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Social web
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Marketingmanagement
26
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All
Undetermined
98
Free
23
Type of publication
All
Article
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Book / Working Paper
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Journal
1
Type of publication (narrower categories)
All
Case study
Article in journal
55,992
Aufsatz in Zeitschrift
55,992
Graue Literatur
21,919
Non-commercial literature
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Working Paper
21,244
Arbeitspapier
18,268
Aufsatz im Buch
13,548
Book section
13,548
Collection of articles of several authors
4,025
Sammelwerk
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Hochschulschrift
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Aufsatzsammlung
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Konferenzschrift
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Article
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Conference proceedings
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Amtsdruckschrift
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Government document
956
Fallstudie
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Conference paper
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Konferenzbeitrag
694
Bibliografie enthalten
489
Bibliography included
489
Collection of articles written by one author
479
Sammlung
479
Rezension
389
Systematic review
269
Übersichtsarbeit
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Dissertation u.a. Prüfungsschriften
255
Mehrbändiges Werk
209
Multi-volume publication
209
Research Report
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Ratgeber
183
Bibliografie
175
Lehrbuch
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Guidebook
165
Festschrift
154
Statistik
148
Reprint
145
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525
German
198
French
2
Danish
1
Dutch
1
Romanian
1
Author
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Richter, Alexander
5
Stocker, Alexander
5
Tochtermann, Klaus
5
Uhl, Axel
5
Haabazoka, Lubinda
4
Koch, Michael
4
Popkova, Elena G.
4
Ragulina, Julia V.
4
Ryan, Damian
4
Sergi, Bruno S.
4
Back, Andrea
3
Berg Grell, Kevin
3
Chen, Te Fu
3
Gronau, Norbert
3
Klasen, Stephan
3
Marom, Dan
3
Michelis, Daniel
3
Pircher, Richard
3
Schildhauer, Thomas
3
Alt, Rainer
2
Arnone, Laurent
2
Atewamba, Calvin
2
Aubry, Monique
2
Bentele, Markus
2
Bullinger-Hoffmann, Angelika C.
2
Charlesworth, Alan
2
Cmehil, Craig
2
Colley, Marcel
2
Coombs, W. Timothy
2
Durst, Michael
2
Eckardt, Gordon H.
2
Fong, C. C. Steve
2
Gatautis, Rimantas
2
Geerts, Angy
2
Gerz, Matthias
2
Glückler, Johannes
2
Hardiman, Marco
2
Hauptmann, Stefan
2
Heidemann, Julia
2
Herstatt, Cornelius
2
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Institution
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Springer Fachmedien Wiesbaden
5
Springer International Publishing
3
De Gruyter Oldenbourg
2
Metropolis-Verlag für Ökonomie Gesellschaft und Politik GmbH
2
Springer-Verlag GmbH
2
Annual China Goes Global Conference Pandemic, Globalization and China <2020, Online>
1
BITKOM Servicegesellschaft
1
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
1
Council on Foreign Relations
1
Deutsche Gesellschaft für Personalführung
1
Deutsches Institut für Entwicklungspolitik
1
Economic Development Institute
1
Eurasia Business and Economics Society / Conference <19., 2016, Istanbul>
1
Fachhochschule <Osnabrück>
1
G H S Göttinger Handelswissenschaftliche Schriften e.V.
