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Social web
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10
Strategic management
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10
Werbeplanung
10
World Wide Web 2.0
10
Beziehungsmanagement
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Brand management
9
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All
Undetermined
6
Free
1
Type of publication
All
Book / Working Paper
250
Journal
5
Type of publication (narrower categories)
All
Ratgeber
Article in journal
26,116
Aufsatz in Zeitschrift
26,116
Graue Literatur
5,986
Non-commercial literature
5,986
Working Paper
4,557
Aufsatz im Buch
4,476
Book section
4,476
Arbeitspapier
4,122
Hochschulschrift
2,553
Thesis
1,940
Collection of articles of several authors
1,376
Sammelwerk
1,376
Lehrbuch
823
Bibliografie enthalten
784
Bibliography included
784
Aufsatzsammlung
724
Textbook
701
Case study
690
Fallstudie
690
Konferenzschrift
499
Conference proceedings
338
Article
301
Amtsdruckschrift
275
Government document
275
Conference paper
260
Konferenzbeitrag
260
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
254
Guidebook
234
Reprint
154
Statistik
145
Handbook
137
Handbuch
137
Collection of articles written by one author
136
Sammlung
136
No longer published / No longer aquired
134
Statistics
117
Glossar enthalten
116
Glossary included
116
Festschrift
104
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Language
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German
130
English
124
French
2
Author
All
Levinson, Jay Conrad
6
Schüller, Anne M.
4
Furtwängler, Philipp
3
Hilker, Claudia
3
Kotler, Philip
3
McDonald, Malcolm
3
Ryan, Damian
3
Westwood, John
3
Beenken, Matthias
2
Bittner, Gerhard
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Caslione, John A.
2
Charan, Ashok
2
Diez, Willi
2
Fifield, Paul
2
Fuchs, Gerhard
2
Gebhardt-Seele, Stephan
2
Halligan, Brian
2
Hehenberger, Christian
2
Kettl-Römer, Barbara
2
Levinson, Amy
2
Levinson, Jeannie
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Moran, Mike
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Mouncey, Peter
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Mühlenbeck, Frank
2
Nagl, Anna
2
Pompe, Hans-Georg
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Pulizzi, Joe
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Romeike, Frank
2
Schwarz, Elke
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Shah, Dharmesh
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Skibicki, Klemens
2
Umbach, Günter
2
Zollondz, Hans-Dieter
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Aaker, David A.
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Agresta, Stephanie
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Aitken, Lucy
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Albers, Sönke
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Alkan, Saim Rolf
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Applegate, Jane
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Applegate, Jill
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Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden
5
BusinessVillage GmbH
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Deutscher Versicherungs-Schutzverband
2
Institut für Marketing und Trendanalysen <Gutau>
2
Institute of Leadership and Management <London>
2
epubli GmbH
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Campus Verlag
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Chartered Institute of Public Relations
1
DIIR - Deutsches Institut für Interne Revision / Arbeitskreis Interne Revision in der Versicherungswirtschaft
1
Deutschland <Bundesrepublik> / Bundesministerium für Arbeit und Sozialordnung
1
Erich-Schmidt-Verlag <Berlin>
1
Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
1
Gesamtverband der Versicherungsnehmenden Wirtschaft
1
Redline Verlag
1
Verlag C.H. Beck
1
Verlag Versicherungswirtschaft
1
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For entrepreneurs book
2
Grundlagen und Praxis : GuP
2
Linde international
2
Marketing
2
Redline Wirtschaft
2
Superseries
2
... für Dummies
1
A Gower book
1
A Gower book / bibliomotion inc.
1
Advances in project management
1
Always learning
1
Arbeitspapier
1
Beck professionell
1
Bloomberg series
1
Books for success
1
Branchenwissen up to date
1
Business & career
1
Business success
1
Campus 02 Graz
1
Creating success
1
Creating success series
1
DIIR-Schriftenreihe / Deutsches Institut für Interne Revision e.V., Frankfurt, M.
1
Digitale Fachbibliothek
1
Dtv / Beck-Wirtschaftsberater im dtv
1
Edition Praxis.Wissen
1
Fachbuch Wirtschaft
1
Frankfurter Allgemeine Buch
1
Für Existenzgründer, Selbständige und Kleinunternehmer
1
GABAL Management
1
Get both sides of the story
1
Grundlagen und Praxis
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Haufe-Kompass
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Herder-Spektrum
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How to launch series
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Kfz-Betrieb
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Kommunikation: Kundenzufriedenheit und LAB-Profile
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Leicht gemacht
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Linde international / Fachbuch Wirtschaft
1
Linde international / Linde sagt, wie's geht.
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Marketing, communication
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How to market to people not like you : "know it or blow it" rules for reaching diverse customers
McDonald, Kelly
-
2011
"Reach new and diverse
customer
groups and expand your market share The standard approach to marketing is to look for … as many people as possible who fit one core
customer
profile. How to Market to People Not Like You challenges this … traditional thinking about core
customer
bases, giving you a new approach to expand your
customer
base and your business. Arguing …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008988126
Saved in:
2
Winning the
customer
: turn consumers into fans and get them to spend more
Imbriano, Lou
;
King, Elizabeth
-
2012
-
1st ed
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009315443
Saved in:
3
Das neue Empfehlungsmarketing : durch Mundpropaganda und Weiterempfehlungen neue Kunden gewinnen
Schüller, Anne M.
-
2015
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011313334
Saved in:
4
Marketing zum Nulltarif : mit Networking und Empfehlungsmarketing zu neuen Kunden
Misner, Ivan R.
-
2011
-
3., aktualisierte Aufl., 2008-02-21
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008905686
Saved in:
5
Digitale Revolution : digitale Transformation ist nur der Anfang - Disruption in der Versicherungswirtschaft
Oberholzer, Glenn
;
Costabile, Giuseppe
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011449902
Saved in:
6
Die Berufsunfähigkeitsversicherung
Furtwängler, Philipp
-
2018
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011795734
Saved in:
7
Die Berufsunfähigkeitsversicherung
Furtwängler, Philipp
-
2018
-
1. Auflage
.4 Unfallversicherung -- 4.5 Erwerbsunfähigkeitsversicherung -- 4.6 Dread-Disease-
Versicherung
-- 4.7 Multi-Risk-
Versicherung
-- 4 …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011909376
Saved in:
8
Die Berufsunfähigkeitsversicherung
Furtwängler, Philipp
-
2017
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011405227
Saved in:
9
A practitioner's guide to the FSA regulation of
insurance
Young, John
(
contributor
)
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003838494
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10
Versicherer im Internet : Status, Trends und Perspektiven
Raake, Stefan
(
ed.
);
Pispers, Ralf
(
ed.
); …
-
2010
-
1., Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003937463
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1
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