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Deutschland
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Germany
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Marketing management
6
Marketingmanagement
6
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Theory
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Type of publication
All
Book / Working Paper
23
Type of publication (narrower categories)
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Graue Literatur
Article in journal
87
Aufsatz in Zeitschrift
87
Aufsatz im Buch
56
Book section
56
Non-commercial literature
23
Arbeitspapier
17
Working Paper
17
Hochschulschrift
12
Collection of articles of several authors
10
Sammelwerk
10
Aufsatzsammlung
9
Thesis
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Bibliografie enthalten
6
Bibliography included
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Lehrbuch
6
Interview
5
Article
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Case study
4
Fallstudie
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Konferenzschrift
4
Handbook
3
Handbuch
3
Textbook
3
research-article
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Festschrift
2
Systematic review
2
Übersichtsarbeit
2
Autobiografie
1
Collection of articles written by one author
1
Conference paper
1
Conference proceedings
1
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
1
Konferenzbeitrag
1
Rezension
1
Sammlung
1
Zitatensammlung
1
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Language
All
German
13
English
10
Author
All
Simon, Hermann
16
Faßnacht, Martin
7
Homburg, Christian
2
Kucher, Eckhard
2
Schlereth, Christian
2
Bilstein, Frank F.
1
Breitschwerdt, Frank
1
Dahm, Jil-Marie
1
Daus, Philip W.
1
Jensen, Ove
1
Luby, Frank
1
Paragenings, Heinz
1
Schmitt, Eckart
1
Schmitz, Daniel Ralf
1
Schneider, Janna
1
Schütz, Jonas
1
Sebastian, Karl-Heinz
1
Stallkamp, Christian
1
Weber, Verena
1
Wiese, Carsten
1
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Institution
All
Hochschule für Ökonomie Bruno Leuschner / Sektion Marxismus-Leninismus
1
Universitätsseminar der Wirtschaft
1
WHU - Otto Beisheim School of Management
1
Published in...
All
Working paper / Universität Mainz, Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre und Marketing
7
USW working paper
6
Managementorientierte Schriftenreihe des Zentrums für Marktorientierte Unternehmensführung (ZMU)
2
Forschungsinformation / A
1
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
1
Research paper series / Graduate School of Business, Stanford University
1
Wissenschaftliche Schriftenreihe des Zentrums für Marktorientierte Unternehmensführung (ZMU)
1
more ...
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Source
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ECONIS (ZBW)
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1
Preismanagement im Konsümgüterbereich : Lernen von den Besten
Faßnacht, Martin
;
Breitschwerdt, Frank
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008655391
Saved in:
2
Loyalty determinants : literature review and development of an integrative model of customer loyalty
Faßnacht, Martin
;
Daus, Philip W.
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002485261
Saved in:
3
Konsumptionsorientierte Markteinführung : ein innovatives vertriebspolitisches Konzept
Faßnacht, Martin
;
Stallkamp, Christian
;
Schmitz, …
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003087470
Saved in:
4
Opposites attract, but similarity works : a study of interorganizational similarity in marketing channels
Homburg, Christian
;
Faßnacht, Martin
;
Schneider, Janna
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001762968
Saved in:
5
Onlinevertrieb von Premiumautomobilen : die virtuelle Produktionspräsentation in der Online Customer Journey
Schütz, Jonas
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012622178
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6
The Veblen effect revisited : literature and empirical analyses
Dahm, Jil-Marie
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012421972
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7
Dual orientation research: collision or collusion? : the interaction of a return-on-marketing orientation and a relationship marketing orientation
Weber, Verena
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012157349
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8
Hysteresis in marketing
Simon, Hermann
-
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000897924
Saved in:
9
Marketing und Bankgeschäft
Simon, Hermann
-
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000897928
Saved in:
10
"Hidden champions": spearheads of Germany's export success : spearheads of Germany's export success
Simon, Hermann
-
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000897937
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