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Deutschland
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Germany
172
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Marketingmanagement
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Undetermined
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Type of publication
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Article
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
All
Case study
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64,450
Graue Literatur
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Working Paper
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Arbeitspapier
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Hochschulschrift
3,964
Thesis
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research-article
2,592
Collection of articles of several authors
2,278
Sammelwerk
2,278
Aufsatzsammlung
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Konferenzschrift
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Fallstudie
836
Conference paper
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Konferenzbeitrag
712
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
519
Lehrbuch
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Bibliografie enthalten
439
Bibliography included
439
Conference proceedings
423
Amtsdruckschrift
400
Government document
400
Textbook
384
Collection of articles written by one author
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Sammlung
377
Reprint
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Ratgeber
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Handbook
139
Handbuch
139
Statistik
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Article
126
Glossar enthalten
121
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Language
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English
568
German
273
French
4
Italian
2
Author
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Reichwald, Ralf
6
Schubert, Petra
5
Huber, Frank
4
Krcmar, Helmut
4
Wirtz, Bernd W.
4
Argentesi, Elena
3
Brown, Robert
3
Buccirossi, Paolo
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Calvano, Emilio
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Duso, Tomaso
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Guercini, Simone
3
Hussels, Stephanie
3
Kollmann, Tobias
3
Lucyshyn, William
3
Marrazzo, Alessia
3
Nava, Salvatore
3
Phan, Dien D.
3
Picot, Arnold
3
Sandmeier, Patricia
3
Schneider, Willy
3
Scupola, Ada
3
Stormer, Henrik
3
Vaia, Giovanni
3
Wigand, Rolf T.
3
Bak, Ozlem
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Borghini, Stefania
2
Bretschneider, Ulrich
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Buckley, Peter J.
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Carù, Antonella
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Chen, Te Fu
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Clegg, Ben
2
Coutu, Diane L.
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Dahlan, Winai
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DeFillippi, Robert
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Dennis, Charles
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Derval, Diana
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Dominic, P. D. D.
2
Döbler, Thomas
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Enders, Albrecht
2
Engelbergs, Jörg
2
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Institution
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Springer Fachmedien Wiesbaden
11
Ecademy CH
3
International Conference on Halal Development <1., 2020, Malang>
2
Springer International Publishing
2
Verlag Franz Vahlen
2
epubli GmbH
2
Akademie für Technikfolgenabschätzung in Baden-Württemberg
1
Bertelsmann Stiftung
1
Bundesverband Materialwirtschaft, Einkauf und Logistik
1
Dänemark / Erhvervs- og Byggestyrelsen
1
Erich-Schmidt-Verlag <Berlin>
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Europäische Kommission / Generaldirektion Binnenmarkt und Finanzdienste
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Europäischer Wirtschafts- und Sozialausschuss
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Gesellschaft für Ökologische Kommunikation mbH
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Goethe-Universität Frankfurt am Main
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Gottlieb-Duttweiler-Institut für Wirtschaft und Gesellschaft
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Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
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Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hamburg / Projektteam LinkFisch
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Il sistema moda italiano tra tradizione e innovazione: vantaggi competitivi e scenari globali <Veranstaltung> <2016, Rom>
1
Imagining South Asia in 2030: Emerging Trends, Challenges and Alternatives <Veranstaltung> <2016, Pondicherry>
1
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International Conference on E-Business <5, 2006, Wuhan>
1
Internationale Handelstagung <49, 1999, Rüschlikon>
1
Kogan Page Ltd. <London>
1
MITP Verlags-GmbH & Co. KG
1
Nomos Verlagsgesellschaft
1
RWTH Aachen
1
Rheinwerk Verlag
1
Springer Malaysia Representative Office
1
Springer-Verlag GmbH
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Uni-Edition GmbH
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Universität Mannheim
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Universität Stuttgart
