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Marketingmanagement
20
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Betriebliches Informationssystem
19
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19
Business network
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19
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Undetermined
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Type of publication
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Book / Working Paper
506
Article
5
Type of publication (narrower categories)
All
Konferenzschrift
Article in journal
32,355
Aufsatz in Zeitschrift
32,355
Aufsatz im Buch
8,530
Book section
8,530
Graue Literatur
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4,649
Working Paper
3,583
Arbeitspapier
3,151
Hochschulschrift
2,705
Thesis
2,129
Collection of articles of several authors
1,573
Sammelwerk
1,573
Case study
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Fallstudie
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Aufsatzsammlung
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Conference paper
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Konferenzbeitrag
429
Ratgeber
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Guidebook
358
Conference proceedings
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Lehrbuch
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Amtsdruckschrift
255
Government document
255
Textbook
243
Bibliografie enthalten
242
Bibliography included
242
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
217
Handbook
178
Handbuch
178
Article
160
Collection of articles written by one author
157
Sammlung
157
Reprint
107
Bibliographie
94
Glossar enthalten
82
Glossary included
82
Forschungsbericht
72
Statistik
55
Bibliografie
54
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Language
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English
285
German
256
French
5
Spanish
5
Russian
4
Polish
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Undetermined
2
Bosnian
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1
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Martínez-López, Francisco J.
8
Meffert, Heribert
8
Engelien, Martin
6
Scheer, August-Wilhelm
6
Gázquez-Abad, Juan Carlos
5
Görgmaier, Dietmar
5
Bliemel, Friedhelm
4
Kahin, Brian
4
Lips, Peter
4
McKnight, Lee W.
4
Schiefer, Gerhard W.
4
Tochtermann, Klaus
4
Bentele, Markus
3
Blanchard, Simon
3
Buhl, Hans Ulrich
3
Duserick, Frank G.
3
Epp, Amber M.
3
Frew, Andrew J.
3
Helbig, Ralf
3
Koslowski, Peter
3
Kruse, Jörn
3
Lisjak, Monika
3
Mallapragada, Girish
3
Meißner, Klaus
3
Picot, Arnold
3
Piller, Frank T.
3
Rickert, U.
3
Töpfer, Armin
3
Umashankar, Nita
3
Alleman, James H.
2
Babin, Gilbert
2
Backhaus, Klaus
2
Baxmann, Ulf G.
2
Becker, Jochen
2
Betts-Outland, Harriette
2
Beyreuther, Tabea
2
Blanpain, Roger
2
Bürsner, Simone
2
Cauberghe, Verolien
2
Crandall, Robert W.
2
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Institution
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International Telecommunications Society
19
American Marketing Association
17
Technische Universität Dresden
5
Thüringen / Landesregierung
5
Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
5
Gesellschaft zur Erforschung des Markenwesens
4
Nomos Verlagsgesellschaft
4
OECD
4
Organisation for Economic Co-operation and Development
4
Springer Fachmedien Wiesbaden
4
AMA Summer Academic Conference: Bridging Gaps Marketing in an Age of Disruption <2020, Online>
3
AMA Winter Academic Conference <2023, Nashville, Tenn.>
3
AMA Winter Academic Conference <2023, Online>
3
Centre for Educational Research and Innovation
3
Deutsche Verkehrswissenschaftliche Gesellschaft
3
European Association of Agricultural Economists
3
Hamburger Forum Medienökonomie
3
Institut für Weltwirtschaft
3
International Conference on E-Business <6, 2007, Wuhan>
3
Münchner Kreis
3
"Media Economics Revisited" - (Wie) Verändert das Internet die Ökonomie der Medien? <Veranstaltung> <2016, Jena>
2
ALCATEL-SEL-Stiftung für Technische und Wirtschaftliche Kommunikationsforschung
2
AMA Summer Academic Conference <2023, San Francisco, Calif.>
2
Arbeitsgemeinschaft der Spezialbibliotheken
2
BITKOM Servicegesellschaft
2
Bundesvereinigung Logistik
2
Deutsche Gesellschaft für Logistik
2
Deutsche Landwirtschafts-Gesellschaft
2
Deutsches Bibliotheksinstitut
2
Deutsches Institut für Urbanistik
2
Entwicklungspolitisches Forum
2
European Conference on Informatics Application in Agriculture <2, 1999, Bonn>
2
European Federation for Information Technology in Agriculture, Food and the Environment
2
European Health Care Conference <2, 2011, Hamburg>
2
European Marketing Academy
2
European Ministerial Conference Global Information Networks: Realising the Potential <1997, Bonn>
2
Freiburger Wirtschaftswissenschaftler e.V.
