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Marketingtheorie
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Marketing theory
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Bibliometrie
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Marketing
14
Bibliometrics
13
Theorie
9
Theory
9
Paul E. Green
8
Beziehungsmarketing
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Market research
7
Marketing management
7
Marketingmanagement
7
Marktforschung
7
Relationship marketing
7
Deutschland
5
Germany
5
Betriebswirtschaftslehre
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Business economics
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Conjoint analysis
4
Conjoint-Analyse
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Economists
4
Hans Hörschgen
4
History
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Ökonomen
4
Aufsatzsammlung
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Bibliographie
3
Einzelhandel
3
History of economic thought
3
Marketingforschung
3
Michael J. Thomas
3
Retail trade
3
Ökonomische Ideengeschichte
3
1977-2002
2
Accounting
2
Geschichte
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Hans Günther Meissner
2
Hans H. Bauer
2
History of marketing thought
2
Innovation
2
Knowledge management
2
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Undetermined
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1
Type of publication
All
Book / Working Paper
46
Article
12
Type of publication (narrower categories)
All
Festschrift
Article in journal
14,398
Aufsatz in Zeitschrift
14,398
Aufsatz im Buch
2,167
Book section
2,167
Graue Literatur
2,027
Non-commercial literature
2,027
Working Paper
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Arbeitspapier
1,753
Collection of articles of several authors
430
Sammelwerk
430
Hochschulschrift
350
Reprint
255
Thesis
253
Lehrbuch
190
Textbook
173
Aufsatzsammlung
156
Konferenzschrift
130
Bibliografie enthalten
117
Bibliography included
117
Conference paper
116
Konferenzbeitrag
116
Conference proceedings
92
Systematic review
82
Übersichtsarbeit
82
Case study
68
Fallstudie
68
Article
64
Collection of articles written by one author
54
Sammlung
54
Bibliografie
50
Glossar enthalten
40
Glossary included
40
Biografie
38
Biography
37
Forschungsbericht
34
Rangliste
33
Ranking
33
Mehrbändiges Werk
30
Multi-volume publication
30
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Language
All
English
39
German
20
Spanish
1
Author
All
Sheth, Jagdish N.
19
Kumar, V.
11
Green, Paul E.
8
Rao, Vithala R.
4
Hauser, John R.
3
Hörschgen, Hans
3
Ahlbach, Horst
2
Bauer, Hans H.
2
Bayón, Tomás
2
Fritz, Wolfgang
2
Froböse, Michael
2
Hammann, Peter
2
Kroeber-Riel, Werner
2
Moskowitz, Howard R.
2
Rabe, Christina
2
Simmet-Blomberg, Heike
2
Wind, Yoram
2
Abel, Bodo
1
Allen, Martin
1
Annen, Emil
1
Arabie, Phipps
1
Arnold, Pauline
1
Atkins, Helen Barsky
1
Audretsch, David B.
1
Backhaus, Klaus
1
Bauer, András
1
Bello, Daniel C.
1
Belz, Christian
1
Belz, Otto
1
Betz, Michael
1
Blackburn, M. A. S.
1
Bradlow, Eric T.
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Broadbent, Jane
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Brown, Stephen
1
Carmone, Frank J.
