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301
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Konsumentenverhalten
277
Welt
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World
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40,809
Aufsatz im Buch
11,291
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11,291
Graue Literatur
6,249
Non-commercial literature
6,249
Hochschulschrift
5,158
Working Paper
3,974
Thesis
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Arbeitspapier
3,652
Sammelwerk
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research-article
2,571
Lehrbuch
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Case study
1,805
Fallstudie
1,805
Aufsatzsammlung
1,791
Textbook
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Bibliografie enthalten
1,152
Bibliography included
1,152
Konferenzschrift
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Dissertation u.a. Prüfungsschriften
912
Conference proceedings
581
Ratgeber
562
Guidebook
524
review-article
492
Conference paper
445
Konferenzbeitrag
445
Reprint
412
Handbook
366
Handbuch
366
conceptual-paper
347
review
331
Article
289
case-report
281
Glossar enthalten
238
Glossary included
238
Amtsdruckschrift
213
Government document
213
Festschrift
200
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Meffert, Heribert
38
Bruhn, Manfred
36
Sheth, Jagdish N.
32
Drees, Norbert
26
Pepels, Werner
21
Esch, Franz-Rudolf
15
Ahlert, Dieter
14
Zerres, Michael P.
14
Bauer, Hans H.
13
Melewar, T. C.
13
Belz, Christian
12
Lips, Peter
12
Tomczak, Torsten
12
Homburg, Christian
11
Kleinaltenkamp, Michael
11
Kotler, Philip
11
Baumgarth, Carsten
10
Backhaus, Klaus
9
Diller, Hermann
9
Horváth, Péter
9
Malhotra, Naresh K.
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Hippner, Hajo
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Reinecke, Sven
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Varadarajan, Rajan
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Balmer, John M. T.
7
Disch, Wolfgang K. A.
7
Hermanns, Arnold
7
Klein, Andreas
7
Langner, Tobias
7
Wilde, Klaus D.
7
Wind, Yoram
7
Zaltman, Gerald
7
Albers, Sönke
6
Dall'Olmo Riley, Francesca
6
Herrmann, Andreas
6
Springer, Reiner
6
Tadajewski, Mark
6
Zerres, Christopher
6
Ashworth, Gregory J.
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Baaken, Thomas
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Institution
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Springer Fachmedien Wiesbaden
51
American Marketing Association
34
European Society for Opinion and Marketing Research
27
Gesellschaft zur Erforschung des Markenwesens
21
Information Resources Management Association
13
Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
11
Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
11
Institut für Betriebswirtschaftslehre des Außenhandels <Wien>
8
Springer International Publishing
8
DePaul University / College of Commerce
7
Harvard Graduate School of Business Administration
7
Springer-Verlag GmbH
7
Belorusskij Gosudarstvennyj Ekonomičeskij Universitet <Minsk>
5
Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
5
Hochschule für Wirtschaft und Politik
5
Berufsverband Deutscher Markt- und Sozialforscher
4
Hochschulrektorenkonferenz
4
Institut für Marketing <Münster, Westfalen>
4
Obščestvo Znanie Rossii
4
Universität Wien / Lehrstuhl für Marketing
4
Verlag Dr. Kovač
4
Academy of Marketing
3
Academy of Marketing Science / Annual Conference <2016, Orlando, Fla.>
3
Arthur D. Little International Inc. <Wiesbaden>
3
Deutsche Sporthochschule Köln / Institut für Sportökonomie und Sportmanagement
3
Fördergesellschaft Marketing e.V. an der Ludwig-Maximilians-Universität München
3
Gesellschaft Entwicklung, Konstruktion, Vertrieb
3
Gesellschaft für Innovatives Marketing
3
International Conference on Value Chain Management <1, 2011, Steyr>
3
Kyi͏̈vs'kyj nacional'nyj torhovel'no-ekonomičnyj universytet
3
Nomos Verlagsgesellschaft
3
OECD
3
Penzenskij gosudarstvennyj pedagogičeskij universitet im. V.G. Belinskogo
3
Penzenskij gosudarstvennyj pedagogičeskij universitet im. V.G. Belinskogo / Fakulʹtet ėkonomiki, menedžmenta i informatiki
3
Rostovskij gosudarstvennyj ėkonomičeskij universitet RINCh
3
Sankt-Peterburgskij Gosudarstvennyj Universitet / Kafedra Marketinga
3
Springer VS
3
Thüringen / Landesregierung
3
Uni-Edition GmbH
3
University of Illinois at Chicago / Institute for Entrepreneurial Studies
3
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Premier reference source
33
Journal of business research : JBR
27
Legends in marketing
27
Advances in marketing, customer relationship management, and e-services (AMCRMES) book series
26
Erfurter Hefte zum angewandten Marketing
25
Research
23
The journal of brand management : an international journal
23
SAGE library in marketing
22
Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
20
Zeszyty naukowe
17
Journal of marketing management : MM
16
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapier
13
Edward Elgar E-Book Archive
11
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
11
Acta Universitatis Lodziensis / Folia oeconomica
10
Developments in marketing science: proceedings of the Academy of Marketing Science
10
Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation
10
International journal of technology marketing : IJTMkt
10
Journal of the Academy of Marketing Science
10
European journal of marketing : EJM
9
Marketing intelligence & planning
9
Marketingforschung aktuell
9
Critical explorations
8
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
8
Proceedings series / American Marketing Association
8
Psychology & marketing
8
The journal of business & industrial marketing
8
Der Controlling-Berater : CB
7
Gabler Edition Wissenschaft / Focus Dienstleistungsmarketing
7
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
7
Qualitative market research : an international journal
7
Studies in managerial and financial accounting
7
The journal of product & brand management
7
Wissenschaft & Praxis
7
ESOMAR publication series
6
Elgar original reference
6
Forum Dienstleistungsmanagement
6
Gabler Edition Wissenschaft
6
International marketing review
6
Key issues in marketing management
6
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Brands and brand management : contemporary research perspectives
Loken, Barbara
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Ahluwalia, Rohini
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2010
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2
Opyt i problemy marketingovoj dejatelʹnosti v rossijskom predprinimatelʹstve : sbornik materialov VI Vserossijskoj naučno-praktičeskoj konferencii, 7 - 8 ijunja 2005 g.
Semerkova, L. N.
(
contributor
)
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003920535
Saved in:
3
Opyt i problemy marketingovoj dejatelʹnosti v rossijskom predprinimatelʹstve : sbornik statej VIII Vserosijskoj naučno-praktičeskoj konferencii, ijunʹ 2007 g.
Semerkova, L. N.
(
contributor
)
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008909910
Saved in:
4
Applied
Marketing
: anwendungsorientierte Marketingwissenschaft der deutschen Fachhochschulen ; mit 260 Abb. und 56 Tabellen
Kamenz, Uwe
(
ed.
)
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001753842
Saved in:
5
Branding and the
marketing
of technological and industrial products
Melewar, T. C.
(
contributor
)
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003990909
Saved in:
6
Management integrativer Leistungserstellung : Festschrift für Hans Corsten
Gössinger, Ralf
(
ed.
);
Zäpfel, Günther
(
ed.
); …
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013344613
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7
Leistungserfassung und Leistungsmessung in öffentlichen Verwaltungen
Budäus, Dietrich
(
ed.
)
-
2000
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001534148
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8
Value creation through industrial services : essays on service life cylce management and value communication of industrial services
Janeschek, Sabine
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011750417
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9
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
Albers, Sönke
(
ed.
)
-
2007
-
3., überarb. und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003380092
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10
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
Albers, Sönke
(
ed.
)
-
2000
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001459149
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