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Theory
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Germany
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13
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Befragung
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International marketing
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Interview
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Marketingforschung
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Product design
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Österreich
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E-commerce
8
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Undetermined
22
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All
Book / Working Paper
311
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Type of publication (narrower categories)
All
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Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
2,554
Aufsatz im Buch
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Book section
1,228
Hochschulschrift
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Graue Literatur
710
Non-commercial literature
710
Thesis
500
Working Paper
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Sammelwerk
328
Lehrbuch
319
Arbeitspapier
310
Textbook
257
Bibliografie enthalten
237
Bibliography included
237
Aufsatzsammlung
192
Konferenzschrift
186
Conference proceedings
95
Case study
92
Fallstudie
92
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
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Handbook
66
Handbuch
66
Statistik
66
Reprint
64
Statistics
60
Glossar enthalten
51
Glossary included
51
Mehrbändiges Werk
40
Multi-volume publication
40
Festschrift
31
Forschungsbericht
30
Bibliografie
27
Wörterbuch
25
Market information
24
Marktinformation
24
Ratgeber
24
Guidebook
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Umfrage
20
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4
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Malhotra, Naresh K.
9
Fitchett, James
5
Herrmann, Andreas
5
Albers, Sönke
4
Breunig, Gerhard
4
Günter, Bernd
4
Helm, Sabrina
4
Keller, Bernhard
4
Klein, Hans-Werner
4
Sheth, Jagdish N.
4
Arsel, Zeynep
3
Bauer, Hans H.
3
Buber, Renate
3
Garczarczyk, Józef
3
Gustafsson, Anders
3
Homburg, Christian
3
Mazurek-Łopacińska, Krystyna
3
Pepels, Werner
3
Tuschl, Stefan
3
Wang, Yonggui
3
Dash, Manoj Kumar
2
Diller, Hermann
2
Drees, Norbert
2
Dreyer, Marcus
2
Eisend, Martin
2
Gaul, Wolfgang
2
Holzmüller, Hartmut H.
2
Horváth, Péter
2
Kassarjian, Harold H.
2
Kaufmann, Hans Rüdiger
2
Kumar, Anil
2
Maclaran, Pauline
2
Magnan, Shon
2
Prince, Melvin
2
Robson, Julie
2
Rossi, Patricia
2
Semerkova, L. N.
2
Starsetzki, Thomas
2
Stauss, Bernd
2
Theobald, Axel
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Institution
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European Society for Opinion and Marketing Research
19
American Marketing Association
12
Springer Fachmedien Wiesbaden
8
Berufsverband Deutscher Markt- und Sozialforscher
3
Academy of Marketing
2
Deutschland / Statistisches Bundesamt
2
GfK-Nürnberg e.V.
2
Marketing Research Congress <45, 1992, Madrid>
2
Sankt-Peterburgskij Gosudarstvennyj Universitet / Kafedra Marketinga
2
World Marketing Congress <19., 2016, Paris>
2
AMA Summer Educator's Conference <2015, Chicago, Ill.>
1
Academy of Marketing / Conference <48., 2015, Limerick, Shannon>
1
Academy of Marketing / Conference <49., 2016, Newcastle-upon-Tyne>
1
Academy of Marketing Science / Annual Conference <2012, New Orleans, La.>
1
Advertising and Consumer Psychology Conference <25, 2006, Houston, Tex.>
1
American Council on Consumer Interests
1
Arbeitsgemeinschaft Media-Analyse
1
Arbeitskreis Deutscher Marktforschungsinstitute
1
Association nationale du marketing / Conseil scientifique
1
Attitude Research Conference <21, 1990, Newport Beach, Calif.>
1
Augsburger Marketingtag <17, 1991, Augsburg>
1
Automotive Conference on Marketing Challenges for the 1990s: Opportunities, Risks, Responsibilities <1990, Paris>
1
Behavioral Research Conference Strategic Decision from Behavioral Research <1, 1990, Newport Beach, Calif.>
1
Berliner Wissenschafts-Verlag
1
Conference on Marketing and Business Strategies for Central and Eastern Europe <12, 2004, Wien>
1
Conference on Marketing and Research under a New World Order <1992, Tokio>
1
Conference on Research in Marketing: the Opportunity Factors to Business Success in the Post-War Middle East <1992, Dubai, Stadt>
1
Conferencia Latinoamericana <4, 1997, Rio de Janeiro>
1
DePaul University / College of Commerce
1
Deutsche Gesellschaft für Logistik
1
Deutsche Verkehrswissenschaftliche Gesellschaft
1
Deutsche Werbewissenschaftliche Gesellschaft
1
Deutsches Historisches Institut Washington DC
