Showing 1 - 10 of 1,626
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010495619
Soziale Interaktionen haben einen wesentlichen Einfluss auf die von Konsumenten präferierten Marken, ihre Kaufentscheidungen, auf die empfundenen Emotionen während des Kaufprozesses sowie zukünftige Konsumabsichten. Gleichwohl beschränken sich diese Interaktionen nicht nur auf die reale...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009664307
This dissertation comprises of three independent essays which introduce novel psychologically inspired process models and examine their implications for individual, collective or market behavior. The first essay studies multi-attribute choice as a guided process of search. It puts forward a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011432224
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010426242
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002753438
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009785684
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010414465
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010467601
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003663950