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Hatzithomas, Leonidas
;
Fotiadis, Thomas A.
; …
- In:
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33
(
2016
)
12
,
pp. 1098-1105
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