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All
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7
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Book section
3,872
Graue Literatur
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Non-commercial literature
2,970
Hochschulschrift
2,907
Thesis
2,367
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1,917
Sammelwerk
1,917
Working Paper
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Arbeitspapier
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Aufsatzsammlung
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Bibliography included
997
Konferenzschrift
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Fallstudie
689
Conference proceedings
476
Guidebook
291
Handbook
219
Handbuch
219
Bibliographie
209
Congress Report
187
Glossar enthalten
184
Glossary included
184
Reprint
178
Wörterbuch
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Festschrift
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Fallstudiensammlung
120
Collection of articles written by one author
111
Conference paper
111
Konferenzbeitrag
111
Sammlung
111
Bibliografie
102
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English
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Lammenett, Erwin
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Schüller, Anne M.
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Schultz, Mike
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Springer Fachmedien Wiesbaden
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GATE Germany, Konsortium Internationales Hochschulmarketing
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Institut für Marketing und Trendanalysen <Gutau>
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UVK Verlagsgesellschaft mbH
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Verlag C.H. Beck
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... für Dummies
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Edition Management
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Management
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Redline Wirtschaft
2
SOLOCOM - Ein Wissensprogramm für Ein-Personen-Unternehmen
2
Schriftenreihe Hochschulmarketing
2
The new rules of social media series
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essentials
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A Gower book / bibliomotion inc.
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A Productivity Press book
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AKAD-Forum : Schriftenreihe der AKAD-Hochschulen
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Always learning
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Beck professionell
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Beck-Wirtschaftsberater im dtv
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Communication series
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Das professionelle 1 x 1
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Dtv / Beck-Wirtschaftsberater im dtv
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Edition BusinessInside
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Edition Possert
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Edition Praxis.Wissen
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Edition Stiftung & Sponsoring
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Essentials
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For entrepreneurs book
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Gallery copy
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Get both sides of the story
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Guru in a bottle
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Kohlhammer Krankenhaus
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Kredit/Immobilien
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Linde international
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Marketing
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Marketing & Kommunikation / Beilage
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The gamification revolution : how leaders leverage game mechanics to crush the competition
Zichermann, Gabe
;
Linder, Joselin
-
2013
gamification has changed the world, and will again -- Video (
games
) killed the car : gamification as a winning corporate strategy …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009750136
Saved in:
2
Die Vertriebs-Offensive : Erfolgsstrategien für umkämpfte Märkte
Lang, Ewald
-
2012
-
3., erg. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009536109
Saved in:
3
Guerilla-
Marketing
für Unternehmertypen : das Kompendium
Schulte, Thorsten
-
2007
-
3., völlig überarb. und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003472229
Saved in:
4
Die Vertriebs-Offensive : Erfolgsstrategien für umkämpfte Märkte
Lang, Ewald
-
2010
-
2., erg. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003868231
Saved in:
5
Marketing
und Kommunikation
Zürich : Galledia Fachmedien AG
;
1994-[?]: Heerbrugg : …
;
…
-
22.1994,4 -
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000535452
Saved in:
6
Advertising
creative : strategy, copy and design
Altstiel, Tom
;
Grow, Jean
-
2010
-
2. ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003830815
Saved in:
7
Designing brand identity : an essential guide for the entire branding team
Wheeler, Alina
-
2009
-
3rd ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003830852
Saved in:
8
Erfolg für Stadtmarketing und Werbegemeinschaften : Strukturen, Strategien, Analysen und bundesweit erfolgreiche Aktionen
Breyer-Mayländer, Thomas
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009580390
Saved in:
9
No B.S. grassroots
marketing
: the ultimate no holds barred - take no prisoners - guide to growing sales and profits of local small businesses
Kennedy, Dan S.
;
Slutsky, Jeff
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009489643
Saved in:
10
Chasing the idea monster : the marketer's almanac for predicting idea epicness
Mumaw, Stefan
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009520357
Saved in:
1
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