Showing 1 - 10 of 197
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011348026
Dynamische Interaktionen stellen einen zentralen Bestandteil für das heutige Verständnis von Marketing dar. Die Idee, dass Interaktionen an sich bereits einen Wert für den Kunden darstellen, ist zunehmend akzeptiert. In der vorliegenden Dissertation werden jüngste Entwicklungen bezüglich...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009714998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011552107
In this dissertation, service-dominant logic (S-D logic) is used as a meta-theory for analyzing various aspects of value co-creation in the context of services. Value co-creation is fundamental to understanding where and how S-D logic differs from goods-dominant logic (G-D logic). In their...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011817097
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011658760
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003766169
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003777155
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003778028
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003779976