2
Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
2
GeNeMe <2001, Dresden>
2
GfK Nürnberg, Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
2
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Springer Proceedings in Business and Economics
15
Lecture notes in business information processing : LNBIP
8
Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
7
Lecture notes in computer science
7
Springer eBook Collection
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SpringerLink / Bücher
6
OECD working papers
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Reihe Tagungsberichte / Thüringer Staatskanzlei
5
Springer eBook Collection / Business and Economics
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Research
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European Advertising Academy
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Hamburger Forum Medienökonomie : HFM
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Journal of universal computer science
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OECD proceedings
3
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapier
3
Schriftenreihe der Deutschen Verkehrswissenschaftlichen Gesellschaft / B
3
Telecommunications policy : the international journal of digital economy, data sciences and new media
3
A National Bureau of Economic Research conference report
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Advances in advertising research
2
Arbeitspapiere / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung e. V.
2
Archiv der DLG
2
Beiträge zum Gesundheitsmanagement
2
Bericht / Deutsche Stiftung für Internationale Entwicklung : Dok
2
Bericht der GfK-Tagung : vom ...
2
Bulletin of comparative labour relations
2
Corporate communications : an international journal
2
DBI-Materialien
2
Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation
2
Fachtagung / Deutsche Gesellschaft für Logistik, DGfL
2
Forum der internationalen Besteuerung
2
ICB research report
2
Journal of business research : JBR
2
Kölner Arbeiten zum Bibliotheks- und Dokumentationswesen
2
Management und Unternehmenskultur : Schriftenreihe der Europäischen Akademie Bozen
2
Markenkommunikation und Beziehungsmarketing
2
Marketingforschung aktuell
2
Materialien / Deutsches Institut für Urbanistik
2
Netnomics
2
Proceedings of the ... Symposium of the European Association of Agricultural Economists
2
Proceedings series / American Marketing Association
2
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Neue Wege der Kundenintegration? Live Communication vs. Virtual Communication (Web 2.0) : Dokumentation des Workshops vom 20. April 2007
Meffert, Heribert
(
ed.
)
-
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013330207
Saved in:
2
Digitalisierung und Kommunikation : Konsequenzen der digitalen Transformation für die Wirtschaftskommunikation
Stumpf, Marcus
(
ed.
)
-
Interdisziplinäre Tagung des Forschungsnetzwerkes …
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012025135
Saved in:
3
Consumers@work : zum neuen Verhältnis von Unternehmen und Usern im Web 2.0
Beyreuther, Tabea
(
ed.
)
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009626205
Saved in:
4
Events im Zeitalter von Social Media : Stand und Perspektiven der Eventforschung
Zanger, Cornelia
(
ed.
)
-
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009743089
Saved in:
5
Bridging gaps: marketing in an age of disruption : AMA Summer Academic Conference 2020 : AMA educators proceedings volume 31 : online, 18-20 August 2020
Blanchard, Simon
(
ed.
);
Epp, Amber M.
(
ed.
); …
-
AMA Summer Academic Conference: Bridging Gaps Marketing …
;
…
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012549257
Saved in:
6
Mobilität - Wirtschaft - Kommunikation : wie die Mobilität von Unternehmen, Personen, Kapital, Waren und Dienstleistungen die Kommunikation verändert
Matrisciano, Sara
(
ed.
);
Hoffmann, Edgar
(
ed.
); …
-
Internationale und Interdisziplinäre Jahrestagung des …
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012304140
Saved in:
7
Events im Zeitalter von Social Media : Stand und Perspektiven der Eventforschung
Zanger, Cornelia
-
2013
Events im Zeitalter von Social Media -- Gruppenerlebnisse im Spannungsfeld virtueller und Live-Kommunikation -- Konsumerlebnisse bei Events -- Nutzerverhalten in Social Networks -- Mythostransfer -- SocialMedia-Kommunikation.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016506
Saved in:
8
Economics and business comunication challenges : international week
Dyduch, Wojciech
(
contributor
); …
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010500877
Saved in:
9
Economics and management in information technology context : international week
Pańkowska, Małgorzata
(
ed.
)
-
International Week Internet Communication Management …
;
…
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011739368
Saved in:
10
Governing innovation and expression : new regimes, strategies and techniques
Weckström Lindroos, Katja
(
ed.
);
Cross, John T.
(
ed.
); …
-
Annual Conference on Innovation and Communications Law …
-
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011939778
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