1
Deutschland / Bundesamt für Bauwesen und Raumordnung
1
Deutschland <Bundesrepublik> / Statistisches Bundesamt
1
European Marketing Academy
1
European Pharmaceutical Marketing Research Association
1
Fachtagung "Human Resources - Qualitätsaspekte der Ausbildung in der Empirischen Forschung" <2015, Wiesbaden>
1
Fachtagung Business Geographics <2000, Salzburg>
1
Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
1
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SAGE library in marketing
12
Journal of business research : JBR
5
Sage benchmarks in social research methods
5
ESOMAR publication series
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Journal of marketing management : MM
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Journal of the Market Research Society : JMRS
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Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
4
Qualitative market research : an international journal
4
Zeszyty naukowe
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Legends in marketing
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Vorträge zur Markt- und Sozialforschung
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Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
2
Developments in marketing science
2
Developments in marketing science: proceedings of the Academy of Marketing Science
2
ESOMAR world research publication
2
Erfurter Hefte zum angewandten Marketing
2
Gabler-Lehrbuch
2
International journal of market research : JMRS ; the journal of the Market Research Society
2
Journal of consumer behaviour : an international research review
2
Journal of financial services marketing : JFSM
2
Journal of the Academy of Marketing Science
2
MV Wissenschaft
2
Marketingforschung aktuell
2
Prace naukowe Akademii Ekonomicznej Imienia Oskara Langego we Wrocławiu
2
Prace naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
2
Routledge interpretive marketing research
2
Wissenschaft & Praxis
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Zeszyty naukowe / Akademia Ekonomiczna
2
AGMA-Forschungsberichte
1
AMA educators proceedings
1
AMA educators' proceedings
1
Advances in Business Information Systems and Analytics (ABISA) book series
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Advances in advertising research
1
Advances in business information systems and analytics
1
Advances in business information systems and analytics (ABISA) book series
1
Advances in econometrics
1
Advances in spatial science
1
Advertising and consumer psychology
1
Band ... der Schriftenreihe Spektrum Bundesstatistik
1
Blaue Reihe
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Marketing in Sachsen : kritische Problemfeldanalyse und -perspektive einer Marketingimplementierung in sächsischen Unternehmen und Nonprofit-Organisationen
Zerres, Michael P.
(
contributor
);
Zerres, Thomas
(
ed.
)
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000544721
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2
Marktnähe und Kosteneffizienz schaffen : effektives Controlling für neue Führungsstrukturen
Horváth, Péter
(
ed.
)
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000346315
Saved in:
3
Frauen-Welten : Marketing in der postmodernen Gesellschaft - ein interdisziplinärer Forschungsansatz
Reigber, Dieter
(
ed.
);
Alftermann, Dorothee
(
contributor
); …
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000347219
Saved in:
4
Marketingprobleme : innovative Lösungsansätze aus Forschung und Praxis
Baier, Daniel
(
contributor
);
Decker, Reinhold
(
contributor
)
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000911973
Saved in:
5
Marktforschung
zur Wohnzufriedenheit : neue Geschäftsfelder für die Wohnungswirtschaft
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000912712
Saved in:
6
Orientierung für ein neues Europa durch Markt- und Sozialforschung : soziale Beziehungen, wirtschaftliche Verflechtungen, politische Verantwortung; [Vorträge der gemeinsamen Tagung...
Breunig, Gerhard
(
ed.
)
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000872001
Saved in:
7
ESOMAR Conference on: Marketing and Research under a "New World Order" : Tokyo (Japan), 6th - 8th 1992
1992
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000881885
Saved in:
8
Automobilmarktforschung : Nutzenorientierung von Pkw-Herstellern
Bauer, Hans H.
(
ed.
)
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000937439
Saved in:
9
Prices, products, and people : analyzing agricultural markets in developing countries
Scott, Gregory J.
(
contributor
)
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000937920
Saved in:
10
Informatyka i ekonometria ; 1
Dziechciarz, Józef
(
contributor
)
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000952871
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