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Conduit, Jodie
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Cooke, Fang Lee
1
Cronin, Blaise
1
Crosier, Keith
1
DeSarbo, Wayne
1
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Institution
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Academy of Marketing Science
1
Deutsche Vereinigung für Sozialwissenschaftliche Arbeitsmarktforschung
1
Fraunhofer-Institut für System- und Innovationsforschung
1
Universität Dortmund / Lehrstuhl für Marketing
1
Universität St. Gallen
1
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Legends in marketing
19
Journal of historical research in marketing
3
Marketing intelligence & planning
3
Betriebswirtschaftliche Schriften
2
Betriebswirtschaftliche Schriften : BWS
2
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
2
AMS review : official publication of the Academy of Marketing Science
1
ASIS monograph series
1
Arbeitspapier / Deutsche Vereinigung für Sozialwissenschaftliche Arbeitsmarktforschung (SAMF)
1
Beiträge zur Bibliotheks- und Informationswissenschaft
1
Betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis : BFuP
1
Conferencias del Círculo
1
Critical perspectives on accounting : an international journal for social and organizational accountability
1
ISI-Schriftenreihe Innovationspotenziale 4208 201311
1
International business review : the official journal of the European International Business Academy
1
International series in quantitative marketing : ISQM
1
Journal of sports economics
1
Management research : the journal of the Iberoamerican Academy of Management
1
Schriftenreihe des Lehrstuhls für Marketing, Universität Dortmund / Sonderausgabe
1
Small business economics : an international journal
1
Studies in early medieval Britain and Ireland
1
The journal of wealth management : JWM
1
Vertriebswirtschaftliche Abhandlungen
1
Vertriebswirtschaftliche Abhandlungen des Instituts für Industrielle Verbrauchsforschung und Vertriebsmethoden an der Technischen Universität Berlin
1
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ECONIS (ZBW)
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USB Cologne (EcoSocSci)
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1
Neuere Ansätze der
Marketingtheorie
: Festschrift zum 80. Geburtstag von Otto R. Schnutenhaus
Hammann, Peter
(
ed.
);
Schnutenhaus, Otto R.
(
honouree
); …
-
1974
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000049862
Saved in:
2
Marketing-Schnittstellen : Herausforderungen für das Management
Specht, Günter
;
Silberer, Günter
;
Engelhardt, Werner Hans
-
1989
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000092238
Saved in:
3
Marketing-Kaleidoskop : Akzente und Suchfelder für ein realitätsorientiertes Marketing : Festschrift für Christian Belz
Reinecke, Sven
(
ed.
);
Annen, Emil
(
ed.
);
Belz, Otto
(
ed.
); …
-
2018
-
2. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011978744
Saved in:
4
From Little's law to marketing science : essays in honor of John D.C. Little
Hauser, John R.
(
ed.
);
Urban, Glen L.
(
ed.
); …
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011389473
Saved in:
5
Legends in marketing: Paul E. Green
Green, Paul E.
-
2017
Volume 1. MDS and positioning -- Volume 2. Clustering and Segmentation -- Volume 3. Conjoint Analysis: the Pioneering Years -- Volume 4. Conjoint Analysis: Advanced Methods -- Volume 5. Conjoint Analysis: Applications -- Volume 6. Marketing Research
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011576018
Saved in:
6
Zukunftsperspektiven des Marketing - Paradigmenwechsel und Neuakzentuierungen : Festschrift anlässlich der Emeritierung von Prof. Dr. Dr. h. c. Hans Hörschgen
Rabe, Christina
(
ed.
);
Lieb, Johannes
(
ed.
); …
-
2003
Das Marketing als eine der jüngeren und auch dynamischsten Disziplinen der Betriebswirtschaftslehre unterlag seit den Anfängen der Marketingforschung in Deutschland einem starken Wandel, der sich mal als echter Paradigmenwechsel, mal aber nur als purer Schlagwortaustausch dargestellt hat....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011402178
Saved in:
7
Legends in marketing: Christian Grönroos
Grönroos, Christian
-
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010234428
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8
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
Diamantopoulos, Adamantios
(
ed.
);
Wagner, Udo
(
honouree
); …
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009620589
Saved in:
9
By his works ye shall know him (Matthew 7:16)
Crosier, Keith
- In:
Marketing intelligence & planning
29
(
2011
)
1
,
pp. 22-29
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009006859
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10
Words of a feather : confessions of a Thomas Twitcher
Brown, Stephen
- In:
Marketing intelligence & planning
29
(
2011
)
1
,
pp. 9-21
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009006869
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