Showing 1 - 10 of 10,697
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003357048
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003884995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003484325
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003424150
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008688788
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003932567
sponsorship is an important source of income for professional sporting organisations and an effective marketing tool for companies … aiming at commercial objectives through sports sponsorship. The most successful sports sponsorships are based on a good … studies the main factors for successful relationships in the context of sports sponsorship are identified and discussed. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009521357
Im Zentrum des vorliegenden Beitrags steht die Ermittlung von Unterschieden zwischen Ambush Marketing und Sponsoring in Bezug auf deren Eigenschaften, Ziele und insbesondere Wirkungsweisen. Ziel ist es, mittels der Ergebnisse empirischer Untersuchungen den Erfolg oder Misserfolg von Ambush...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009521427
Teamsportsponsoring nimmt als Bestandteil des Kommunikations-Mix immer bedeutender. Werbetreibende Unternehmen wenden hier teilweise ganz erhebliche Summen auf. So werden z. B. für die aktuelle Bundesligasaison 2010/2011 Trikotsponsoring-Aufwendungen in Höhe von 2,8 Millionen (St. Pauli/ARD...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009521878