Showing 1 - 10 of 148
"Marketing is going through a revolution that rivals the impact of Gutenberg's printing press. Customers are in control and marketers have become an unnecessary annoyance. Smart marketers have learned to think in new ways, use new technology, and apply new processes. They've moved to a higher...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010416977
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003785432
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003915200
Zu den Schwerpunkten dieses Buches zählen Büroorganisation, Eingehen auf die Kundenwünsche und -bedürfnisse von der Angebots- über die Vertragsgestaltung, die interne Veranstaltungsplanung bis hin zur Rechnungserstellung, speziell für diesen Teilbereich der Hotellerie konzipierte...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003918290
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009672023
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009553863
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008860298
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003804006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008798483
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008798756