Showing 1 - 10 of 580
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003830828
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008738629
Cover -- Half Title -- Title Page -- Copyright Page -- Dedication Page -- Table of Contents -- List of Figures -- List of Tables -- Acknowledgements -- Preface -- Chapter 1 Citizen relationship management by the Government of India through social media channels -- Introduction -- Review of the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011839940
Citizen relationship management by government of india through social media channels / Rajan Gupta, University of Delhi, India, Saibal Pal, Defence Research & development Organization and Sunil K. Muttoo, University of Delhi, India -- Academia goes social media, mooc, spoc, smoc, and ssoc : the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014464807
Spiess umreisst grundlegende Erkenntnisse aus der allgemeinen, der Persönlichkeits- und der Sozialpsychologie und bezieht diese auf den Kontext des Konsumenten sowie den Prozess des Kaufens und Verkaufens. In Teil 2 werden dann neuere Aspekte der Konsumwelt und des Konsumentenverhaltens...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014005344
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011662317
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009238887
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003456546
Die Marke steht mehr denn je im Mittelpunkt des Interesses der Marketingwissenschaft und der Marketingpraxis, denn Marken steuern zunehmend das Verhalten von Konsumenten.Dieses Lehrbuch vermittelt mit Markenwirkungen, Markenführung, Markencontrolling und Markenforschung anwendungsorientiert die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516946
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011545574