Showing 1 - 10 of 30,588
Soziale Interaktionen haben einen wesentlichen Einfluss auf die von Konsumenten präferierten Marken, ihre Kaufentscheidungen, auf die empfundenen Emotionen während des Kaufprozesses sowie zukünftige Konsumabsichten. Gleichwohl beschränken sich diese Interaktionen nicht nur auf die reale...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009664307
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010495619
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009540591
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009696440
Social interactions are in the core of economic activities. Their treatment in Economies is however often limited to a focus on the market (Manski, 2000). The role social interactions themselves play for the behavior of agents as well as the formation of their attitudes is often neglected. This...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011763798
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001480801
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001624653
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011586785
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013427326
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515473