1
George Routledge & Sons <London>
1
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
1
Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hamburg / Projektteam LinkFisch
1
INFRAS
1
Karlsruher Institut für Technologie
1
KnowTech <14, 2012, Stuttgart>
1
Prague Institute for Qualification Enhancement / International Conference <2., 2018, Prag>
1
Redline Verlag
1
Shaker Verlag
1
Société Française des Sciences de l'Information et de la Communication
1
Springer Gabler <Firma>
1
UNEP
1
Università della Svizzera italiana / Istituto di ricerche economiche
1
Universität Mannheim
1
population aging
1
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HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
17
Online-PR im Web 2.0 : Fallbeispiele aus Wirtschaft und Politik
14
Social Branding : Strategien - Praxisbeispiele - Perspektiven
9
Springer eBook Collection
8
Handbook of research on integrating social media into strategic marketing
7
Wettbewerbsfaktor Business Software : Prozesse erfolgreich mit Software optimieren ; Berichte aus der Praxis
7
Cases on strategic social media utilization in the nonprofit sector
6
Digital and social media marketing : a results-driven approach
6
Handbook of social media management : value chain and business models in changing media markets
5
Long range planning : LRP ; international journal of strategic management
5
Personalentwicklung 2.0 : Lernen, Wissensaustausch und Talentförderung der nächsten Generation
5
Social media and crisis communication
5
Administrative science quarterly : ASQ ; dedicated to advancing the understanding of administration through empirical investigation and theoretical analysis
4
Corporate social responsibility in the digital age
4
Digital enterprise transformation : a business-driven approach to leveraging Innovative IT
4
Knowledge management 2.0 : organizational models and enterprise strategies
4
Palgrave pivot
4
Premier reference source
4
Project management journal : PMJ
4
Psychology & marketing
4
Virtual enterprises, communities & social networks : Workshop GeNeMe '11 - Gemeinschaften in Neuen Medien, TU Dresden, 07./08.09.2011 ; [eingebunden in die Gesamttagung "Wissens-Gemeinschaften 2011"]
4
Analyzing the strategic role of social networking in firm growth and productivity
3
Contributions to economics
3
Entrepreneurship marketing : principles and practice of SME marketing
3
Gabler Edition Wissenschaft
3
Gabler Research
3
Harvard business review : HBR
3
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
3
International journal of economics and financial issues : IJEFI
3
International journal of networking and virtual organisations : IJNVO
3
Journal of knowledge management
3
Journal of marketing management : MM
3
Kommunikation als Erfolgsfaktor im Innovationsmanagement : Strategien im Zeitalter der Open Innovation
3
Policy research working paper : WPS
3
Schriftenreihe Innovative betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis
3
Social-Media-Handbuch : Theorien, Methoden, Modelle
3
SpringerLink / Bücher
3
Successful social media and ecommerce strategies in the wine industry
3
A Gower book
2
Advances in African Economic, Social and Political Development
2
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1
Social-Media-Handbuch : Theorien, Methoden, Modelle
Michelis, Daniel
(
ed.
);
Schildhauer, Thomas
(
contributor
)
-
2010
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008771421
Saved in:
2
Online-PR im Web 2.0 : Fallbeispiele aus Wirtschaft und Politik
Pleil, Thomas
(
ed.
)
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003469954
Saved in:
3
Social Media im Kulturmanagement : Grundlagen, Fallbeispiele, Geschäftsmodelle, Studien
Janner, Karin
(
ed.
)
-
2011
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010507015
Saved in:
4
Social Media Handbuch : Theorien, Methoden, Modelle und Praxis
Michelis, Daniel
(
ed.
);
Schildhauer, Thomas
(
ed.
)
-
2015
-
3., aktualisierte und erweiterte Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013544068
Saved in:
5
Soziale Netzwerke zur Unterstützung von Innovationsprozessen
Goepel, Monique
- In:
Innovationsorientierte Personalentwicklung : Konzepte, …
,
(pp. 205-221)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010235371
Saved in:
6
Social-Media-Management : Chancen der Neuen Medien nutzen - Risiken für Unternehmen vermeiden ; mit sofort einsetzbaren Beispielen für Social Media Guidelines
Köhler, Thomas R.
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009308411
Saved in:
7
A social strategy : how we profit from social media
Piskorski, Mikołaj Jan
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010376684
Saved in:
8
Social Media & Controlling : die Rolle des Controllers auf dem Weg in ein neues Unternehmenszeitalter
Grothe, Martin
;
Weber, Jürgen
-
2013
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009730123
Saved in:
9
Groundswell : winning in a world transformed by social technologies
Li, Charlene
;
Bernoff, Josh
-
2008
-
[Nachdr.]
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009236246
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10
Viele wissen mehr als einer : so nutzen Unternehmen das Know-how der Business-Communitys
Libert, Barry
;
Spector, Jon
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003719538
Saved in:
1
2
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