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Verlag Werner Hülsbusch
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verlag regionalkultur
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Harvard business review : HBR
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Gabler Edition Wissenschaft
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Journal of fashion marketing and management
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Reihe Electronic Commerce
7
Cases on managing e-services
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HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
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International journal of electronic commerce : IJEC
5
Lehrbuch
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Research
5
Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
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Business Collaboration : standortübergreifende Prozesse mit Business Software ; Praxislösungen im Detail ; Fallstudien, Konzepte, Modellierung
4
Creativity and innovation management
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Critical perspectives on leadership : emotion, toxicity, and dysfunction
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Digitalisierung des Handels mit ePace : innovative E-Commerce-Geschäftsmodelle und digitale Zeitvorteile
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European management journal
4
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
4
International journal of business innovation and research
4
International journal of networking and virtual organisations : IJNVO
4
Online-PR im Web 2.0 : Fallbeispiele aus Wirtschaft und Politik
4
Psychology & marketing
4
Schriftenreihe Innovative betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis
4
Springer eBook Collection
4
11 Fallstudien von Handelsunternehmen
3
An introduction to industrial service design
3
Building corporate identity, image and reputation in the digital era
3
CSR und Digitalisierung : der digitale Wandel als Chance und Herausforderung für Wirtschaft und Gesellschaft
3
Consumer culture theory
3
Digital and social media marketing : a results-driven approach
3
Emergent strategies for e-business processes, services, and implications : advancing corporate frameworks
3
Gabler Edition Wissenschaft / Schriften zum europäischen Management
3
Information technology and management
3
Interaktive Wertschöpfung durch Dienstleistungen : strategische Ausrichtung von Kundeninteraktionen, Geschäftsmodellen und sozialen Netzwerken
3
International journal of logistics systems and management
3
International journal of technology management : IJTM
3
International review of entrepreneurship : IRE
3
Journal of consumer behaviour : an international research review
3
Journal of food products marketing
3
Journal of marketing management : MM
3
Kommunikation als Erfolgsfaktor im Innovationsmanagement : Strategien im Zeitalter der Open Innovation
3
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Big Data und Predictive Analytics : Ansätze für die Unternehmenssteuerung
Engelbergs, Jörg
- In:
Digital Controlling & Simple Finance : die Zukunft der …
,
(pp. 3-12)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011544777
Saved in:
2
Wie autonome Teams den Erfolg steigern
Yumusaklar, Timur
- In:
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
37
(
2015
)
3
,
pp. 65-69
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010489505
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3
Value-co-creation through multichannels distributions : the Nike ID case
Angioni, Enrico
;
Cabiddu, Francesca
;
Di Guardo, Maria Chiara
- In:
Information systems : crossroads for organization, …
,
(pp. 259-266)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009577638
Saved in:
4
Perceptions of fair trade labelling and certification : three case studies
Jones, Angelina R. W.
;
Williams, Gloria
- In:
Journal of fashion marketing and management
16
(
2012
)
2
,
pp. 246-265
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009568409
Saved in:
5
Serving god through the market : the emergence of Muslim consumptionscapes and Islamic resistance
Tepe, Sultan
- In:
Handbook of Islamic marketing
,
(pp. 363-392)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009349638
Saved in:
6
Sustainability in
fashion
: a cradle to upcycle approach
Henninger, Claudia E.
(
ed.
);
Alevizou, Panayiota J.
(
ed.
); …
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014013145
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7
Co-creating consumption experiences : an endless innovation
Borghini, Stefania
;
Carù, Antonella
- In:
Strategic market creation : a new perspective on …
,
(pp. 257-284)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003732364
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8
Strategic market creation : a new perspective on marketing and innovation management
Tollin, Karin
(
ed.
);
Carù, Antonella
(
contributor
)
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2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003685388
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9
Customer value creation behavior
Yi, Youjae
-
2014
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10
Back to consumption and production? : prosumers negotiating the WMG lockdown on YouTube
Bajde, Domen
;
Kos Koklic, Mateja
;
Bajde, Jernej
- In:
Journal of consumer behaviour : an international …
14
(
2015
)
5
,
pp. 297-306
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