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Prêt à communiquer aux seniors ? J'ai identifié le marché des seniors comme une opportunité, mais j'hésite encore à me lancer. J'ai peur de faire vieillir l'image de ma marque. Je crains de stigmatiser les seniors dans ma communication. Je m'interroge sur la pertinence du marketing...
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Fanboys. Pork dorks. Tech nerds. These consumers have a lot in common: they care a lot about a specific brand, product, or market; they pursue their passions with fervor; and they spend a lot of money in the process. They're superconsumers. Superconsumers are everywhere, and they span...
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Work, eat, sleep, repeat -- A million dollar idea -- 10 things that make me happy -- I spend how much on coffee? -- BMWs and boat clubs -- Goodbye Coronado -- Meeting a legend -- The rules of fire -- What the heck is an index fund? -- Family and frugality -- Dream house or dream life? -- Finding...
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Eggler ist Journalistin und erfolgreiche Vortragsrednerin. Sie hat sich einen Namen gemacht, indem sie die Begleiterscheinungen der digitalen Revolution analysiert und kommentiert ("Facebook macht blöd" (2013)). Humorvoll, mit einer grossen Portion Ironie und immer wieder mit...
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Mehr Wirtschaftswachstum bringt mehr Geld. Wer mehr Geld hat, kann sich Wünsche besser erfüllen. Aber machen ein Sportwagen oder eine Luxusyacht glücklich? Forschungsergebnisse sagen: Nein! Mathias Binswanger macht deutlich, dass wir in einer Gesellschaft leben, die Glück geradezu...
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A former White House director of economic policy makes the outrageous argument that we don't really want to relax--we want to compete. We think we will be happy when we have some downtime--when we can finally go on vacation, disconnect, shut down. But in this provocative book, Todd Buchholz will...
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