Showing 1 - 10 of 1,082
Customer Relationship Management umfasst den Aufbau, die kontinuierliche Optimierung sowie den Erhalt dauerhafter und gewinnbringender Kundenbeziehungen. Vor diesem Hintergrund vermittelt das Buch grundlegendes Orientierungswissen, das für das Verstehen des komplexen CRM-Ansatzes unabdingbar...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001796871
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002154828
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001494514
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003495010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014274780
Grundlagen des CRM -- CRM — Grundlagen, Ziele und Konzepte -- Aufbau und Funktionalitäten von CRM-Systemen -- IT-Unterstützung Durch Customer Relationship Management-Systeme am Beispiel von mySAP CRM -- Die Bedeutung des Beziehungsmarketing für den Unternehmenserfolg -- Mit Mass...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014262
Introduction -- Brand identity and brand image -- Brand associations -- Brand personality -- Brand authenticity -- Perceived brand differentiation -- Attitudes toward the brand -- Experiential consumption with brands -- Consumers' emotions toward the brand -- Attachment to the brand --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011545632
"This book discusses the importance of understanding and implementing customer knowledge management and customer relationship management into everyday business workflows and highlighting the changes that the Internet and social media have brought to consumer behavior"--Provided by publisher.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010482186
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002151528
"This book discusses the importance of understanding and implementing customer knowledge management and customer relationship management into everyday business workflows and highlighting the changes that the Internet and social media have brought to consumer behavior"--
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010477178